Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
[#1] The Black Lotus
Witam!
Jest kilka powodów dla których podziwiam The Black Lotus. Pierwsza z nich to za aktywność, że im się chcę. Wiele wspaniałych dem, które można oglądać godzinami. To co mi się jeszcze w nich podoba to fakt, że robią dema na różne platformy :) A to Pc a to PSP a teraz, może to was zainteresuje, "Ocean Machine" w wersji na Atari Falcon :D
http://www.youtube.com/watch?v=iXR2aRUkEvc
Swoją drogą już kilka lat temu, około 2000 roku słyszałem [a był to dla mnie szok], że TBL[wtedy typowa amigowa grupa] robiła już produkcje na Atari.
A to nie jest żadna promocja Atari na tym forum, bo to jest konwersja z wersji AGA :)
Pozdrawiam
[#2] Re: The Black Lotus

@neuroup, post #1

"Atari" ?? Co pan!? Ja nie jestem rolnikiem!

Bardzo mi sie podoba "Suicide Barbie" na PSP ok, racja
Caly czas czekam na demko TeBeeLi na Amige, ktore wywola takie zamieszanie jak Starstruck w 2006



Ostatnia aktualizacja: 04.07.2012 02:17:46 przez mccnex
[#3] Re: The Black Lotus

@mccnex, post #2

Co do "Suicide Barbie" to bardzo fajnie je się oglada na PSP, wersja YT to jednak nie to samo :) Ale to każdy doskonale wie na tym forum :)
Co do następnego dema TBL, albo dema, które zrobi zamieszanie :)
Na Intel Outsided 5 w Warszawie, grupa Floppy wypuściła demo "Nadia"[bardzo fajne jak na swoje czasy] i pamiętam jak Zig chodził i pytany czy da się więcej mówił kategorycznie, że "nie!" Bo szyna i procesor więcej nie dadzą rady i tak dalej. W jakim On był błędzie :)
A może kolejna ciekawostka :)
Wersja "słynnego" intra Stash by TBL na PC w wersji na C64[od 2:22] by Smash Design :)
http://www.youtube.com/watch?v=SVJU6OlfuUI
Dla porównania wersja pecetowa :)
http://www.youtube.com/watch?v=PsEZW6oXmh8
Miłego oglądania bo to naprawdę bardzo fajne intra :)
[#4] Re: The Black Lotus

@neuroup, post #1