Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
[#1] encore - ByNight
Obejzalem demo jak w tytule ktore wystawila grupa ENCORE na Symphony 2003...
Panowie! no kask mi zerwalo 3 razy! bo 3 razy ogladalem to demo z rzedu. To jest niesamowite co ta gupa wyprawia na tm sprzecie!!! normalnie szczene zbieralem z ziemi chyba ze 5 minut :) Zachwycalem sie Sulaco tej grupy ale to demo jest rownie wspaniale! Ba! lepsze!!! nie bylo produkcji ktora mogla by im sprostac na Symhony albo ja nie sciaglem jeszcze wszystkiego...?

MDW - wspaniala robota! jestem zachwycony, ide zmienic pieluche ;)
Naprawde, efekty, grafika i przede wszystkim muzyka! ktora mi wspaniale wpadla w ucho. Piekne granie anie jakies rabanki techniane ktore slyszy czlowiek dookola...

Czekam na kolejna produkcje! oby nie dlugo.
[#2] Re: encore - ByNight

@Dariusz Krzempek, post #1

Demko spoko ale muszë przyznaę űe Encore staę na wiëcej i poprzednie produkcje podobaîy mi sië lepiej . A co porabia Kiero ? bo nie byîo chyba jego demka na Symphony 2003 :(
[#3] Re: encore - ByNight

@DariŽ, post #2

nie wiem o jakich produkcjach piszesz ale to co mi idzie na voodoo3 jest duzo gorsze od tego co zobaczylem w ByNight,... ale to tylko moje subiektywne odczucie.
MDW mial przerobic starsze produkcje tak aby poszly pod voodoo3 niestety sprawa chyba umarla bo nic nie widac/slychac :/
[#4] Re: encore - ByNight

@Dariusz Krzempek, post #1

Bardzo mi milo:). Nie sadzilem, ze ktos to oglada...
Demo troche wolno chodzi na A1200 PPC z BVision. Jednak z tym to juz prosze do Caro - on decyduje jak szybko bedzie chodzilo demo:). Patrzac na dema Mawi tym razem zdecydowalismy sie nie "rownac w dol" i nie przejmowac sie predkoscia BlizzardowPPC. Pomimo tego, ze sami mamy tylko PPC 603/160 + 060/50 + BVision. :)
Teraz jestem w trakcie robienia DivXa z dema. Pare osob o to prosilo wiec robie. Niestety nie jest to taki proste. Mam juz ponad tydzien ponad 8000 klatek na dysku (zgrane z predkoscia dokladnie 25 fps), dwie muzyki w WAV, obrazek informacyjny na poczatek. Jednak ja na tym swoim grzybie tego nie zrobie. Probowalem MediaStudio 6.0, 6.5, 7.0, Adobe Premiere 6.5, chyba ze 100MB roznych kodekow. Zawsze sie cos wali. Jedynie MediaStudio 6.0 jakos mi chodzi. Niestety z dzwiekiem jest TRAGICZNIE. Krzaczy sie, slychac jakies "ciamkania", "mlaskania", bassy sa podbite strasznie, glosnosc sie sama zmienia - poprostu tragedia. Podobno to problem kodekow. Jednak nie wydaje mi sie - probowalem juz wszystkich jakie istnieja na sieci:). Juz poprostu sobie zluzowalem i wczoraj przepchnalem caly material znowu na Amige. Dzisiaj/jutro bede probowal zrobic tego DivXa na Amidze (ffmpeg). Brak programu do skladu tego typu rzeczy zmusza mnie do bardzo "hardkorowych" posuniec:). No ale sprobuje. Wole to niz kolejny tydzien nieudanych prob z grzybem. Caly ten czas jaki stracilem na to moglem znacznie lepiej wykorzystac... znacznie lepiej... Do tego wszystkiego mam (nieszkodliwy ale wkurzajacy) problem z PFSem, a to strasznie opoznia robote. :( Nie mam czasu zamotac SFSa ale jak to wszystko sie troche przewali to sprobuje sie nim pobawic.

[#5] Re: encore - ByNight

@MDW, post #4

Nie ma jak realtime na Amidze PPC :D !! to moje zdanie.
Ja mam PPC 603/210 z 040/30 do tego voodoo3 na Medku. Dziala naprawde fajnie. Inne bardziej sie hacza niz to demo. Darowal bys sobie PFS juz dawno. Ja mam SFSa od blisko roku i zastanawiam sie jaki glupi bylem ze nie przeszedlem na ten system plikow juz 2 lata temu...? Zrob to jak najszybciej! mysle ze bedziesz zadowolony ;)
Mawi - heh! czy ta grupa jeszcze cos robi dobrego na PPC?
Watpie...
[#6] Re: encore - ByNight

@Dariusz Krzempek, post #1

Trzeba przyznac, ze swietne demo. Wlasnie sobie obejrzalem:) Powiem jednak szczerze, ze bardziej podoba mi Sulaco, ktore tez teraz po raz pierwszy obejrzalem. Wczesniej nie mialem okazji, bo nie mialem PPC. Najbardziej podobal mi sie efekt wpadania tych rozowych swiecacych kulek (?) w ta zielona ciecz.
Brawa za kod. Zadnych zgrzytow. Obejrzalem dwa dema i system nadal dziala;) Predkosc tez bardzo przyjemna: 30-50fps.

Mozecie mi jeszcze polecic jakies dema pod PPC i W3D dzialajace pod MOSem ?
[#7] Re: encore - ByNight

@Dariusz Krzempek, post #1

Jeszcze pare slow odnosnie samego dema - moze to kogos zainteresuje:).

OGOLNIE
Demo mialo wygladac troche inaczej. Mial to byc bardziej klimat kasyna, Las Vegas, neonow itp. Z kasyna to chyba zostala tylko nieskonczona ruletka i jakis neon:). No ale niewazne.

PROGRAM
Musze sie przyznac, ze sam kod jest dosyc slabo zoptymalizowany i nasze smieszne produkcje sa bardzo wrazliwe na predkosc procesora i pamieci. Demo potrafi chodzic 2 razy szybciej na CyberStormPPC 604/180 niz BlizzardPPC 603/270 i nie jest to raczej sprawa samego procesora tylko podobno czasu dostepu do pamieci. Dedukuje, ze gdyby byly CyberStormyPPC z procesorem 603 chodziloby tez niezle:). No ale niewazne. Demo (tak jak poprzednie) podobno chodzi na Pegasosie G3/600 z Voodoo3 (i sterownikami 3D). Sprawdzane to bylo na niejednym Pegasosie i doniesiono mi, ze chodzi:). Ktos zapyta o roznice proedkosci. No jest. Mniej wiecej taka:

BlizzardPPC 603/160 + 060/50 + BVision
od 6 do 17 fps

Pegasos G3/600 + Voodoo3
od 28 do ponad 50 fps

Podalem wartosci "od do", bo to zalezy ktora czesc dema. W przypadku Pegasosa w jednym miejscy jest chyba 49.88 fps czyli 50. Najprawdopodobniej jest tam wiecej ale ja "tickam" sobie 50 razy na sekunde i nie dowiem sie ile szybciej mogloby byc:).

Wczoraj doniesiono mi, ze na A1200 z Voodoo3 jest szybciej niz na BVision. Ja niestety nie mialem okazji tego sprawdzic jednak to bardzo mozliwe. W zwiazku z tym, ze sam program jest dosyc slaby unikamy "skomplikowanej" geometrii, "duzej" ilosci scianek i Caro tym razem probowal raczej sprawic zeby karta gfx stala sie waskim gardlem a nie procesor. Malo duzych przezroczystych scianek, jakies "brudy" na ekranie, sciemnienia rogow itd... W efekcie rzeczywiscie zamulilo to karte graficzna i wlozenie szybszej (Voodoo3) powino pomoc.

GRAFIKA 2D
Tekstury, obrazki oczywiscie rysowal Caro i trudno mi tu cokolwiek powiedziec. Jakie sa - kazdy widzi:). Odkad ma tablet to idzie mu znacznie lepiej i w dodatku szybciej. Jak zwykle musial uwazac zeby nie robic wiekszych tekstur niz 256x256. Dzieki temu chodzi na Voodoo3. Czasem jest to dosyc problematyczne. Na przyklad obrazek ktory jest na poczatku musial byc pociety na takie kawalki i potem skladany z wielka uwaga:). W wielu miejscach zrobil takie wlasne multiteksturowanie - mam nadzieje, ze to widac:).

GRAFIKA 3D
Caro nareszcie doczekal sie tego czego chcial czyli VertexColor. Nawet wykorzystal to prawie w kazdej czesci jednak nie za bardzo to widac. Takie sa te scenki, ze VertexColor nie bardzo mial pole do popisu. W nastepnym demie na pewno bedzie to widac juz duzo bardziej, bo demo ma miec inny charakter. Cale 3D (modelowanie jak i ukladanie wszystkiego, animacje, ruchy kamery, itd) robil oczywiscie tez Caro. Ja sie na tym nie znam:). Modelowanie zalatwiamy w dowolnym wlasciwie programie. Dawniej byl to Tornado3D 2.1, potem troszeczke LightWave 7.0, a teraz Maya. Ja sie zupelnie nie znam na modelowaniu - to robota tylko Caro (i czasem goscinnie kogos innego). W tej chwili dochrapalismy sie programu konwertujacego obiekty wyeksportowane z Maya do mojego smiesznego formatu MDWOB. Plugin do Maya eksportujacy obiekty (istotne - z VertexColor) stworzyl nam Performer/NahKolor za co jestesmy mu dozgonnie wdzieczni:). Po zrobieniu obiektow wszystko trafia juz do naszego softu, czyli texturatoraUV a potem Layouta 2.1. Ten pierwszy program jest uzywany tylko jezeli obiekt nie zostal poteksturowany w Maya. Ten nasz smieszny Layout to bardzo rozbudowany (jak na moje mozliwosci programistyczne:)) program do tworzenia i edycji scen 3D. Pare osob jak go zobaczylo to malo nie umarlo ze smiechu. Wlozylem w niego bardzo duzo wysilku i czasu. Stworzylem nawet spora biblioteke GUI - niektorzy uwazja, ze niepotrzebnie ale mi to sprawilo radoche niemala. Swego czasu pisanie tego GUI bardziej mnie bawilo niz samego programu:). W tym Layoucie uklada sie wszystkie sceny, ruchy, morphingi i wszystko co sie tylko da zrobic bez programisty. To znaczy "bez programisty"... ja to przeciez musialem raz napisac:) i to w taki sposob zeby ktos z zewnatrz mogl to potem edytowac. Tak stworzone sceny ja odczytuje w demie. Do tego wszystkiego dochodza jeszcze rzeczy ktore robie w programie. Nie wszystko sie da zrobic w Layoucie. Rozpisalem sie i nieco wykroczylem poza grafike 3D... wybaczcie:).

MUZYKA
Noooo tutaj to sam musze przyznac, ze jest wypas:). Reed zrobil jeden z najbardziej czadowych kawalkow jakie mialem okazje sluchac w zyciu. Zanim te muzyke uzylismy w demie to przez chyba rok czy dwa lata sluchalismy normalnie:). Muzyka nie byla robiona specjalnie do dema (raczej na odwrot) ale Reed sie oczywiscie zgodzil na uzycie jej, bo nigdzie jak dotad nie byla ona wykorzystana. Muzyka okazala sie troche za krotka dlatego Caro dorobil te druga czesc z muzyka Deetsaya. Dlugo sie zastanawial czy dac na koncu taka ostra jazde o zupelnie odmiennym klimacie ale w koncu sie zdecydowal:). Muzyka w drugiej czesci miala obudzic tych ktorzy zasneli na czesci pierwszej:D.
Sporo czasu Caro poswiecil zgraniu wszystkiego z muzyka. Na szczescie obie muzyki byly w formacie FastTrackera wiec mozna je bylo wczytac do DigiBoosteraPro. W miejscach akcentow wstawiamy komende 7xx i potem tak przygotowany mjuzik odtwarzamy prowizorycznym programikiem ktory kiedys napisalem. Wywala od do pliku czasy wystepowania tych akcentow. Te czasy juz latwo sobie przeliczyc na klatki i wiadomo gdzie zrobic blysk ekranu, zmienic kamere, czy cokolwiek innego zrobic. Oczywiscie po drodze wystepuje jeszcze milion problemow ale to normalne:). Docelowo muzyka jest przerabiana na mp3 ze wzgledu na bezproblemowosc tekiego rozwiazania. Jezeli muzyke mielibysmy tylko w wersji mp3 (jak to bylo w Sulaco) to niestety musimy czasy wystepowania akcentow spisywac analizujac calego sampla np. w SoundProbe.

REZULTAT
Zajelismy miejsce jakie zajelismy pewnie dlatego, ze Mawi nic nie zrobilo:). Gdyby zrobilo to wtedy nie byloby juz tak latwo. Tym razem dali sobie luz wiec skorzystalismy:)

-----------

Jezeli chodzi o nastepne nasze wypociny to chcielibysmy wziac udzial w demo-compo organizowanym przez Genesi. Oczywiscie calosc pisana jeszcze pod WarpOS, Warp3D/MiniGL, AHI, mpega.library. Mamy wiec dylemat jak traktowac to demo. Z jednej strony nie ma przeszkod technicznych zeby chodzilo na AmidzeClassic z PPC i akceleratorem 3D. Jednak z skoro to ma byc demo-compo na Pegasosa to mozna byloby troche poszalec. No ale wtedy na Amidze bedzie 1 fps:). No nic - pomyslimy jeszcze.

Sprawa nowych wersji (chodzych na Voodoo3 i uwolnionych od tej okropnej StormMESA) starych dem jest otwarta. Stare dema sa bardzo proste i szkoda czasu zeby je przerabiac. Lepiej bedzie jak sie o nich zapomni:). Wyjatek stanowi Kheshkhash - to jeszcze zasluguje na przerobke. No ale po kolei:

NewAge (Symphony 2000)
Demo bardzo proste pod WOS+StormMESA+DBM. Pierwsze kroki w OpenGL. Wszystko robione recznie. Nie ma sensu tego przerabiac, bo jest cieniutkie. Poza tym zrodla prawie calkiem zostaly zniszczone przez... wlasna nieuwage i troche pecha.

Serial Interference (Mekka Symposium 2001)
Demo (tez WOS+StormMESA+DBM) bylo wlasciwie testem pierwszej wersji Layouta. Nic ciekawego. Takie gole, suche scenki nie przedstawiajace nic ciekawego. Brak jakichkolwiek "zamulaczy", "brudow", "obrazkow". Poprostu nuda. Nie jest warte uwagi...

Plus (Symphony 2001)
Male demo zrobione na szybko (takze WOS+StormMESA+DBM). Wtedy powstal Warp3D 4.2 i doszedl AdditiveBlending co od razu odbilo sie pozytywnie na wygladzie. Zreszta chyba przez ten tryb przezroczystosci demo nosi taki tytul:). Nie ma sensu tego przerabiac.

Kheshkhash (Mekka Symposium 2002)
Demo (pod WOS+StormMESA+DBM) zrobione we wspolpracyz grupa Scenic. Wlasciwie to oni byli inicjatorami wszystkiego. My tylko robilismy (od strony technicznej) to co oni kazali:). Od razu rzuca sie w oczy duza ilosc grafiki i duza grupa ludzi w creditsach. Wspolpraca ze Scenic dala bardzo dobre efekty. Osobiscie uwazam, ze warto to demo przerobic na nowy engine zeby chodzilo na wszystkich akceleratorach 3D a takze Pegasosie. Do tego warto muzyke zrobic w mp3, bo z DBMem maja problem ci ktorzy maja przy PPC 040/25. Nie zdawalem sobie sprawy z tego, ze na 040/25 moze to stanowic problem. Ja mam 060/50 i tej muzyki zupelnie nie odczuwam, a na slabszych 040 podobno trzeba wybierac gorsze tryby AHI zeby muzyka nie rwala:(. Przejscie na mp3 jest duzo lepszym rozwiazaniem. Tak wiec mamy w planach przerobienie tego dema. Oczywiscie - obiecuje to sobie i innym od dawna a nic nie robie w tym kierunku:(. Bardzo przepraszam wszystkich ktorzy czekaja. Prawde mowiac to nie wiedzialem, ze ktos na to czeka:). Jak tylko znajde odrobine luzu czasowego to sie za to wezme.

Sulaco (Abstract 2002)
Demo wreszcie pod Warp3D/MiniGL i mpega.library. MiniGL mial pewna sprawe z teksturami 32 bitowymi ktora byla wrecz nie do przyjecia. Na szczescie Kiero/Mawi na nasza prosbe przerobil MiniGL i moglismy bez bolu serca zrezygnowac z problematycznej StormMESA. To nie jedyna zasluga Kiero. Udostepnil nam tez swoje mini-API do obslugi mpega.library. Dzieki temu uwolnilismy sie tez od DBMa. Kiero poprostu RULEZ! :D Samo demo jest juz duzo lepsze. Trzyma sie to wszystko kupy i wyglada duzo lepiej niz pierwsze 3 dema. Dziala bezproblemowo na Voodoo3 i Permedii2 (podobno takze na Pegasosie) zarowno na oknie jak i ekranie. Od strony programu tez jest duuuzo lepiej. Zreszta swiadczy o tym fakt, ze chodzi na Pegasosie:). Demo ma wreszcie oprocz gloych scen troche "koderskich" dodatkow. Dzieki Warp3D/MiniGL moglem demo poklatkowac i zrobic animacje DivX, ktora jest dostepna na scene.org.

No to tyle - dziekuje za uwage;)
MDW/Encore

[#8] Re: encore - ByNight

@MDW, post #7

heh! nie zdawalem sobie z tego sprawy ze tyle pracy to wymaga ale ja licze na Kheshkhash (Mekka Symposium 2002) !!!!!
3mam cie za .... sîowo! ;)
[#9] Re: encore - ByNight

@MDW, post #7

Chcialem jeszcze tylko dodac ze na moim konfigu:
A1k2 + PPC 603/210 z 040/30Mhz + Mediator + Voodoo3 demo osiaga takie wyniki od 9fps do 22 fps

zaznacze ze mam zainstalowane MuTools + BlizKick to chyba tez ma znaczenie :)

Jak widac nie jest tak zle z moja Amiga co MDW?
To jak wydacie nowa produkcje rownierz na Amige Classic z konfigiem moze podobnym do mojego?
[#10] Re: encore - ByNight

@Dariusz Krzempek, post #9

U mnie na BPPC 225MHz 040/40MHz, BVision, szyna procesora taktowana 50Mhz, wyglâda to nastëpujâco:
part 1: 13.76 FPS
part 2: 9.62 FPS
part 3: 6.89 FPS
part 4: 7.89 FPS
part 5: 7.36 FPS
part 6: 6.77 FPS
part 7: 19.08 FPS
part 8: 6.32 FPS
part 9: 8.28 FPS
[#11] Re: encore - ByNight

@DariŽ, post #10

No to teraz widac ze Voodoo3 z Medkiem ma tutaj duze znaczenie co widac ewidentnie! :)
U mnie szyna taktowana jest 60MHz a wiec mam krotszy czas dostepu do pamieci to zapewne tez ma zasadnicz wplyw. Piescilem moja PPC jak moglem i widac efekty :D
[#12] Re: encore - ByNight

@Dariusz Krzempek, post #11

Moűesz podaę dokîadne wyniki ? sam jestem ciekawy o ile jest szybciej na Voodoo 3.
[#13] Re: encore - ByNight

@MDW, post #4

a mi sie tam podobalo :)
[#14] Co zrobi MAWI? Re: encore - ByNight

@Dariusz Krzempek, post #1

@ DariŽ

> A co porabia Kiero ? bo nie byîo chyba jego demka na Symphony 2003

Nie mamy czasu zeby robic demo na kazde mozliwe party. Po prostu
z czasem koncza sie pomysly. Teraz mam pegasos'a i nastepne demo
bedzie pod MorphOS. Jezeli do tego czasu (grudzien) wyjdzie
OS4 to bedzie i pod AmigaOS. Po prostu nie mam ochoty babrac sie
juz z laczeniem 68k i PPC. A nowy engine ktory sie wlasnie pisze
bedzie dzialac niezaleznie od api 3D (taki jest plan).

@ Dzriusz Krzempek:

> Mawi - heh! czy ta grupa jeszcze cos robi dobrego na PPC?
> Watpie...

Przepraszam? w tym roku zrobilismy 2 dema. Jedno na pegasosa
( pierwsze miejsce we francji w laczonym kompo) i jedno na
klasyczne amigi (drugie miejsce na BreakPoint '03 w Niemczech).
Czy jezeli grupa nie wystawia dema na kazdym mozliwym party to
juz nic nie robi? I jezeli mozna wiedziec to dlaczego watpisz?

Ps. niedlugo beda dostepne nasze produkcje dzialajace na Voodoo
oraz na pegasosach.
[#15] Re: Co zrobi MAWI? Re: encore - ByNight

@kiero/mwi, post #14

[...Przepraszam? w tym roku zrobilismy 2 dema. Jedno na pegasosa
( pierwsze miejsce we francji w laczonym kompo) i jedno na
klasyczne amigi (drugie miejsce na BreakPoint '03 w Niemczech).
...]

vot i tu szkopuî caîy. Robicie na Pegasosa a ja mam ClassicPPC + GFX o to mi chodzi. Dlatego watpie czy cos jeszcze wyjdzie co user z podobnym konfigiem do mojego bedzie mogl ogladac... Ale skoro oswiadczasz ze beda produkcje ktore pojda na voodoo to ja juz sie ciesze... pytanie. classic + voodoo? Czy inna kombinacja? To zasadnicza sprawa.
[#16] Re: encore - ByNight

@DariŽ, post #12

oto one:

part 1: 20.3 FPS
part 2: 14.97 FPS
part 3: 9.65 FPS
part 4: 10.50 FPS
part 5: 9.73 FPS
part 6: 8.20 FPS
part 7: 18.87 FPS
part 8: 8.48 FPS
part 9: 9.63 FPS

See you in next demo...

Zrodwie! ;)
[#17] Re: encore - ByNight

@Dariusz Krzempek, post #1

Panowie? Czym wy się podniecacie? Bez obrazy dla Caro i MDW, ale ich dema są nudne po prostu. Dobry design nie wystarczy. Liczy się pomysł. A Sulaco? Straaaszne nudy. By Night niczym nie zachwyca - niezły desing i muza, ale to demo zmarnowanych szans. Pomysł jakiś tam był, wyszło jak wyszło.

Proponuję, aby przed każdym napisaniem zdania typu: "to demo zabija, jest zaje**ste, demo jest super" zapodać sobie "Relica", "Perfect Circle", "Rise". To są zabijające dema. Przy nich takie By Night to szare, zwykłe, kolejne demko. Co z tego, że wymaga o WIELE mocniejszego sprzętu?
[#18] Re: encore - ByNight

@KAM_, post #17

Chodzi ci o "tombraiderowaty" Rise, a pewnie ze jest super, niestety moi znajomi powiedzieli ze taka pisexoloza...a na sztuce sie nie znaja...Zreszta mieszaj w swoim pecetowym kotle, a tutaj pozwol mieszac Amigowcom, OK?
[#19] Re: encore - ByNight

@KAM_, post #17

Relic? dobry byl na czasy kiedy wyszedl....
W tamtych czasach zachwycalem sie Desert Dream i dla mnie to bylo najlepsze demo pod kazdym wzgledem!

Relic... pixeloza.... mnie to demo nie przypadlo do gustu. Wiec zanim cos napiszesz uszanuj zdanie innych.
[#20] Re: encore - ByNight

@KAM_, post #17

PPC dem nie widziałem, to nie wiem. Jeśli chodzi o 64k, to można podać nowe przykłady. Darkrain by Loonies, Lightii by iris i FakeElectronicLightshow by Ephidrena to prawdziwe rozpierdalacze czaszki, szczególnie to ostatnie. Nie widziałem tych wymagających 32mb - Magia/tbl, Mental/Push. Jestem pewien, że też po ich obejrzeniu ma się łzy w oczach.
[#21] Re: encore - ByNight

@grain, post #20

Mental grupy Push jest swietnym demkiem. Co do Magii sie nie wypowiadam bo 32 mb to dla niego za malo, mimo ze autorzy pisza, ze 32 mb wystarcza
[#22] Re: encore - ByNight

@Andrzej Drozd, post #18

napisałeś pecetowym kotle? ty naprawdę jesteś palantem. zasdtanawiałem się czego ci wszyscy amigowcy z Feiem na czele chcą od ciebie. a ty po prostu jesteś kretynem
[#23] Re: encore - ByNight

@Dariusz Krzempek, post #19

moje zdanie to moje zdanie. piszę to co myślę. czyja to wina, że kogoś to obraża? ja się nie poczuwam.

Pixeloza, mówisz? O ****. Kiepsko. Zajżyj do jakiegoś ostatniego Eurocharta. Tam głosuje PRAWDZIWA scena. I zapewniam cię, że By Night będzie miał problem z wejściem na tę listę. Relic już kilka lat jest pierwszy.
[#24] Re: encore - ByNight

@grain, post #20

Light II z czaszką nic mi nie zrobił - nie znalazłeś podobieństw do "Perfect Circle"? A bąbeli, dzrzewo? Demo miłe, ale nic BARDZO specjalnego. FakeElektronk może być. Raczej nudny, ale w pewnych momentach niezła muzyka.

Jeśli chodzi o Magię, to troszkę już wtórna. Zbyt nudna, choć ładna. Za to Mental... Łohoho, dobry ****. Świetny efekt morza, najpiękniejszy tunel jaki w życiu widziałem, kilka innych fajnych efektów. No i muza... Nie cierpię tych denso-techno shitów, ale ona coś ma w sobie - nie wiem dlaczego mi się podoba.
[#25] Re: encore - ByNight

@KAM_, post #22

Ojej...ale sie pomylilem. Ale nie jest tak zle. Jestes kolejna osoba ktora pokazala swoje oblicze. Niezla kolekcja. A w palanta nie gram. :) Zycze wiekszego zadumaania i korekcji autooceny (no ale dosc juz psychologii...)
[#26] Re: encore - ByNight

@KAM_, post #22

Jeszcze cos dopowiem: napisales wszyscy amigowcy. Nie rozsmieszaj mnie! Jacy amigowcy? Predzej Postamigowcy.
[#27] Re: encore - ByNight

@Andrzej Drozd, post #25

ja pokazałem swoje oblicze? to o mnie dyskutują ludzie na kanałach ircowych, to na mnie flugają, to o mnie mówią, że jestem psychicznie chory, to ja wytykam człowiekowi, który robi coś ciągle i supportuje non-stop swą ukochaną platformę, żeby mieszał w swym pecetowym kotle?

Ty masz się za amigowca? A co ty takiego pozytywnego dla Amigi robisz? Suppoprtujesz wszelakie fora? Nie bądź śmieszny.

"Jesteś kolejną osobą, która pokazała swoje oblicze." A cóż to ma znaczyć? Wywyższasz się? Rób to dalej. Pracuj na swą REPUTACJĘ.
[#28] Re: encore - ByNight

@KAM_, post #27

Zazdroscisz? Naprawde musiales uzyc slowa "palant"? Byc pozerem jest latwiej niz sie starac. Znajdz jakis moj "glupi" tekst na tym portalu, prosze. Aha, jakiej Amigi uzywasz?
[#29] Re: encore - ByNight

@Andrzej Drozd, post #28

Czy zadroszczę tobie??? No nie, trzymajcie mnie. Tak, musiałem uzyć słowa "palant", a to z tego powodu: "Zreszta mieszaj w swoim pecetowym kotle, a tutaj pozwol mieszac Amigowcom, OK?". I to jest jeden z twoich głupich, sorry, kretyńskich textów. Poza tym - co za różnica jakiej amigi używam. Supportuje ją moją twórczością, moim wolnym czasem i cierpliwością. Dlaczego nie odpowiem? Bo troszkę się wstydzę mojego konfigu - nie mam kasy na rozbudowę. A mimo to SUPPORTUJĘ. I jakiś baran smie wyzwać mnie od pecetowca!

"Byc pozerem jest latwiej niz sie starac." - oto kolejny kretyński text. Stary, ty masz fabryke jakąś?
[#30] !

@KAM_, post #29

Na priv panowie, na priv z tym!

Na stronie SCENA.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem