Komentowana treść: Revision 2016 zakończone
[#31] Re: Revision 2016 zakończone

@retronav, post #21

hej - dopiero dotarłem :/
super impreza - pozdrowienia dla polish corner (i nielicznych pozostałych odszepieńcó∑)

recenzja niebawem na ppa

a na razie graty dla naszych partyjnych reprezentantów kraju ;)
wygranych i przegranych, bo dużo dobra nie zostało docenione - chodzi mi szczególnie o muzykę gdzie mimo wysokiego poziomu nikt chyba? nie wbił się na podium
pełny szacun też dla autorów exe - nam się znowu nie udało :/

co do grafy - dzięki :)
Praca powstała w całości na party (projekt* zrobiłem w domu - ale miał być do innej produkcji - nie pod pixel-art). Zabrałem się za pikselowanie dopiero w sobotę po oddaniu prodki na c64. Czyli 15 sobota, do 15 w niedzielę – dla mnie to rekord i jednocześnie duży sukces – pierwsza grafika którą mogę od biedy uznać za skończoną od dłuższego czasu.



Przy czym nie polecam tego sportu - szkoda imprezy i zdrowia.

Paleta - pierwszy raz bardzo (pomijając grafy na atari - co tłumaczy pewnie wzmiankę na portalu JIL) restrykcyjnie trzymałem się "za ryj" z kolorami i sępiłem na detale. Które finalnie nie weszły do pracy. Skończyło się na 24 kolorkach zamiast 32 - kolejny mój rekord.
Duże dzięki dla Blackwine'a (dreamweb headquarters breslau - że pozwolę sobie sparafrazować lingwistycznie tytuł pewnego dema ;P ) - miałem niemalże live preview z realhardware - rzutnik podpięty do ami. Ale i tak dwa kolory są zrębane - za mało czasu na fix. Całość od zera w grafx2.



Dodatkowo dzisiaj jak odeśpię - wrzucę amigowe compo jak zwykle w pixelowo amigowy wątek sceniczny.

Co do kolejności – przypadek nie, tylko technika "podkręcania" napięcia - sam bym zrobił to tak samo. Natomiast nie ma co ukrywać, że kolejność ma duży wpływ na głosy - zwłaszcza ostatnia praca (ją zapamiętujemy z kompo).
Tak więc następnym razem muszę zrobić dużo lepszą pracę od Slay'a ;p
- graty meeen, dobrze to wyglądało na big screenie

btw. czy mi się wydaje czy coś poprawili z big screenem?
Chyba tylko grafa z gameboya wyglądała okrutnie


*założyłem sobie by przedstawić jak mogłaby wyglądać "istota" z atlantydy i w tym celu wymieszałem cechy azjatyckie, afrykańskie + troszkę z ameryki południowej, europy
– wydatne usta, długa szyja, "wystające" oczy itp. (tytuł pracy - atlantis)
[#32] Re: Revision 2016 zakończone

@kiero, post #27

To tak dla info autora odpaliłem demo pod Voodoo i z tego co zauważyłem nie wyświetla tła pod scenami a pozatym wydaje się ok :)
[#33] Re: Revision 2016 zakończone
Tak btw to **wielkie** dzięki dla całej ekipy PL za przyjęcie do "polskiego kąta", wspólne posiedzenie i wszelką pomoc. :)
[#34] Re: Revision 2016 zakończone

@AceMan, post #16

Ok., ale przecież tutaj nie chodzi o szybkość tylko o dokładne odwzorowanie dema z Amigi i upakowanie tego w tak małej ilości danych.

Ile to demo zajmowało na Amidze? :)

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2016 00:45:25 przez Duracel
[#35] Re: Revision 2016 zakończone

@Duracel, post #34

Łosimset kilo bodajże.
[#36] Re: Revision 2016 zakończone

@Duracel, post #34

800kb + -
Hmm - dla mnie to dyskusyjny temat, fakt – miło było to zobaczyć podczas kompo. Nostalgia mode on :) Natomiast wystawianie pracy (jako własnej) w konkursie i odbieranie nagrody za odwzorowanie CZYJEJŚ pracy sprzed 20 lat? Nie wiem co o tym myśleć.
Na pewno jest różnica między taką akcją a wystawienim nowego, WŁASNEGO dema/intra - jak fairlight / elude / conspiracy - nie ważne ile recyclingu by w nim było.
[#37] Re: Revision 2016 zakończone

@jokov, post #36

Ale to chyba było jawne wzorowanie się i każdy wiedział na co głosuje, ja już bym bardziej przyczepił się do "produkcji" CNDC:

link

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2016 18:53:51 przez ntx
[#38] Re: Revision 2016 zakończone

@jokov, post #36

No tutaj chyba jednak główny problem rozbija się o zrozumienie koncepcji takiego przedsięwzięcia.

Wiadomo przecież, że efekty tego intra na chwilę obecną nie powalają i głównym celem który ma szokować (mnie przynajmniej szokuje) jest fakt, że z tych 800KB można było zrobić 8KB. Drugoplanową sprawą, aczkolwiek również fajną jest dbałość o detale w odwzorowaniu.

To są dosyć specyficzne produkcje w ich pojmowaniu, ale sądzę, że do niektórych trafia motywacja jaką kierują się twórcy.

Mi podobało się Desert Dream w oryginale na A1200, podobał mi się remastering na PC i podobała mi się koncepcja odtworzenia tego na słabszym C-64. W powstaniu wszystkich trzech widziałem sens i wszystkie budziły pozytywne emocje.
[#39] Re: Revision 2016 zakończone

@Duracel, post #38

Desert Dream to prędzej na A500.
[#40] Re: Revision 2016 zakończone

@Duracel, post #38

ok - nie mam nic przeciw powstawaniu takich dem (wręcz przeciwnie) - co innego wystawianie ich w konkursach na równi z "normalnymi" produkcjami
[#41] Re: Revision 2016 zakończone

@deez, post #39

Desert Dream to prędzej na A500.


Dokładnie
[#42] Re: Revision 2016 zakończone

@BULI, post #41

A co mówią zasady compo, w którym to i tamto zostało wystawione? Czy tu doszło do jakiegoś gwałtu?
[#43] Re: Revision 2016 zakończone

@mccnex, post #15

chyba masz coś zwalone w systemie ?

Ale masz racje po części co do inter, z małym ale.
Wydaje mi sie ze jak robisz produkcje na amige 1200 czy 500 czy c64 to masz konkretny hardware a przynajmniej nie aż tak zróżnicowany......


ale jak robisz na PC .... to to musi sie uruchomić na rożnych kartach grafiki, rożnych innych osprzętach, rożnych płytach głównych. Bez jakiegoś systemu ze sterami które by ogarneły kompatybilność nie dało by rady nic napisać.
Chyba że robił byś intro dla każdej maszyny z każda konfiguracja odzienie...... wtedy by był powiedzmy 100 plików z int rem i se trafiasz w ten właściwy , i se wyobrażam mine userów jak nie wiedza który plik kliknąć

Ale gdyby mieli z gory określona konfiguracje na jaka maja robić to pewnie by ogarnęli i bez windy pomysł ..... tylko poco tak kombinowac.. jak pc sie po paru latach wywala na złom ;)

Ostatnia aktualizacja: 05.04.2016 11:18:30 przez dzordan
[#44] Re: Revision 2016 zakończone
miło było sobie pooglądać, także "swojskie" akcenty :)

Jako ciekawostkę rzucę, że oglądałem sobie tak jednym okiem sriming lajf z kompotów, i na amigowym było nieco więcej widzów online niż na pc :) (acz trzeba przyznać, że pc-towe było później w nocy).
[#45] Re: Revision 2016 zakończone

@dzordan, post #43

Mysle ze to byloby do zrobienia.
Jesli sie nie myle intra typu 256 bajtow, nie uzywaja zadnych zasobow windowsa tylko jada na frame buforze karty graficznej. wiec problem w tym przypadku jest do ominiecia.
Gorzej by bylo z muzyka.
[#46] Re: Revision 2016 zakończone
Jazzcat rozumiem, że pozostałe polskie produkcje nie zasługują na Amigową uwagę.
[#47] Re: Revision 2016 zakończone

@rolpho / D6, post #44

było nieco więcej widzów online niż na pc :) (acz trzeba przyznać, że pc-towe było później w nocy).

Oba były późno w nocy.
Przed kompotami miał miejsce mega nudny koncert jazzowy nie mający nic wspólnego ze scenowym klimatem który raz zaczął się później niż miał to dwa przeciągnął się o kolejne pół godziny to trudno się dziwić że na PC demo kompo mało kto miał ochotę patrzeć.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem