Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
[#1] 512kb ram demopack 2016
Hej, przygotowałem kolejnego demopacka przeznaczonego dla Amig z 512kb pamięci i kickiem 1.3.
Jest tu : link

Poprzednie paczki z 2015, do których już nie działają stare linki są tu:

link

Miłej zabawy!
[#2] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #1

Zacny stuff Tfardy!
[#3] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #1

Gud dżab :)
[#4] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #3

Thnx, guys
[#5] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #1

Dzięki! Ponownie!
Już wiem co po południu obejrzę na A1000 ;)
[#6] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #5

hmm.
odpaliłem na A1000 i 4 demko mi się nie uruchomiło (to z tym nowym decruncherem)
error 103 więc chyba - out of memory?

poza tym intro nr 3 (Moods) było już na poprzedniej składance. czy mi się wydaje?
[#7] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #6

Hmm :) testowałem co najmniej 4x na A1000 z 512 kb i kickiem 1.3 i całość pięknie szła. W tej chwili sprawdziłem na UAE z 512 KB i też przeszło.

A tego intra Moods Plateau nie mogło byc wcześniej, bo ono wyszło na Revision16, a ja poprzednią składanę robiłem chyba jeszcze w 2015 :)

Ostatnia aktualizacja: 12.12.2016 23:10:01 przez twardy
[#8] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #1

A ja mam prosbe, czy moglbys to umiescic gdziekolwiek indziej niz na dropbokie?
Bo ta strona czesto doprowadza mnie do szalu...
[#9] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #8

http://www.pouet.net/mirrors.php?which=68619

EDIT: Myślałem, że to lista mirrorów, ale jednak to tylko baza potencjalnych mirrorów (i niestety pusta) :(

Mogę wrzucić na swój FTP, jeśli autor packa się zgodzi ;)


Ostatnia aktualizacja: 13.12.2016 16:18:25 przez skipp
[#10] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #9

Poprosilem na IRCu o zassanie. Tak wiec jakos sobie poradzilem.
Ale moznaby umiescic jeszcze w innym miejscu jakby jeszcze ktos mial problemy z pobraniem z tej strony.
[#11] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #9

Wrzucaj, spoko. Te dwa poprzednie też możesz :)

Ostatnia aktualizacja: 13.12.2016 19:36:18 przez twardy
[#12] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #11

[#13] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #7

hm. przetestuję jeszcze raz na A1000 dziś wieczorem, ale możep roblemem jest to że po załadowaniu kicka 1.3 z dyskietki mam wolne około 300 kb ramu?

co do tego intra to na pewno je już widziałem. może to nie było Moods Platou ale intro wyglądało identycznie. poszukam bo jestem prawie pewien ;)

btw: widziałem twój post na FB o tej kolejnej paczce z Poueta. WOW dzięki!
nie wiedziałem że masz też bloga ;) fajnie.


Ostatnia aktualizacja: 14.12.2016 10:01:12 przez retronav
[#14] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #12

Dzięki Skipp!

Carrion: przeciez w A1k kick nie ładuje się do Ramu tylko do specjalnej osobnej pamięci 256kb przeznaczonej na rom... może coś nie tak z twoją Ami? Zrob se dyskietke bez startup-sequence z samym bootblockiem (czyli po sformatowaniu install df0:) i komendą avail sprawdz ile masz wolnego ramu, powinno byc 0,5 MB.

Co do bloga to dopiero zaczynam, nie mam jakichs sprecyzowanych planów, ale chce tam pisac raczej krotkie notki albo artykuliki, cos poza tym co piszę do Retrokompa i czasem Amigazynu.
[#15] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #14

@Twardy
hmmm avail na gołym CLI pokazuje:
available 370696
in-use 145168
maximum 515864
largest 369920

i na serio nie jestem pewiem czy masz rację z tym że to się nie do RAMu ładuje. bo gdzie indziej? skonfundowałeś mnie :)

co do intra to chyba faktycznie widziałem je poprostu gdzieś wcześniej.
[#16] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #15

Na płycie A1000 jest osobny ram do przechowywania romu :)

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Amiga_1000
[#17] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #16

ale lama jestem ;) nie wiedziałem o WCS...

ale btw pamięci:
no to ile powinno mi avail pokazywać?

Ostatnia aktualizacja: 17.12.2016 16:27:47 przez retronav
[#18] Re: 512kb ram demopack 2016

W odpowiedzi na #15

Ja mam available 394328
in use 121536
maximum 515864
largest 389832

kick 1.3 , avail z dyskietki wb 1.3
Na stronie SCENA.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem