Projekt sieci map (kliknij aby powiększyć)
COLONY GROUND SECTOR 1 - Dojdź do jednego z trzech wyjść. To najbardziej na lewo prowadzi do Colony Ground Sector 5, na prawo Colony Ground Sector 2, a środkowe do Strefy Cywilnej (Civilian Zone). Na południowym zachodzie planszy znajdziesz dodatkowe życie. Znajdziesz tu również chwilową nieśmiertelność, którą możesz z powodzeniem wykorzystać przy wchodzeniu na miny, aby wydostać się z lądowiska.
COLONY GROUND SECTOR 5 - Tu masz dwie drogi: albo idziesz do
następnej sekcji otaczającej cały kompleks albo kierujesz się do Strefy
Inżynieryjnej (Engineering Sectors). Wybierając drogę pierwszą, musisz
poszukiwać wyjścia gdzieś po zachodniej stronie. Decydując się na możliwość
drugą, musisz uruchomić trzy generatory znajdujące się w północnej części
regionu. Niedaleko powinieneś znaleźć również lepszy karabin.
Kod - HHIDLCEAADCAAADE
COLONY GROUND SECTOR 2 - Znajdź specjalny klucz, za pomocą którego otworzysz
drzwi magazynu (Store Zone) lub skieruj się na wschód do Colony Ground Sector 3.
Kod - OGLASCEABDCAAADE
COLONY GROUND SECTOR 3 - Znajdź 2 klucze i uruchom generatory. W ten sposób
będziesz miał możliwość wejścia do kompleksu
militarnego (Military Zone). Drugim wyjściem jest
przejście do rejonu Colony Ground Sector 4.
Kod - ILKEMCGASDCAAACF
COLONY OUTDOOR SECTOR 3 - Tu jest tylko jedna możliwość. Dojdź do tuneli,
które umożliwią ci wejście do Strefy Bezpieczeństwa (Security Zone).
Kod - JEKFSPGDPDCAAABH
COLONY GROUND SECTOR 4 - Zniszcz dziesięć generatorów mocy. W ten sposób
będziesz mógł wejść do kompleksu naukowego (Science Zone). Drugą możliwością jest udanie się do Colony
Outdoor Sector 3. W północno-wschodniej części
planszy, za jedną z min (trzeba po prostu w nią
wejść, mijając pozostałe idąc tuż przy kamieniach)
znajduje się sekretny pokój z dwoma dodatkowymi
życiami.
Kod - FJPDSCECADCAAADC
ENGINEERING SECTOR 1 - Znajdź zieloną kartę i ciało doktora. Następnie
poszukaj pokoju na niższym piętrze. Po oględzinach
zwłok, uciekaj do jednego z dwóch możliwych wyjść:
windą do Engineering Sector 2 lub korytarzem na
zachód do Colony Ground Sector 4.
Kod - FKASLCEAADCAAADK
ENGINEERING SECTOR 2 - Znajdź 2 karty i poszukaj kilku nieruchomych
wiatraków. Podchodząc z ich lewej strony, uaktywniasz
je. Są rozmieszczone głównie w rogach etapu.
Po uruchomieniu wiatraka musisz go zniszczyć.
Następnie skieruj się, bądź to do windy (Engineering
Sector 3), bądź do Corridor 17, który zaprowadzi cię
do Science Zone 1. Na tym poziomie znajduje się
dodatkowe życie.
Kod - FLPDSCECADCAAADA
ENGINEERING SECTOR 3 - Poszwendaj się trochę i postaraj się znaleźć dwie
karty. Odszukaj pokój piętro niżej. Zniszcz wszystkie
pojemniki i beczki jakie tam znajdziesz. Następnie
czym prędzej udaj się do jedynego wyjścia
prowadzącego do Engineering Sector 4.
Kod - FMASMCEAADCAAADH
ENGINEERING SECTOR 4 - Wyjdź z labiryntu, w którym rozpoczynasz i kieruj się
na południowy wschód. Zamień pokój z różnymi beczkami
i wiatrakami w pył i czym prędzej udaj się do
Corridor 12, który zaprowadzi cię do Civilian Zone 4
lub w drugą stronę do Corridoru 10, który zaprowadzi
cię do Science Zone 4.
Kod - FNASMCEAADCAAADG
CIVILIAN ZONE 1 - Znajdź 3 karty i wybierz jedno z trzech wyjść: winda
zaprowadzi cię do Civilian Zone 2, wyjście prawe do
Colony Ground Sector 2, a lewe do Colony Ground
Sector 5.
Kod - OCLASCECBDCAAADG
CIVILIAN ZONE 2 - Znajdź kartę i idź do wyjścia, gdzie przez
Corridor 1, znajdziesz się w Store Zone 2. Aby
dostać się do tajnego pokoju musisz odszukać toalety
i wejść na jedną z nich (dosłownie).
Kod - ODLASCECBDCAAADF
CIVILIAN ZONE 3 - Poszukaj dobrze zamaskowanego terminalu, a następnie
wybierz jedną z dwóch dróg: winda prowadzi do
Civilian Zone 4, a Corridor 2 do Engineering
Sector 3.
Kod - RELASCGABDCAAAEC
CIVILIAN ZONE 4 - Samozniszczenie jest już włączone. Uciekaj do
Corridor 7, który zaprowadzi cię do Store Zone 4.
Kod - OFLASCECBDCAAADD
MILITARY ZONE 1 - Wynieś się stąd jak najszybciej. Winda jest jedynym
ratunkiem, prowadzącym do Military Zone 2.
Kod - IMKEMCGASDCAAACF
MILITARY ZONE 2 - Zniszcz wszystkie działa. Niektóre mogą być trochę
natrętne, ale rozsądne użycie lasera, pozwoli je
unieszkodliwić. Możesz znaleźć tutaj dodatkowe
życie. Kierować swe kroki możesz tylko do Military Zone 3.
Kod - INKEMCGASDCAAACD
MILITARY ZONE 3 - Poszukaj niebieskiej karty i zniszcz wszystkie
pojemniki w pokoju na południowym-wschodzie.
Następnie szybko do Corridor 14, który prowadzi
prosto do Security Zone 4.
Kod - EPFHJDHDLDCAAACM
MILITARY ZONE 4 - Znajdź i zniszcz robala. Szukaj w północnej części.
Twoim oczom ukaże się wejście do Main Tower Level 3.
Kod - ESDSSSSSSDCAAAPH
SECURITY ZONE 1 - Znajdź dwie karty i gościa, który Cię stąd
wyprowadzi. Siedzi on sobie w pokoju na południowym
wschodzie. Na tym poziomie znajdują się dwa
dodatkowe życia. Skieruj się do jedynego możliwego
wyjścia do Security Zone 2.
Kod - JAKFSPGDPDCAAABL
SECURITY ZONE 2 - Znajdź terminal i przeczytaj informacje w nim
zawarte. Włączysz w ten sposób samozniszczenie, lecz
dobrnięcie do położonego na zachodzie wyjścia,
prowadzącego przez Corridor 16 do Military Zone 2 jest
dziecinną igraszką.
Kod - JBKFSPGDPDCAAABK
SECURITY ZONE 3 - Jesteś w paszczy lwa. Fotokomórki rejestrują każdy
twój ruch. Uważaj gdzie stajesz, gdyż błąd uruchamia
samozniszczenie. Radzę poruszać się drobnymi
kroczkami stale ostrzeliwując się. W tym żółwim tempie
kieruj się na wschód. Ambitni mogą pójść na północ.
Można tam znaleźć wiele niespodzianek. Gdy już
ostatecznie pójdziesz na wschód, zobaczysz kilka
terminali. Zniszcz je i wybierz jedną z możliwych
dróg: na północnym-wschodzie Corridor 4 prowadzący do
Military Zone 2 lub winda, która skieruje cię do
Security Zone 4. Wybierając drugą drogę, musisz
zniszczyć jeszcze terminal znajdujący się w północnej
części, przed którym leżą dwie karty. A następnie
szybko przebiec troszkę na południe do windy.
Kod - FCFANHHDSDCAAADA
SECURITY ZONE 4 - Tu masz dwie możliwości. Idziesz bezpośrednio do
Corridor 11, który zaprowadzi cię do Military
Zone 4 lub odnajdujesz dwie karty i zabijasz obcego.
Później już tylko Main Tower Level 2.
Kod - JDKFSPGDPDCAAABI
SCIENCE ZONE 1 - Zniszcz wszystkie formy życia znajdujące się w
kabinach i odnajdź terminal. Później już tylko winda,
oznaczająca Science Zone 2 lub korytarz prowadzący
do Colony Outdoor Sector 3.
Kod - JFKFSPGDPDCAAABG
SCIENCE ZONE 2 - Znajdź kartę i idź do wyjścia. Na tym poziomie znajdują się cztery dodatkowe życia, lecz nie mam
pojęcia w jaki sposób się do nich dostać. Kierując
się do wyjścia musisz uważać na wybuchające kokony.
Wyjścia są dwa: winda - Science Zone 3 lub
Corridor 3, prowadzący do Engineering Sector 3.
Kod - JGEJPSHDSDCAAABD
SCIENCE ZONE 3 - Zniszcz wszystkich zahibernowanych. Następnie udaj się do Corridor 9, który zaprowadzi cię do Security
Zone 3.
Kod - JHKFSPGDPDCAAABE
SCIENCE ZONE 4 - Zniszcz wszystko. Na tym etapie jest jakiś błąd
i likwidacja wszystkiego powoduje zablokowanie
się gry. Radzę ten poziom skrzętnie omijać.
Z budowy planszy wnioskuję jednak, że musisz później
zabić jakiegoś obcego i wpaść do Corridor 13, który
zaprowadzi cię do Security Zone 4.
Kod - JIKFSPGDPDCAAABD
STORE ZONE 1 - Zniszcz dwa reaktory, a następnie wybierz jedno z dwóch
wyjść: Store Zone 2 lub Colony Ground Sector 3.
Kod - AHASNCEAFDCAAADL
STORE ZONE 2 - Tutaj musimy znaleźć i zniszczyć cztery zamki, a
następnie udać się do jednego z dwóch wyjść: windą
do Store Zone 3 lub przez Corridor 5 do Military Zone 2.
Kod - AIASNCEAFDCAAADK
STORE ZONE 3 - Należy znaleźć dwie karty i zniszczyć terminale.
Później już tylko ucieczka do Corridor 6, który
prowadzi do Civilian Zone 3.
Kod - AJASNCEAFDCAAADJ
STORE ZONE 4 - Zniszcz dwie maszyny w pokoju na północy oraz tą na
wschodzie, a następnie skieruj się do Corridor 8,
który zaprowadzi cię do Military Zone 3 lub poprzez
kryptę (znajdującą się za jedną ze ścian z literą V)
do Security Zone 4. W krypcie jest sporo dodatkowych
żyć i innych cennych rzeczy, lecz zlokalizowanie jej
jest bardzo trudne. Powodzenia! Oprócz tego idąc
do Corridoru natkniesz się na dwa dodatkowe życia
i kilkanaście kluczy. Warto się zastanowić, którą
drogę wybrać.
Kod - AKASNCEAFDCAAADI
MAIN TOWER LEVEL 2 - Zniszcz pojemnik z gazem. Znajduje się on gdzieś na
północy. Wszyscy obcy będą wtedy widzialni, a ty
będziesz musiał odnaleźć trzy karty i kierować się
na następne piętro.
Kod - LACMMLSSIDCAAABA
MAIN TOWER LEVEL 3 - Znajdź kartę, która znajduje się na zachód od startu.
Następnie biegnij w kierunku północno-zachodnim,
a stamtąd przez otwarte drzwi na następne piętro.
Uważaj na czas. Ten etap jest nieźle pokręcony.
Kod - LBLASCGABDCAAADK
MAIN TOWER LEVEL 4 - Zniszcz stwora w pokoju na północnym-wschodzie i
dalej na wyższe piętro. Możesz również poszukać
niebieskiej karty i przy jej pomocy trochę się
wzbogacić.
Kod - HCAPJDADSDCAAADD
MAIN TOWER LEVEL 5 - Pierwsze kroki skieruj na południe i wejdź w pierwsze
drzwi na lewo. Będzie tam karta. Następnie biegnij
na południe. Otwórz nią drzwi i idź na zachód.
Zniszcz wszystkie kokony w pokoju. Dalej możesz już
iść do windy.
Kod - HDAGSCEAADCAAAEE
MAIN TOWER LEVEL 6 - Znajdź 3 karty. Są nieźle schowane, a kolejna
umożliwia dobranie się do następnej. Po niebieską
skieruj się na południe od wejścia. Następnie idź
cały czas na wschód, a przy końcu skręć troszkę
na południe. Przy pomocy karty niebieskiej dostaniesz
się do pokoju z kartą czerwoną. Następnie biegnij
w kierunku północnym i odbij trochę na wschód.
Przy pomocy czerwonej karty zdobędziesz zieloną,
która umożliwi ci wejście do lokum obcego (północny
zachód od zielonej karty).
Kod - HEAGSCEAADCAAAED
MAIN TOWER LEVEL 7 - Odszukaj terminal, a nastęnie poszukaj matki obcych
i kieruj się w stronę lądowiska.
Kod - HFAGSCEAADCAAAEC
Cały kompleks połączony jest szeregiem korytarzy. W niektórych nie ma prądu, ale możesz znaleźć tu dodatkowe życia. W każdym z nich włączona jest sekwencja samodestrukcji.
W CORRIDOR 17 za jedną ze ścian znajduje się sekretny pokój. Idź dołem do samego końca, ale nie wychodź z Corridoru, lecz pobiegnij na północ. Będzie tam sala, do której, aby się dostać musisz zniszczyć ścianę. Jest to sekretny pokój z dziewięcioma (!!!) życiami.
CORRIDOR 3 | PALASCECBDCAAADH |
CORRIDOR 4 | PBLASCECBDCAAADG |
CORRIDOR 5 | PCLASCECBDCAAADF, KCKASCECDDCAAADJ |
CORRIDOR 6 | PDLASCECBDCAAADE |
CORRIDOR 7 | PELASCECBDCAAADD, KEKASCECDDCAAADH |
CORRIDOR 8 | PFLASCECBDCAAADC |
CORRIDOR 9 | PGLASCECBDCAAADB |
CORRIDOR 10 | PHLASCECBDCAAADA, KHKASCECDDCAAADE |
CORRIDOR 11 | KIKASCECDDCAAADD |
CORRIDOR 12 | KJKASCECDDCAAADC |
CORRIDOR 13 | KKKASCECDDCAAADB |
CORRIDOR 14 | KLKASCECDDCAAADA |
Inne kody, które mogą być bardzo ciekawe, bądź i bardzo słabe. Tę zabawę pozostawiam Wam. Kody były sprawdzane, więc wszystkie działają. Te z kilkoma literami S zawartymi w kodzie należą do ciekawszych (niektóre składają się nawet z 20 i więcej żyć):
ENGINEERING TOWER | FKASMCEAADCAAADJ, FKBIMCEADDCAAADS, FKPDSCECADCAAADB, FLPDSCECADCAAADA, FMASMCEAADCAAADH, FNASMCEAADCAAADG, FKASLCEAADCAAADK, FKANKCEABDCAAADS, FKPDSCECADCAAADB, FKBILCEACDCAAAEB, FKSSSCEAIAAAAABP, FKASMCEADDCAAADG, FKASMCEABDCAAADI, |
SCIENCE TOWER | JGABICGADDCAAAEJ, JGBMLCEAEDCAAADL, JGCJNDEAPDCAAACS, JGDFPPGDSDCAAABM, JIKFSPGDPDCAAABD, JFKFSPGDPDCAAABF, JHKFSPGDPDCAAABE, FIPDSCECADCAAADD, JGAINLSSSDCAAAAK, JGEJPSHDSDCAAABD, JGBGMCEACDCAAAEC, JGCENHSSIDCAAABK, JGAEKHAASJDEAACL, JGBFSSSSMAAAAAAI, JGAALCDANDCAAAEA, JGFLSSMSPAAAAAAB, JGEENSMSSAAAAAAL, JGDMSSMSSAAAAASS, JGBSSSSSSAAAAASF, JHBSSSSSSAAAAASE, JIBSSSSSSAAAAASD, |
MILITARY TOWER | EPACSCECHDCAAADG, EPAEMDEBBDCAAAEA, IPCBSDADSDCAAACI, IMKEMCGASDCAAACE, INKEMCGASDCAAACD, IPBFMCEASDCAAACL, IPBFNCEASDCAAACK, EPFHJDHDLDCAAACM, EPADSCEBFDCAAADI, EPAIKCECKDCAAADF, EPCHSHSSBAAAAABH, EPFGSLMSNAAAAAAL, IPFCSDMSSAAAAAAP, EPDJSLSSLAAAAAAG, EPCHSLSSSAAAAAAC, EPDNSLSSSAAAAASL, IPCCSLSSSAAAAAAD, |
MAIN TOWER | LAALLCECSDCAAADB, LAAJJCGASDCAAADF, LAAPJDAISDCAAACM, HCAPJDADSDCAAADD, HCBPSLADSDCAAACB, HFAGSCEAADCAAAEC, HELGICEAADCAAAEC, LALASCGABDCAAADK, LBLASCGABDCAAADK, HEAGSCEAADCAAAED, HDAGSCEAADCAAAEE, LAAJKCGASDCAAADE, LACMMLSSIDCAAABA, HFSSSLEASDCAAAAJ, LACJPDADSDCAAACS, HAAPJDADSDCAAADF, HCASSPIANDCAAABL, LABCLCECSDCAAADJ, HCGPNDMSSAAAAABD, LAFKMDMSSAAAAABI, LAFCNHMSSAAAAABL, HCHDSDMSSAAAAABJ, LAEBSHSSSAAAAABC, LACSSHSSSAAAAAAD, LACNSDSSSAAAAAAM, HCDHLDSSMAAAAACA, LAEFSHSSSAAAAAAP, HCFBSDSSSAAAAABH, HBFBSDSSSAAAAABI, HAFBSDSSSAAAAABJ, HEFBSDSSSAAAAABF, HDFBSDSSSAAAAABG, |
SECURITY TOWER | FCCELDAAHDCAAAEK, FCKKNGHASDCAAACF, JDKFSPGDPDCAAABI, JCKFSPGDPDCAAABJ, JBKFSPGDPDCAAABK, JAKFSPGDPDCAAABL, FCFANHHDSDCAAADA, FCEMNHMSSAAAAABG, FCBISHSSSAAAAABC, JDBSSSSSSAAAAASI, JCBSSSSSSAAAAASJ, JBBSSSSSSAAAAASK, JABSSSSSSAAAAASL, |
STORE TOWER | AKASNCEAFDCAAADI, AIASNCEAFDCAAADK, |
CIVILIAN TOWER | ODLASCECBDCAAADF, OFLASCECBDCAAADD, OELASCECBDCAAADE, OCLASCECBDCAAADG, RELASCGABDCAAAEC, EEHBNDAASDCAAADK, EEBBLGDAHDCAAADJ, EFSSSCAAHAAAAACJ, |
COLONY GROUND | JJKFSPGDODCAAABD, HHKGICEAADCAAAEA, HHIDLCEAADCAAADE, OGLASCEABDCAAADE, ILKEMCGASDCAAACF, FJPDSCECADCAAADC, JEKFSPGDPDCAAABH, JEBSSSSSSAAAAASH, JJBSSSSSSAAAAASC, EGSSSCAAHAAAAACI, |
TWO PLAYERS GAME | FKBPLCAABMCEAADC, JGAEKHAASJDEAACL, |
START z 7 życiami: EBSSSCAAHAAAAACN
Autorzy gry twierdzą, że jest 276 dróg przejścia gry. Mnie osobiście udało się znaleźć 248, a oto kilka z nich, szczególnie przeze mnie polecanych.
I. Colony Ground 1 - Colony Ground 5 - Engineering 1 - Colony Ground 4 -
Colony Sector 3 - Security 1 - Security 2 - Corridor 16 - Military 2 -
Military 3 - Corridor 14 - Security 4 - Main Tower 2 - Tower 3 i do końca.
Jest to droga dość trudna, lecz dla speca nie będzie stanowiła problemu.
Można znależć sporo dodatkowych żyć.
Dla ambitnych radzę skierować się z Security 4 do Corridor 11. Znajdziesz
się w Military 4 i dalej do wieży.
II. Colony Ground 1 - Colony Ground 5 - Engineering 1 - Engineering 2 -
Engineering 3 - Engineering 4 - Corridor 12 - Civilian 4 - Corridor 7 -
Store 4 - Corridor 8 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 - i dalej jak
w punkcie pierwszym na dwa sposoby.
Jest to droga również dość trudna, lecz bardzo szybka. W większości sekcji
jest już zainicjowana samodestrukcja.
III. Colony Ground 1 - Colony Ground 5 - Colony Ground 4 - Science 1 -
Science 2 - Science 3 - Corridor 9 - Security 3 - Corridor 4 - Military 2 -
Military 3 - Corridor 14 - Security 4 - i dalej jak w punkcie I.
Jest to droga z narastającym poziomem trudności. Z Security 3 można
skierować się do Security 4. Droga stanie się troszkę krótsza i łatwiejsza.
IV. Colony Ground 1 - Colony Ground 5 - Engineering 1 - Engineering 2 -
Corridor 17 - Science 1 - Colony Sector 3 - Security 1 - Security 2 -
Corridor 16 - Military 2 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 - i dalej
jak w punkcie I.
Jest to trasa dość ciekawa. Warta przetestowania.
V. Colony Ground 1 - Colony Ground 5 - Engineering 1 - Engineering 2 -
Corridor 17 - Science 1 - Science 2 - Corridor 3 - Engineering 3 -
Engineering 4 - Corridor 12 - Civilian 4 - Corridor 7 - Store 4 -
Security 4 i dalej jak w punkcie I.
Jedna z łatwiejszych dróg.
VI. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Colony Ground 2 - Colony Ground 3 -
Military 1 - Military 2 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 i dalej jak
w punkcie I.
Trasa bardzo krótka, lecz dość trudna. Wyzwanie stawia kompleks wojskowy.
VII. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Civilian 2 - Corridor 1 - Store 2 -
Corridor 5 - Military 2 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 i dalej
jak w punkcie I.
Tutaj rozpoczyna się wszystko bardzo spokojnie, aby w końcu dopadła cię
w strefie wojskowej największa siła.
VIII. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Civilian 2 - Corridor 1 - Store 2 - Store 3 -
Corridor 6 - Civilian 3 - Civilian 4 - Corridor 7 - Store 4 - Corridor 8 -
Military 3 - Corridor 14 - Security 4 i dalej jak w punkcie I.
Jedna z dłuższych tras. Dość ciekawa, dużo przydatnych rzeczy w magazynie,
później szybkie przejścia przez korytarze.
IX. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Civilian 2 - Corridor 1 - Store 2 - Store 3 -
Corridor 6 - Civilian 3 - Corridor 2 - Engineering 3 - Engineering 4 -
Corridor 12 - Civilian 4 - Corridor 7 - Store 4 - Corridor 8 - Military 3 -
Corridor 14 - Security 4 i dalej jak w punkcie I.
Chyba najdłuższa trasa jaką udało mi się odnaleźć. Można ją sobie trochę
skrócić. Z Enginnering 4 do Corridor 10 - Science 4 - Corridor 13 -
Security 4 i dalej, lecz strefa Science 4 jest lekko podejrzana.
X. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Colony Ground 2 - Store 1 -
Colony Ground 3 - Military 1 - Military 2 - Military 3 - Corridor 14 -
Security 4 i dalej jak w punkcie I.
Jest to trasa podobna do trasy szóstej, lecz można się trochę uzbroić
w magazynie.
XI. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Colony Ground 2 - Store 1 -
Colony Ground 3 - Colony Ground 4 - Science 1 - Colony Sector 3 -
Security 1 - Security 2 - Corridor 16 - Military 2 - Military 3 -
Corridor 14 - Security 4 i dalej jak w punkcie pierwszym.
Trasa dość zróżnicowana.
XII. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Colony Ground 2 - Colony Ground 3 -
Colony Ground 4 - Science 1 - Colony Sector 3 - Security 1 - Security 2 -
Corridor 16 - Military 2 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 i dalej
jak w punkcie pierwszym.
Podobna do poprzedniej z tym, że bez zaprawy wojennej zdobytej w magazynie.
XIII. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Colony Ground 2 - Store 1 -
Colony Ground 3 - Colony Ground 4 - Science 1 - Science 2 - Corridor 3 -
Engineering 3 - Engineering 4 - Corridor 12 - Civilian 4 - Corridor 7 -
Store 4 - Corridor 8 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 i dalej jak
w punkcie pierwszym.
Trasa dość zróżnicowana i długa. Magazyn można pominąć.
XIV. Colony Ground 1 - Colony Ground 5 - Colony Ground 4 - Colony Sector 3 - Security 1 - Security 2 - Corridor 16 - Military 2 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 i dalej jak w punkcie pierwszym.
XV. Colony Ground 1 - Colony Ground 5 - Engineering 1 - Engineering 2 - Corridor 17 - Science 1 - Science 2 - Science 3 - Corridor 9 - Security 3 - i dalej jak w punkcie trzecim.
Jeżeli ktoś znalazł jakąś ciekawą trasę to proszę o kontakt.
Alien Breed: Tower Assault - Team17'94 | ||||
100 | 3 lub 1CD | |||
95 | ||||
100 | http://www.team17.com | |||
Najlepsza strzelanina w jaką kiedykolwiek przyjdzie Ci zagrać... Audio-wizualnie doskonała. Miód wycieka ze słoja... |