Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
  • Alien Breed: Tower Assault - szkoła przetrwania

19.02.2005 17:10, autor artykułu: Sebastian Rosa
odsłon: 21329, powiększ obrazki, wersja do wydruku,

Alien Breed: Tower Assault

Opis każdej z map wraz z kodami

Projekt sieci map (kliknij aby powiększyć)
Alien Breed: Tower Assault

Alien Breed: Tower Assault COLONY GROUND SECTOR 1 - Dojdź do jednego z trzech wyjść. To najbardziej na lewo prowadzi do Colony Ground Sector 5, na prawo Colony Ground Sector 2, a środkowe do Strefy Cywilnej (Civilian Zone). Na południowym zachodzie planszy znajdziesz dodatkowe życie. Znajdziesz tu również chwilową nieśmiertelność, którą możesz z powodzeniem wykorzystać przy wchodzeniu na miny, aby wydostać się z lądowiska.

Alien Breed: Tower Assault COLONY GROUND SECTOR 5 - Tu masz dwie drogi: albo idziesz do następnej sekcji otaczającej cały kompleks albo kierujesz się do Strefy Inżynieryjnej (Engineering Sectors). Wybierając drogę pierwszą, musisz poszukiwać wyjścia gdzieś po zachodniej stronie. Decydując się na możliwość drugą, musisz uruchomić trzy generatory znajdujące się w północnej części regionu. Niedaleko powinieneś znaleźć również lepszy karabin.
Kod - HHIDLCEAADCAAADE

Alien Breed: Tower Assault COLONY GROUND SECTOR 2 - Znajdź specjalny klucz, za pomocą którego otworzysz drzwi magazynu (Store Zone) lub skieruj się na wschód do Colony Ground Sector 3.
Kod - OGLASCEABDCAAADE

Alien Breed: Tower Assault COLONY GROUND SECTOR 3 - Znajdź 2 klucze i uruchom generatory. W ten sposób będziesz miał możliwość wejścia do kompleksu militarnego (Military Zone). Drugim wyjściem jest przejście do rejonu Colony Ground Sector 4.
Kod - ILKEMCGASDCAAACF

Alien Breed: Tower Assault COLONY OUTDOOR SECTOR 3 - Tu jest tylko jedna możliwość. Dojdź do tuneli, które umożliwią ci wejście do Strefy Bezpieczeństwa (Security Zone).
Kod - JEKFSPGDPDCAAABH

Alien Breed: Tower Assault COLONY GROUND SECTOR 4 - Zniszcz dziesięć generatorów mocy. W ten sposób będziesz mógł wejść do kompleksu naukowego (Science Zone). Drugą możliwością jest udanie się do Colony Outdoor Sector 3. W północno-wschodniej części planszy, za jedną z min (trzeba po prostu w nią wejść, mijając pozostałe idąc tuż przy kamieniach) znajduje się sekretny pokój z dwoma dodatkowymi życiami.
Kod - FJPDSCECADCAAADC

ENGINEERING SECTOR 1 - Znajdź zieloną kartę i ciało doktora. Następnie poszukaj pokoju na niższym piętrze. Po oględzinach zwłok, uciekaj do jednego z dwóch możliwych wyjść: windą do Engineering Sector 2 lub korytarzem na zachód do Colony Ground Sector 4.
Kod - FKASLCEAADCAAADK

Alien Breed: Tower Assault ENGINEERING SECTOR 2 - Znajdź 2 karty i poszukaj kilku nieruchomych wiatraków. Podchodząc z ich lewej strony, uaktywniasz je. Są rozmieszczone głównie w rogach etapu. Po uruchomieniu wiatraka musisz go zniszczyć. Następnie skieruj się, bądź to do windy (Engineering Sector 3), bądź do Corridor 17, który zaprowadzi cię do Science Zone 1. Na tym poziomie znajduje się dodatkowe życie.
Kod - FLPDSCECADCAAADA

Alien Breed: Tower Assault ENGINEERING SECTOR 3 - Poszwendaj się trochę i postaraj się znaleźć dwie karty. Odszukaj pokój piętro niżej. Zniszcz wszystkie pojemniki i beczki jakie tam znajdziesz. Następnie czym prędzej udaj się do jedynego wyjścia prowadzącego do Engineering Sector 4.
Kod - FMASMCEAADCAAADH

Alien Breed: Tower Assault ENGINEERING SECTOR 4 - Wyjdź z labiryntu, w którym rozpoczynasz i kieruj się na południowy wschód. Zamień pokój z różnymi beczkami i wiatrakami w pył i czym prędzej udaj się do Corridor 12, który zaprowadzi cię do Civilian Zone 4 lub w drugą stronę do Corridoru 10, który zaprowadzi cię do Science Zone 4.
Kod - FNASMCEAADCAAADG

Alien Breed: Tower Assault CIVILIAN ZONE 1 - Znajdź 3 karty i wybierz jedno z trzech wyjść: winda zaprowadzi cię do Civilian Zone 2, wyjście prawe do Colony Ground Sector 2, a lewe do Colony Ground Sector 5.
Kod - OCLASCECBDCAAADG

Alien Breed: Tower Assault CIVILIAN ZONE 2 - Znajdź kartę i idź do wyjścia, gdzie przez Corridor 1, znajdziesz się w Store Zone 2. Aby dostać się do tajnego pokoju musisz odszukać toalety i wejść na jedną z nich (dosłownie).
Kod - ODLASCECBDCAAADF

CIVILIAN ZONE 3 - Poszukaj dobrze zamaskowanego terminalu, a następnie wybierz jedną z dwóch dróg: winda prowadzi do Civilian Zone 4, a Corridor 2 do Engineering Sector 3.
Kod - RELASCGABDCAAAEC

CIVILIAN ZONE 4 - Samozniszczenie jest już włączone. Uciekaj do Corridor 7, który zaprowadzi cię do Store Zone 4.
Kod - OFLASCECBDCAAADD

MILITARY ZONE 1 - Wynieś się stąd jak najszybciej. Winda jest jedynym ratunkiem, prowadzącym do Military Zone 2.
Kod - IMKEMCGASDCAAACF

Alien Breed: Tower Assault MILITARY ZONE 2 - Zniszcz wszystkie działa. Niektóre mogą być trochę natrętne, ale rozsądne użycie lasera, pozwoli je unieszkodliwić. Możesz znaleźć tutaj dodatkowe życie. Kierować swe kroki możesz tylko do Military Zone 3.
Kod - INKEMCGASDCAAACD

Alien Breed: Tower Assault MILITARY ZONE 3 - Poszukaj niebieskiej karty i zniszcz wszystkie pojemniki w pokoju na południowym-wschodzie. Następnie szybko do Corridor 14, który prowadzi prosto do Security Zone 4.
Kod - EPFHJDHDLDCAAACM

Alien Breed: Tower Assault MILITARY ZONE 4 - Znajdź i zniszcz robala. Szukaj w północnej części. Twoim oczom ukaże się wejście do Main Tower Level 3.
Kod - ESDSSSSSSDCAAAPH

SECURITY ZONE 1 - Znajdź dwie karty i gościa, który Cię stąd wyprowadzi. Siedzi on sobie w pokoju na południowym wschodzie. Na tym poziomie znajdują się dwa dodatkowe życia. Skieruj się do jedynego możliwego wyjścia do Security Zone 2.
Kod - JAKFSPGDPDCAAABL

Alien Breed: Tower Assault SECURITY ZONE 2 - Znajdź terminal i przeczytaj informacje w nim zawarte. Włączysz w ten sposób samozniszczenie, lecz dobrnięcie do położonego na zachodzie wyjścia, prowadzącego przez Corridor 16 do Military Zone 2 jest dziecinną igraszką.
Kod - JBKFSPGDPDCAAABK

SECURITY ZONE 3 - Jesteś w paszczy lwa. Fotokomórki rejestrują każdy twój ruch. Uważaj gdzie stajesz, gdyż błąd uruchamia samozniszczenie. Radzę poruszać się drobnymi kroczkami stale ostrzeliwując się. W tym żółwim tempie kieruj się na wschód. Ambitni mogą pójść na północ. Można tam znaleźć wiele niespodzianek. Gdy już ostatecznie pójdziesz na wschód, zobaczysz kilka terminali. Zniszcz je i wybierz jedną z możliwych dróg: na północnym-wschodzie Corridor 4 prowadzący do Military Zone 2 lub winda, która skieruje cię do Security Zone 4. Wybierając drugą drogę, musisz zniszczyć jeszcze terminal znajdujący się w północnej części, przed którym leżą dwie karty. A następnie szybko przebiec troszkę na południe do windy.
Kod - FCFANHHDSDCAAADA

SECURITY ZONE 4 - Tu masz dwie możliwości. Idziesz bezpośrednio do Corridor 11, który zaprowadzi cię do Military Zone 4 lub odnajdujesz dwie karty i zabijasz obcego. Później już tylko Main Tower Level 2.
Kod - JDKFSPGDPDCAAABI

Alien Breed: Tower Assault SCIENCE ZONE 1 - Zniszcz wszystkie formy życia znajdujące się w kabinach i odnajdź terminal. Później już tylko winda, oznaczająca Science Zone 2 lub korytarz prowadzący do Colony Outdoor Sector 3.
Kod - JFKFSPGDPDCAAABG

Alien Breed: Tower Assault SCIENCE ZONE 2 - Znajdź kartę i idź do wyjścia. Na tym poziomie znajdują się cztery dodatkowe życia, lecz nie mam pojęcia w jaki sposób się do nich dostać. Kierując się do wyjścia musisz uważać na wybuchające kokony. Wyjścia są dwa: winda - Science Zone 3 lub Corridor 3, prowadzący do Engineering Sector 3.
Kod - JGEJPSHDSDCAAABD

Alien Breed: Tower Assault SCIENCE ZONE 3 - Zniszcz wszystkich zahibernowanych. Następnie udaj się do Corridor 9, który zaprowadzi cię do Security Zone 3.
Kod - JHKFSPGDPDCAAABE

Alien Breed: Tower Assault SCIENCE ZONE 4 - Zniszcz wszystko. Na tym etapie jest jakiś błąd i likwidacja wszystkiego powoduje zablokowanie się gry. Radzę ten poziom skrzętnie omijać. Z budowy planszy wnioskuję jednak, że musisz później zabić jakiegoś obcego i wpaść do Corridor 13, który zaprowadzi cię do Security Zone 4.
Kod - JIKFSPGDPDCAAABD

STORE ZONE 1 - Zniszcz dwa reaktory, a następnie wybierz jedno z dwóch wyjść: Store Zone 2 lub Colony Ground Sector 3.
Kod - AHASNCEAFDCAAADL

STORE ZONE 2 - Tutaj musimy znaleźć i zniszczyć cztery zamki, a następnie udać się do jednego z dwóch wyjść: windą do Store Zone 3 lub przez Corridor 5 do Military Zone 2.
Kod - AIASNCEAFDCAAADK

STORE ZONE 3 - Należy znaleźć dwie karty i zniszczyć terminale. Później już tylko ucieczka do Corridor 6, który prowadzi do Civilian Zone 3.
Kod - AJASNCEAFDCAAADJ

STORE ZONE 4 - Zniszcz dwie maszyny w pokoju na północy oraz tą na wschodzie, a następnie skieruj się do Corridor 8, który zaprowadzi cię do Military Zone 3 lub poprzez kryptę (znajdującą się za jedną ze ścian z literą V) do Security Zone 4. W krypcie jest sporo dodatkowych żyć i innych cennych rzeczy, lecz zlokalizowanie jej jest bardzo trudne. Powodzenia! Oprócz tego idąc do Corridoru natkniesz się na dwa dodatkowe życia i kilkanaście kluczy. Warto się zastanowić, którą drogę wybrać.
Kod - AKASNCEAFDCAAADI

Alien Breed: Tower Assault MAIN TOWER LEVEL 2 - Zniszcz pojemnik z gazem. Znajduje się on gdzieś na północy. Wszyscy obcy będą wtedy widzialni, a ty będziesz musiał odnaleźć trzy karty i kierować się na następne piętro.
Kod - LACMMLSSIDCAAABA

Alien Breed: Tower Assault MAIN TOWER LEVEL 3 - Znajdź kartę, która znajduje się na zachód od startu. Następnie biegnij w kierunku północno-zachodnim, a stamtąd przez otwarte drzwi na następne piętro. Uważaj na czas. Ten etap jest nieźle pokręcony.
Kod - LBLASCGABDCAAADK

MAIN TOWER LEVEL 4 - Zniszcz stwora w pokoju na północnym-wschodzie i dalej na wyższe piętro. Możesz również poszukać niebieskiej karty i przy jej pomocy trochę się wzbogacić.
Kod - HCAPJDADSDCAAADD

Alien Breed: Tower Assault MAIN TOWER LEVEL 5 - Pierwsze kroki skieruj na południe i wejdź w pierwsze drzwi na lewo. Będzie tam karta. Następnie biegnij na południe. Otwórz nią drzwi i idź na zachód. Zniszcz wszystkie kokony w pokoju. Dalej możesz już iść do windy.
Kod - HDAGSCEAADCAAAEE

Alien Breed: Tower Assault MAIN TOWER LEVEL 6 - Znajdź 3 karty. Są nieźle schowane, a kolejna umożliwia dobranie się do następnej. Po niebieską skieruj się na południe od wejścia. Następnie idź cały czas na wschód, a przy końcu skręć troszkę na południe. Przy pomocy karty niebieskiej dostaniesz się do pokoju z kartą czerwoną. Następnie biegnij w kierunku północnym i odbij trochę na wschód. Przy pomocy czerwonej karty zdobędziesz zieloną, która umożliwi ci wejście do lokum obcego (północny zachód od zielonej karty).
Kod - HEAGSCEAADCAAAED

Alien Breed: Tower Assault MAIN TOWER LEVEL 7 - Odszukaj terminal, a nastęnie poszukaj matki obcych i kieruj się w stronę lądowiska.
Kod - HFAGSCEAADCAAAEC



Cały kompleks połączony jest szeregiem korytarzy. W niektórych nie ma prądu, ale możesz znaleźć tu dodatkowe życia. W każdym z nich włączona jest sekwencja samodestrukcji.

W CORRIDOR 17 za jedną ze ścian znajduje się sekretny pokój. Idź dołem do samego końca, ale nie wychodź z Corridoru, lecz pobiegnij na północ. Będzie tam sala, do której, aby się dostać musisz zniszczyć ścianę. Jest to sekretny pokój z dziewięcioma (!!!) życiami.



CORRIDOR 3 PALASCECBDCAAADH
CORRIDOR 4 PBLASCECBDCAAADG
CORRIDOR 5 PCLASCECBDCAAADF, KCKASCECDDCAAADJ
CORRIDOR 6 PDLASCECBDCAAADE
CORRIDOR 7 PELASCECBDCAAADD, KEKASCECDDCAAADH
CORRIDOR 8 PFLASCECBDCAAADC
CORRIDOR 9 PGLASCECBDCAAADB
CORRIDOR 10 PHLASCECBDCAAADA, KHKASCECDDCAAADE
CORRIDOR 11 KIKASCECDDCAAADD
CORRIDOR 12 KJKASCECDDCAAADC
CORRIDOR 13 KKKASCECDDCAAADB
CORRIDOR 14 KLKASCECDDCAAADA

Inne kody, które mogą być bardzo ciekawe, bądź i bardzo słabe. Tę zabawę pozostawiam Wam. Kody były sprawdzane, więc wszystkie działają. Te z kilkoma literami S zawartymi w kodzie należą do ciekawszych (niektóre składają się nawet z 20 i więcej żyć):

ENGINEERING TOWER FKASMCEAADCAAADJ, FKBIMCEADDCAAADS, FKPDSCECADCAAADB, FLPDSCECADCAAADA, FMASMCEAADCAAADH, FNASMCEAADCAAADG, FKASLCEAADCAAADK, FKANKCEABDCAAADS, FKPDSCECADCAAADB, FKBILCEACDCAAAEB, FKSSSCEAIAAAAABP, FKASMCEADDCAAADG, FKASMCEABDCAAADI,
SCIENCE TOWER JGABICGADDCAAAEJ, JGBMLCEAEDCAAADL, JGCJNDEAPDCAAACS, JGDFPPGDSDCAAABM, JIKFSPGDPDCAAABD, JFKFSPGDPDCAAABF, JHKFSPGDPDCAAABE, FIPDSCECADCAAADD, JGAINLSSSDCAAAAK, JGEJPSHDSDCAAABD, JGBGMCEACDCAAAEC, JGCENHSSIDCAAABK, JGAEKHAASJDEAACL, JGBFSSSSMAAAAAAI, JGAALCDANDCAAAEA, JGFLSSMSPAAAAAAB, JGEENSMSSAAAAAAL, JGDMSSMSSAAAAASS, JGBSSSSSSAAAAASF, JHBSSSSSSAAAAASE, JIBSSSSSSAAAAASD,
MILITARY TOWER EPACSCECHDCAAADG, EPAEMDEBBDCAAAEA, IPCBSDADSDCAAACI, IMKEMCGASDCAAACE, INKEMCGASDCAAACD, IPBFMCEASDCAAACL, IPBFNCEASDCAAACK, EPFHJDHDLDCAAACM, EPADSCEBFDCAAADI, EPAIKCECKDCAAADF, EPCHSHSSBAAAAABH, EPFGSLMSNAAAAAAL, IPFCSDMSSAAAAAAP, EPDJSLSSLAAAAAAG, EPCHSLSSSAAAAAAC, EPDNSLSSSAAAAASL, IPCCSLSSSAAAAAAD,
MAIN TOWER LAALLCECSDCAAADB, LAAJJCGASDCAAADF, LAAPJDAISDCAAACM, HCAPJDADSDCAAADD, HCBPSLADSDCAAACB, HFAGSCEAADCAAAEC, HELGICEAADCAAAEC, LALASCGABDCAAADK, LBLASCGABDCAAADK, HEAGSCEAADCAAAED, HDAGSCEAADCAAAEE, LAAJKCGASDCAAADE, LACMMLSSIDCAAABA, HFSSSLEASDCAAAAJ, LACJPDADSDCAAACS, HAAPJDADSDCAAADF, HCASSPIANDCAAABL, LABCLCECSDCAAADJ, HCGPNDMSSAAAAABD, LAFKMDMSSAAAAABI, LAFCNHMSSAAAAABL, HCHDSDMSSAAAAABJ, LAEBSHSSSAAAAABC, LACSSHSSSAAAAAAD, LACNSDSSSAAAAAAM, HCDHLDSSMAAAAACA, LAEFSHSSSAAAAAAP, HCFBSDSSSAAAAABH, HBFBSDSSSAAAAABI, HAFBSDSSSAAAAABJ, HEFBSDSSSAAAAABF, HDFBSDSSSAAAAABG,
SECURITY TOWER FCCELDAAHDCAAAEK, FCKKNGHASDCAAACF, JDKFSPGDPDCAAABI, JCKFSPGDPDCAAABJ, JBKFSPGDPDCAAABK, JAKFSPGDPDCAAABL, FCFANHHDSDCAAADA, FCEMNHMSSAAAAABG, FCBISHSSSAAAAABC, JDBSSSSSSAAAAASI, JCBSSSSSSAAAAASJ, JBBSSSSSSAAAAASK, JABSSSSSSAAAAASL,
STORE TOWER AKASNCEAFDCAAADI, AIASNCEAFDCAAADK,
CIVILIAN TOWER ODLASCECBDCAAADF, OFLASCECBDCAAADD, OELASCECBDCAAADE, OCLASCECBDCAAADG, RELASCGABDCAAAEC, EEHBNDAASDCAAADK, EEBBLGDAHDCAAADJ, EFSSSCAAHAAAAACJ,
COLONY GROUND JJKFSPGDODCAAABD, HHKGICEAADCAAAEA, HHIDLCEAADCAAADE, OGLASCEABDCAAADE, ILKEMCGASDCAAACF, FJPDSCECADCAAADC, JEKFSPGDPDCAAABH, JEBSSSSSSAAAAASH, JJBSSSSSSAAAAASC, EGSSSCAAHAAAAACI,
TWO PLAYERS GAME FKBPLCAABMCEAADC, JGAEKHAASJDEAACL,

START z 7 życiami: EBSSSCAAHAAAAACN

Autorzy gry twierdzą, że jest 276 dróg przejścia gry. Mnie osobiście udało się znaleźć 248, a oto kilka z nich, szczególnie przeze mnie polecanych.

I. Colony Ground 1 - Colony Ground 5 - Engineering 1 - Colony Ground 4 - Colony Sector 3 - Security 1 - Security 2 - Corridor 16 - Military 2 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 - Main Tower 2 - Tower 3 i do końca.
Jest to droga dość trudna, lecz dla speca nie będzie stanowiła problemu. Można znależć sporo dodatkowych żyć. Dla ambitnych radzę skierować się z Security 4 do Corridor 11. Znajdziesz się w Military 4 i dalej do wieży.

II. Colony Ground 1 - Colony Ground 5 - Engineering 1 - Engineering 2 - Engineering 3 - Engineering 4 - Corridor 12 - Civilian 4 - Corridor 7 - Store 4 - Corridor 8 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 - i dalej jak w punkcie pierwszym na dwa sposoby.
Jest to droga również dość trudna, lecz bardzo szybka. W większości sekcji jest już zainicjowana samodestrukcja.

III. Colony Ground 1 - Colony Ground 5 - Colony Ground 4 - Science 1 - Science 2 - Science 3 - Corridor 9 - Security 3 - Corridor 4 - Military 2 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 - i dalej jak w punkcie I.
Jest to droga z narastającym poziomem trudności. Z Security 3 można skierować się do Security 4. Droga stanie się troszkę krótsza i łatwiejsza.

IV. Colony Ground 1 - Colony Ground 5 - Engineering 1 - Engineering 2 - Corridor 17 - Science 1 - Colony Sector 3 - Security 1 - Security 2 - Corridor 16 - Military 2 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 - i dalej jak w punkcie I.
Jest to trasa dość ciekawa. Warta przetestowania.

V. Colony Ground 1 - Colony Ground 5 - Engineering 1 - Engineering 2 - Corridor 17 - Science 1 - Science 2 - Corridor 3 - Engineering 3 - Engineering 4 - Corridor 12 - Civilian 4 - Corridor 7 - Store 4 - Security 4 i dalej jak w punkcie I.
Jedna z łatwiejszych dróg.

VI. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Colony Ground 2 - Colony Ground 3 - Military 1 - Military 2 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 i dalej jak w punkcie I.
Trasa bardzo krótka, lecz dość trudna. Wyzwanie stawia kompleks wojskowy.

VII. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Civilian 2 - Corridor 1 - Store 2 - Corridor 5 - Military 2 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 i dalej jak w punkcie I.
Tutaj rozpoczyna się wszystko bardzo spokojnie, aby w końcu dopadła cię w strefie wojskowej największa siła.

VIII. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Civilian 2 - Corridor 1 - Store 2 - Store 3 - Corridor 6 - Civilian 3 - Civilian 4 - Corridor 7 - Store 4 - Corridor 8 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 i dalej jak w punkcie I.
Jedna z dłuższych tras. Dość ciekawa, dużo przydatnych rzeczy w magazynie, później szybkie przejścia przez korytarze.

IX. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Civilian 2 - Corridor 1 - Store 2 - Store 3 - Corridor 6 - Civilian 3 - Corridor 2 - Engineering 3 - Engineering 4 - Corridor 12 - Civilian 4 - Corridor 7 - Store 4 - Corridor 8 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 i dalej jak w punkcie I.
Chyba najdłuższa trasa jaką udało mi się odnaleźć. Można ją sobie trochę skrócić. Z Enginnering 4 do Corridor 10 - Science 4 - Corridor 13 - Security 4 i dalej, lecz strefa Science 4 jest lekko podejrzana.

X. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Colony Ground 2 - Store 1 - Colony Ground 3 - Military 1 - Military 2 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 i dalej jak w punkcie I.
Jest to trasa podobna do trasy szóstej, lecz można się trochę uzbroić w magazynie.

XI. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Colony Ground 2 - Store 1 - Colony Ground 3 - Colony Ground 4 - Science 1 - Colony Sector 3 - Security 1 - Security 2 - Corridor 16 - Military 2 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 i dalej jak w punkcie pierwszym.
Trasa dość zróżnicowana.

XII. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Colony Ground 2 - Colony Ground 3 - Colony Ground 4 - Science 1 - Colony Sector 3 - Security 1 - Security 2 - Corridor 16 - Military 2 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 i dalej jak w punkcie pierwszym.
Podobna do poprzedniej z tym, że bez zaprawy wojennej zdobytej w magazynie.

XIII. Colony Ground 1 - Civilian 1 - Colony Ground 2 - Store 1 - Colony Ground 3 - Colony Ground 4 - Science 1 - Science 2 - Corridor 3 - Engineering 3 - Engineering 4 - Corridor 12 - Civilian 4 - Corridor 7 - Store 4 - Corridor 8 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 i dalej jak w punkcie pierwszym.
Trasa dość zróżnicowana i długa. Magazyn można pominąć.

XIV. Colony Ground 1 - Colony Ground 5 - Colony Ground 4 - Colony Sector 3 - Security 1 - Security 2 - Corridor 16 - Military 2 - Military 3 - Corridor 14 - Security 4 i dalej jak w punkcie pierwszym.

XV. Colony Ground 1 - Colony Ground 5 - Engineering 1 - Engineering 2 - Corridor 17 - Science 1 - Science 2 - Science 3 - Corridor 9 - Security 3 - i dalej jak w punkcie trzecim.

Jeżeli ktoś znalazł jakąś ciekawą trasę to proszę o kontakt.


 Alien Breed: Tower Assault - Team17'94 
100 3 lub 1CD Alien Breed: Tower Assault - Team17'94
95
100 http://www.team17.com
Najlepsza strzelanina w jaką kiedykolwiek przyjdzie Ci zagrać... Audio-wizualnie doskonała. Miód wycieka ze słoja...

    
1 komentarzostatni: 09.03.2010 13:53
Na stronie SCENA.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem