Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
  kategoria: Dema
[#1] Ephidrena neonsky
Czy ktoś z Waszmościów może podpowiedzieć jaki jest minimalny config żeby odpalić to demo ?
Mam 030/50 fpu 50, 32 ram.
Demo się ładuje, odpala pierwszy screen z muzyką i albo zwiecha albo reset.
[#2] Re: Ephidrena neonsky

@mikecios, post #1

Do płynnego działania demo wymaga raczej procka 060. Potrzebuje też sporo chipu (co najmniej 1,8mb), dlatego najlepiej uruchamiać je bez ss, z samym setpachem.

Czy uruchomi się na 030/50, nie wiem - ale jeśli chcesz spróbować odpalaj koniecznie wersję finalną dema, która ukazała się niedawno: https://files.scene.org/view/parties/2016/solskogen16/demo_oldskool/eph-neonsky-final.lha.

Ostatnia aktualizacja: 18.02.2017 14:07:59 przez slay
[#3] Re: Ephidrena neonsky

@slay, post #2

Odpalam bez ss z samym sp, wiem ze 060 potrzebne jest do płynnego działania, zastanawiam sie czy nie mam za mało fastu. Gdzieś przeczytałem że pod winuae na 030 poszło tyle że gość odpalił ze 128mb z3 ramu.
Dzięki za link, zassie o sprawdzę ;)
[#4] Re: Ephidrena neonsky

@mikecios, post #3

Pójść pewnie pójdzie, ale będzie slideshow...

Zauważ, że 030 na Winuae to ma co najmniej kilkaset MIPS.
[#5] Re: Ephidrena neonsky

@mikecios, post #3

Demo nie potrzebuje więcej niż 32 MB Fastu, bo u mnie działa. Sprawdzałem tylko na wersji z party, finałowej jeszcze nie odpalałem.
[#6] Re: Ephidrena neonsky

@PopoCop, post #5

Jednak miedzy 030 a 040 jest troche przepaść ;) na finalnej wyklada mi się po pierwszym screenie.
Jak możesz podeslij link do wersji z party.
[#7] Re: Ephidrena neonsky

@slay, post #2

sprawdzę tą wersje bo coś mi się poprzednia sypała na kilku efektach na 060
[#8] Re: Ephidrena neonsky

@twardy, post #4

to wyłącz emulacje 68k JIT wtedy będzie około 10 mips.
[#9] Re: Ephidrena neonsky

@PopoCop, post #5

No i panowie kolega PopCop podesłał mi wersję party.
Wersja final wywala mi się prawie od razu, a party idzie i to wcale nie jako slideshow tylko nawet rozsądnie biorąc pod uwagę że jest to demo na 060.
Cały problem polega na tym że w miejscach gdzie są efekty w ham8 u mnie jest "szum"
Wygląda to mniej więcej tak:
Czy to już koniec prób które mogę podjąć żeby poszło u mnie w całej krasie czy już d..a ?












Ostatnia aktualizacja: 10.03.2017 16:17:04 przez mikecios
[#10] Re: Ephidrena neonsky

@mikecios, post #9

Ok dzięki, poradziłem sobie, chodzi wszystko.
[#11] Re: Ephidrena neonsky

@mikecios, post #10

i co tam za problem był u ciebie ??
[#12] Re: Ephidrena neonsky

@Mariodj, post #11

Opisze jutro ok ? W kazdym badz razie dziala !!!!!!!!!
Sam Loaderror mówi że demo jest na 060 wiec faktycznie spodziewałem sie poklatkowego show.
Tak czy inaczej japa dawno mi się tak nie usmiechala ;)))))
Ponizej link do filmu z mojego 030/50 krecony z koniecznosci z reki ;)))
Zobaczcie z czystej ciekawosci jako porownanie do 060 ;)

link

Ostatnia aktualizacja: 11.03.2017 23:10:23 przez mikecios
[#13] Re: Ephidrena neonsky

@mikecios, post #12

ok pisz jutro co i jak :)
[#14] Re: Ephidrena neonsky

@mikecios, post #12

Wygląda świetnie!
Wychodzi na to, że ten fraktal to bitmapa ze zmiennym oświetleniem, a nie "liczony na żywo super algorytm"
Spryciule z ephidreny
Fantastico są neonowe linie i ciekaw jestem jak się robi taki poblask. Ja bym to chciał jako osobny program
, żeby dało się nałożyć na to jakiś napis/ramkę i byłby ekstra neon na prezentację/party !
Muza też pasuje
Ogólnie bardzo nieźle, ale potrafią więcej i z radością obejrzę następne 'prodakszyny'
pozdr
[#15] Re: Ephidrena neonsky

@Mariodj, post #13

Tak więc moje boje :

Wersja final wywala się zaraz na początku, party wyświetlało kaszanę.
Pominę kombinacje z setpatchami z os 3.1, 3,5 i 3.9
Startowanie oczywiście bez ss.
Na stałe mam akurat os3.5 i tak się składa że nawet po resecie i starcie bez ss coś tam musi w chipie pozostawać i guzik, bez rezultatów.
Rozwiązaniem okazało się pierwsze odpalanie kompa od razu bez ss , broń Boże żeby się system załadował :D
setpatch z os 3.1
i wersja party.
Teraz najlepsze...... na stałe do df0: mam włożoną czystą dyskietkę żeby mi nie cykała......
Jeśli podczas odpalania bez ss dyskietka pozostanie w stacji, demo pójdzie z krzakami i na koniec wyświetli komunikat że której tam bodajże bitmapy zostały przesunięte z jednego obszaru pamięci do drugiego.......
Bez dyskietki chodzi tak jak trzeba :)
To by było tyle
[#16] Re: Ephidrena neonsky

@mikecios, post #15

Widocznie OS 3.5 i 3.9 nie są popularne na demoscenie :)
[#17] Re: Ephidrena neonsky

@PopoCop, post #16

Mejbi i tak mnie zastanawia ten myk ze stacją dysków.... ?
[#18] Re: Ephidrena neonsky

@mikecios, post #17

Prawdopodobnie chodzi o bufory dla DF0:, które zajmują trochę pamięci chip.
[#19] Re: Ephidrena neonsky

@PopoCop, post #18

Gdyby nie przypadek to pewnie w życiu bym nie wpadł na to że dyskietka może tyle problemów narobić.
[#20] Re: Ephidrena neonsky

@mikecios, post #15

z OS3.5 bez ss, może pomoże ustawienie VBR na 0?
[#21] Re: Ephidrena neonsky

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #20

Z czystej ciekawości sprawdzę wieczorem ;) najważniejsze że ruszyło ;)
[#22] Re: Ephidrena neonsky

@mikecios, post #21

Tak jeszcze w woli ścisłości ;) odezwał sie do mnie głowny czarodziej EPH i z tego co napisal, nie spodziewał się że kiedyś zobaczy Neonsky na cd32 ;))))
Zagadka wywalania się wersji final jest prosta, wersja final jest napisana typowo pod 040 i 060 i nie sa się uruchomić na 030.
Loaderror napomknął też ze w przyszlym/przyszłych demach zapoda możliwość wyboru konfigu na jakim ma byc odpalone demo ;)
[#23] Re: Ephidrena neonsky

@mikecios, post #12

Całkiem nieźle działa na 030/50MHz. Wrzuć info na pouet.net, niech ludzie z Blizzardami 1230 też zobaczą tę prodkę.

EDYTA: Widzę że już wrzuciłeś, gud dżab...



Ostatnia aktualizacja: 14.03.2017 19:58:24 przez waldiamiga
[#24] Re: Ephidrena neonsky

@waldiamiga, post #23

Juz wrzucone stad odzew Loaderror'a ;)
[#25] Re: Ephidrena neonsky

@mikecios, post #24

No pięknie śmiga na 030 :) Tylko jeden efekt chodzi wolno (można go nazwać landscape?), ciekawe ile z efektów używa tego FPU ;)
[#26] Re: Ephidrena neonsky

@agrajek, post #25

Lansscape, Vortex jak tam Ci wygodnie, a co ile tam używa to juz nie wiem ale najprawdopodobniej ssie i cpu i fpu na 100% bo gdy z ciekawości podnioslem obudowę to buchnęło ciepełkiem ;))))
[#27] Re: Ephidrena neonsky

@agrajek, post #25

Dużo efektów opiera się po prostu na manipulacji paletą. To dem poza efektem z szescianami nie jest jakoś mocno wymagające od sprzętu.
[#28] Re: Ephidrena neonsky

@kiero, post #27

Może o tak ale fajnie złożone i efektowne i jako nieliczne z nowych dem poszło na 030
[#29] Re: Ephidrena neonsky

@mikecios, post #28

Ale ja nie mowie, ze to zle:)
[#30] Re: Ephidrena neonsky

@kiero, post #29

A ja nie mówię że Ty mowisz ;)))))
Na stronie SCENA.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem