W okresie przedświątecznym Luca Carminati udostępnił na platformie itch.io pełne wersje pięciu gier swojego autorstwa, które stworzył w latach 1995-1998. Tytuły są pozycjami typu giftware oraz freeware, które już od wielu lat znajdują się na Aminecie. Decyzja o ich nieodpłatnym udostępnieniu na platformie gier indie i retro może być więc próbą zwrócenia uwagi na swoją osobę lub próbą pokazania, że niektóre z obecnych nowych, amigowych "tytułów", szumnie reklamowanych przez swoich twórców mających za plecami rzeszę kibicujących im ślepych lub/i głuchych widzów, nie dorastają do pięt jakością wykonania temu, co powstało ponad dwie dekady temu i czasami przeszło kompletnie bez echa. Gry włoskiego programisty może nie zaskakują oryginalnością, ale w żadnym razie nie grzeszą wykonaniem. Jak na pracę jednej osoby cechuje je solidność na praktycznie każdej płaszczyźnie - graficznej oraz muzycznej. Autor postawił też na przystępność - szybko można się zorientować o co w nich chodzi, w jaki sposób zdobywać punkty i przechodzić etapy. Trzeba jednak otwarcie przyznać, że nie należą do łatwych, co w pewnym sensie może mieć swoje plusy. Każda gra zapisuje na dyskietkę uzyskane wyniki punktowe, prawie każda zawiera instrukcję obsługi dostępną z poziomu menu gry, jak również zapewnia wyjście do AmigaDOS. Gry zostały napisane w assemblerze i do działania wymagają Amigi z 1 MB pamięci (512 kB Chip + 512 kB dowolnej innej). Poniżej krótki opis tego, co wchodzi w skład pakietu Amiga Games Pack.
Croins to odmiana "Asteroids". Sterujemy małym statkiem i naszym zadaniem jest zniszczenie wszystkich asteroid oraz różnych innych strzelających obiektów pojawiających się od czasu do czasu. Strzał w asteroidę powoduje, że rozbija się ona na mniejsze. Zgodnie z ideą pierwowzoru, przelot przez krawędzie ekranu przenosi nas na drugą stronę. Nasz statek nie posiada tarczy ochronnej, lecz zamiast tego, opcjonalnie, możemy aktywować teleportację. Ruch jest bardzo płynny, gra się całkiem przyjemnie.
HyperViper to połączenie "Snake" z "PacManem". Na planszach do złudzenia przypominających "PacMana" kierujemy wężem, który musi zjeść wszystkie rozrzucone owoce. Wąż jest w ciągłym ruchu do momentu spotkania ze ścianą (co go zatrzymuje) lub trupią czaszką (co go zabija). Wraz ze zbieraniem pożywienia wąż się wydłuża, a zjedzenie samego siebie też kończy się śmiercią. Na ukończenie każdego etapu mamy przewidzianą określoną ilość czasu.
Kangy to platformówka. Sterujemy kangurem wyposażonym w rękawice bokserskie, którymi można pacyfikować przeszkadzające zwierzęta. Zadaniem gracza jest pozbieranie wszystkich owoców z danego etapu. Gra posiada trzy poziomy trudności. Wymaga dużego wyczucia w sterowaniu kangurem, a zwłaszcza w poznaniu zasad jego poruszania się pomiędzy platformami pamiętając, że spadek z dużej wysokości (zamiast zejścia po platformach) nie wchodzi w grę.
Marietto to zdecydowanie najtrudniejsza gra z całego zestawu posiadająca skojarzenia z "Pong". Sterujemy bohaterem (do złudzenia przypominającym Mario), którego zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich przeciwników z planszy. Możemy to zrobić uderzając w nich cegłami, które znajdują się nad głową postaci lub kopiąc (gdyby znaleźli się bliżej nas). Gra jest szybka, wymaga dużego skupienia, dobrego refleksu i precyzji.
Slalom Speciale jest najstarszą pozycją w tej kolekcji i jest symulatorem slalomu narciarskiego. Zadaniem gracza jest jak najszybsze przejechanie toru, omijając z odpowiedniej strony chorągiewki bez popełnienia błędu. W grze może brać udział do 20 osób, co sprawia, że jest idealna na spotkania towarzyskie w dużym gronie. Do dyspozycji jest osiem torów.