Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
[#1] Terminator by Status O.K
Czy ktos ma moze to stare polskie demo ??

[#2] Re: Terminator by Status O.K

@Sventevith, post #1

Spróbuję poszukać. Demo widziałem u gościa, który swego czasu należał do Status OK- mieszka w moim mieście. Wydawali oni też zina Krawężnik. Skoro już o zinach, nie przegapcie maga Amp2!
[#3] Re: Terminator by Status O.K

@Sventevith, post #1

Ja także szukam The Terminator by Status OK a jestem autorem muzyki i ścieżki dżwiekowej do tego dema. Dzisiaj mam tylko PC i chciałbym sobie to oglądnąć po latach na Win UAE. Może ktoś zechce mi je przesłać do mnie lub dać namiar gdzie jest. Pozdrawiam wszystkich. OBCY
[#4] Re: Terminator by Status O.K

@Obcy, post #3

Mam to demko...
Podajcie swoje adreski to może prześlę...Za jakiś czas...
W sumie najlepiej na dyskach...Pocztą, co?
Korzystam z sieci tylko w pracy, czytnik CD i stacja dysków tylko na serwerze a tam mnie nikt nie lubi...
[#5] Re: Terminator by Status O.K

@Obcy, post #3

Odwaliłeś kawał dobrej roboty. Czy mógłbyś mi udostępnić "jakoś" muyczkę z tego demka? Pewnie masz jeszcze coś na swoim koncie! Pochwal się.
[#6] Terminator by Status O.K

@MSS, post #4

Witaj jestes moją ostatnia nadzieją potrzebuję To demo Terminator
jestem twórcą animacji do tego dema a nasz koder nie porobił sobie kopi :O)
taki luzak i teraz po latach chciałem zobaczyć to demko a czytałem że nie tylko ja ale tyż gość który pisał muzyke do tego dema też cię o to prosił
wię cbrachu jak możesz i masz jeszcze to demko to serdeczna prośba poślij mi je
Z góry dzięki

Paczani
[#7] Re: Terminator by Status O.K

@Sventevith, post #1

na www.whdload.de jest instalka tego demka pod WHDLoad oraz link do obrazów dyskietek (sztuk 2).
Muzyke można bez problemu wyciąć jak by ktoś był chętny

VD
[#8] Re: Terminator by Status O.K

@VanDam, post #7

Muzyke można bez problemu wyciąć jak by ktoś był chętny

Jak?
[#9] Re: Terminator by Status O.K

@Kokos, post #8