[#31]
Re: Demo effects on the classic Amiga - seminarium
@Hexmage960,
post #30
design to akurat w tych demach jest - całkiem zgrabny.
ale to co fajnie w tym wykładzie ten koleżka tłumaczy to jak ten efekt w Arte działa.
przyznam szczerze, że to był jeden z najciekawszych momentów tej prezentacji.
o ile skalowanie w pionie jest relatywnie łatwe to skalowania w szerz (znaczy się, poziomo) już nie umiałem wykumać jak działa, a tu proszę w wykładzie pan podsunął pomysł ze zmianą sprzętowego przesunięcia poziomego zmienianego kilka razy w lini coppera... wow takie proste (idea) pewnie bym tego jeszcze w tej chwili nie skodował, ale właśnie o takie smaczki w kodowaniu dem na retro sprzęcie powinno chodzić.
i powtórzę się, ale dla mnie właśnie o takie robienie demo-efektów w demach na retro sprzęcie powinno chodzić. inaczej robienie dem nie ma sensu. też na c64 mieliśmy etap na goraudowane torusy - dało się, ale po co?
Robinie dem na OCS rules - wracam do dalszej nauki kodowania ;)