Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
[#1] Problem z Planet Potion.
Chciałem sobie odpalić to intro 1szy raz na mojej Ami, ale wyskakuje coś takiego:

SYSTEM HALTED

O co chodzi? HELP!

Dodam tylko jeszcze, że w temacie PPC i jego środowiska (Warpy itp.) jestem zielony.

Ostatnia aktualizacja: 05.12.2017 17:46:24 przez Deftronic/...
[#2] Re: Problem z Planet Potion.

@Deftronic/..., post #1

Nie szukajac tzw. "dziury w całym", polecam ma początek ustawienie stack 1000000.

Edit: Na jakiej grafice odpalasz?

Ostatnia aktualizacja: 05.12.2017 17:52:31 przez Lokaty
[#3] Re: Problem z Planet Potion.

@Lokaty, post #2

Ustawiłem i nic, teraz nawet tego błedu nie wyświetla.
Ono jakoś długo się generuje?

Karta to jakieś Voodoo, chyba 1ka.
[#4] Re: Problem z Planet Potion.

@Deftronic/..., post #3

Nie mam pewności, ale intro (demo) to wymaga BVision/CVision lub Voodoo2/3.
Skip gdzieś się tu kręci to pewnie naprostuje mnie jeżeli się mylę. Jednak coś w ten deseń kojarzę wymagania dla Planet Potion... .
Jeżeli w amidze pod PCI można wpiąć Voodoo 1 to nie wiem czy jest opcja akceleracji na tej karcie (z tego co wiem to było rozdzielone - karta do 2d i akcelerator 3d jako osobna karta).

Edit: Generuje się kilkadziesiąt sekund. Zwiększenie stosu spowodowało nieodpalenie się tego okna, czyli próbuje wystartować. Polecam użycie SnoopDosa do sprawdzenia czy program czegoś nie "woła", tzn. czy czasem nie ma braków w np. bibliotekach.

Ostatnia aktualizacja: 05.12.2017 19:01:56 przez Lokaty
[#5] Re: Problem z Planet Potion.

@Deftronic/..., post #1

To demo wymaga BVision/CVisionPPC, na Voodoo3/4/5 nie pójdzie ok, racja
Z tego co mi kiedyś opowiadano, to demo wykorzystuje do obliczeń Permedie2.
[#6] Re: Problem z Planet Potion.

@BULI, post #5

Tak jak pisałem - na pewno na kartach z Permiedia2 zadziała (sprawdzone empirycznie ), ale coś mi się kojarzy że pod 3dfx (to oraz Future Visions) startowały.