Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
[#1] Demoscenowiec nagrodzony Paszportem Polityki
Amiga nie doczekała, demoscena weszła na czerwone dywany, Michał "bonzaj" Staniszewski został nagrodzony Paszportem Polityki link

link do produkcji
.

Ostatnia aktualizacja: 12.01.2017 14:52:01 przez rePeter
[#2] Re: Demoscenowiec nagrodzony Paszportem Polityki

W odpowiedzi na #1

Bonzaj, nie Banzaj.
[#3] Re: Demoscenowiec nagrodzony Paszportem Polityki

W odpowiedzi na #2

ok. poprawione
[#4] Re: Demoscenowiec nagrodzony Paszportem Polityki

W odpowiedzi na #3

he he,czas na zmianę laptopa, mój nie ciągnie tej animacji bez przycinania :)
[#5] Re: Demoscenowiec nagrodzony Paszportem Polityki

W odpowiedzi na #4

he he,czas na zmianę laptopa


Nie prawda, Vimeo sie rżnie nawet na 360p. Trzeba to wrzucić do YT i w FullHD będzie ci chodzić jak ta lala.
[#6] Re: Demoscenowiec nagrodzony Paszportem Polityki

W odpowiedzi na #1

Phi.. LICZY SIĘ TYLKO PASZPORT POLSATU!!
[#7] Re: Demoscenowiec nagrodzony Paszportem Polityki

W odpowiedzi na #4

zassij i oglądnij offline wtyczką flash got
[#8] Re: Demoscenowiec nagrodzony Paszportem Polityki

W odpowiedzi na #1

Szkoda że za takie badziewie
[#9] Re: Demoscenowiec nagrodzony Paszportem Polityki

W odpowiedzi na #8

no właśnie obejrzałem i nie było żadnego.. wow ...
[#10] Re: Demoscenowiec nagrodzony Paszportem Polityki

W odpowiedzi na #9

Obejrzałem i jest scenowo jak się patrzy. Miałem skojarzenia z MadWizards + tańcząca laska z Black Lotus ok, racja
[#11] Re: Demoscenowiec nagrodzony Paszportem Polityki

W odpowiedzi na #1

Ze swojej strony dodam, że trudno nie szanować Michaua za konsekwencję, z jaką upychał swoje artsy fartsy (bynajmniej nie pejeroatywnie użyłem tego zwrotu) w swoich produkcjach. Konsekwentny do tego stopnia, że nie raz jest sporo śmiechu jak za bardzo odpływa w temacie przy wódce. Fajnie że mu się to opłaciło. W jakieś gratki na forum którego nie czyta nie będę się bawił, bo dostał je prywatnie, ale z całej trójki to zdecydowanie mu się należało.

PS. Bonzaj i Plastic to nie tylko Bound, LiS, Datura, czy dema. Zrobili też sporo projektów innych, choćby animację smoka na stoisku Polski http://wyborcza.pl/1,75410,7835442,Polski_pawilon_hitem_EXPO_w_Szanghaju.html
[#12] Re: Demoscenowiec nagrodzony Paszportem Polityki

W odpowiedzi na #11

Dzięki za info.
Napisz jeszcze linki do innych prac nagrodzonego - dla tych którzy nie wiedzą jakie czytać fora...
[#13] Re: Demoscenowiec nagrodzony Paszportem Polityki

W odpowiedzi na #12

http://plastic-demo.nazwa.pl
[#14] Re: Demoscenowiec nagrodzony Paszportem Polityki

W odpowiedzi na #13

Danke.
Catzillę znam od dawna, bo Voy puszczał na nocy z demami.
Fajnie wiedzieć że to polskie misiaki skodowały

Ostatnia aktualizacja: 20.01.2017 14:48:04 przez Mikrobi
Na stronie SCENA.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem