Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
[#31] Re: BP2oo7_stuff

@jimiche, post #30

Hmm, ja tam wbijam się bez większych problemów na niego, inna sprawa, że tam dużo rzeczy nie ma. Ale dzięki za linka na ftp jormasów, tam jest o wiele więcej stuffu z BP07 (nie ma wciąż dema MAWI).
[#32] Re: BP2oo7_stuff

@Malin, post #16

Wg mnie nie było wcale takie dno, dema toulu i supergroup nie były takie denne. Tylko ten rozjechany dźwięk, organizatorzy jak zwykle suxx ;)

[#33] Re: BP2oo7_stuff

@jimiche, post #30

ak to mawiają "demo mawi najlepiej ogląda się w AVI." - :D

Ale binariów do tej pory nie ma :(
[#34] Re: BP2oo7_stuff

@jokov, post #33

poprawione binarki powinny byc dzisiaj. normalniejszy dzwiek (bez trzaskow, ahi, 14bit) i wersja dzialajaca pod mosem na pelnym ekranie.

[#35] Re: BP2oo7_stuff

@jokov, post #33

Jakis wredny PCtowiec widzac to demko postanowil... sprowokowac! :D ... .

[#36] Re: BP2oo7_stuff

@jimiche, post #30

jak wspominałem wcześniej, jak ktoś woli polski mirror ;) to proszę:
http://www.barbara.ds.polsl.gliwice.pl/~baderman2/bp07/BP07_AmigaDemo_MadWizards_Senzala_XViD.avi

[#37] Re: BP2oo7_stuff

@kiero, post #34

Kiero takie pytanie czysto teoretyczne czy twoje demo ruszy pod AmigaOS4. A jeśli tak to czy dało by sie wszyć tam jakiś mały benchmark choćby do pomiaru ilości wyświetlanych klatek. tak tylko pytam? No i gratulacje ...



Ostatnia modyfikacja: 11.04.07 17:15
[#38] Re: BP2oo7_stuff

@jimiche, post #37

demo 'rozpoznaje' jedynie mos-a, wiec trzebaby uzyc czegos co doda odpowiedniego rezydenta. w takim przypadku nie widze problemu. moze jak skoncze wersje dla kart graficznych/mosa (ta ostatnia uruchamia sie jedynie w oknie) to nie bedzie takiej potrzeby.


ps. wlasnie spakowalem wersje semi-final. jak sie uda i bedzie dzialac ok, to dzisiaj gdzies umieszcze. jak nie to jutro z rana.

[#39] Re: BP2oo7_stuff

@MDW, post #22

@MDW - nadal mylisz formacje.

ASD to grecka grupa robiąca dema od kilku lat. Na BP 2007 come back miała zaś norweska Andromeda znana chociażby z Nexus 7.

Powtarzam (i to nie ja pierwszy):

TO DWIE ZUPEŁNIE INNE GRUPY.
[#40] Re: BP2oo7_stuff

@kempy, post #39

Kempy: Aaaaaa... No to teraz się wyjaśniło. :) Dzięki za informację! Ale tak swoją drogą to przyznasz, że klimat/styl dem ASD i dem
Andromedy jest identyczny. To plus taka sama nazwa mnie zmyliły. :)
Ech...

[#41] Re: BP2oo7_stuff

@baderman, post #36

jak ktoś woli polski mirror do binarek to zapraszam :)

ps. to wersja prerelease więc nie molestujcie kiero jak coś nie działa

http://brain.umcs.lublin.pl/~rzookol/mwi-senzala.lha

[#42] Re: BP2oo7_stuff

@rzookol, post #41

Dzieki!
[#43] Re: BP2oo7_stuff

@rzookol, post #41

rzookol fajnie, ze zapodales linke, ale mam problem - dociaga 73,5%, co moze byc winne?

Edit:

Ok, juz mam - Opera nie mogla... pomogl Iceweasel.

@Kiero

Czekamy na final relase... :)



Ostatnia modyfikacja: 12.04.07 16:28
[#44] Re: BP2oo7_stuff

@Lokaty, post #43

to jest semi-final release. w najblizszym czasie nie planuje raczej nic innego dla 68k. jedyne czego brakuje to tryb pelnoekranowy dla cgx/mos

[#45] Re: BP2oo7_stuff

@kiero, post #44

Interesująca z amigowego punktu widzenia prezentacja Clone-A w aviku: http://breakpoint.untergrund.net/torrents/BP07_Seminar_JensSchoenfeld_Amiga_XViD.avi.torrent
Słuchając pana Schonefelda odniosłem wrażenie, że to obecnie jedyny rozsądnie prowadzący interesy twórca amigowego hardware.

Kawałek o prawach autorskich do Kickstartu w pytaniach z publiczności bardzo polecam betaowcom i szarywilkowcom ;).

[#46] Re: BP2oo7_stuff

@kiero, post #44

A i jeszcze jedna sprawa wiec pozwiol, ze zapytam przed Publika :) : "Zastanawiam sie dlaczego tym razem 68k? Do tej pory MOS i wczesniej WOS, a ostatnia produkcja, ktora wyszla spod Twojego palca dla 68k to Amsterdam Blessings (a wczesniej to i want to be machine jesli sie nie myle) jakies 6 latek temu - skad taka wizja ze tym razem klasiczki w tej postaci?"

[#47] Re: BP2oo7_stuff

@Lokaty, post #46

Ale na BP Amiga Demo Compo to max 68o6o i AGA.

Inna sprawa to czy Kiero nie lepiej by było wystawić coś wild compo. Bo demko pod pegasosa Fluffy digital Snowflakes to jak dotąd twoja najlepsza produkcja (nie mówię że starsze są złe) ale odkąd przestałeś suportować akceleratory 3d (no i pegasosa) to jak by obniżyłeś loty bo i Glare już nie było tak odjechane.

A co do demek na 68k to chyba najbardziej klimatyczną produkcją był Metatag lock k-231277.. z pojechanym kawałkiem revisq'a i z sampelkiem "telephonnn....", czysty amigowy klimat bez pompatyczności Senzala.

[#48] Re: BP2oo7_stuff

@jimiche, post #47

... ale odkąd przestałeś suportować akceleratory 3d (no i pegasosa) to jak by obniżyłeś loty bo i Glare już nie było tak odjechane.

Ja jednak uwazam, ze Glare jest na swoj sposob innowacyjne. A dlaczego? Zaczne od wysmienitych kolorkow (paleta jest przepiekna jak dla mnie), swietne efekty na brylach i swietle (nie wiem jak to nazwac inaczej - Kiero pewnie wie... OK ) i dynamiczny kawalek Raidena (dobrze pamietam?) nie odbiegajacy od tego co sie na ekranie "wyprawia". Co do braku wspomagania ze strony 3D to raczej mysle, ze gdyby MOS + TinyGL supportowal sprzet, ktory pociagnolby te efekty Kiero pisalby pod 3D, ale to jest tylko moje gdybanie... moze sam Kiero napisze cos wiecej?

PS.

Jimiche jakos probowalem Cie "ponapastowac" na gg bo wydaje mi sie, ze jakos niedaleko siebie sie znajdujemy... ale na probach sie skonczylo.

[#49] Re: BP2oo7_stuff

@Lokaty, post #48

nowy numer gg 1110723 dlatego się nie dało :).

Glare no dobrze efekty były spoko ale w porównaniu z tym co może kiero na tym samym silniku i mocniejszym sprzęcie... porostu wygląda słabo. Sposób ich podania też mnie nie przypada do gustu. Mimo wszystko same obiekty w poprzednich produkcjach były ciekawsze np. zwodzony most w Heavy traffic, czy swietnie wydesingowane Third eye conqueror gdzie było milin pomysłów i wszystko co pojawiało się na ekranie miało swój "element zaskoczenia" dla widza... tego Glare niema.

co do sześcianów to ostatnio w niemal wszystkich produkcjach jest jakiś efekt z sześcianami które albo się dziwnie przesuwają albo błyszczą i bóg jeszcze co... ale te efekty nie przypadają mi do gustu.


A najśmieszniejsze jest to że dawno temu w excess'ie i berecie sam Azzaro pisał artykuły rzeka na temat braku desingu w demkach i co należy z tym fantem zrobić.

Oczywiście w przeciwieństwie do MDW ja wole biegającego kulawego nosorożca który PRZYPOMINA KOTA :). i to są właśnie gusta i guściki.



Ostatnia modyfikacja: 13.04.07 17:53
[#50] Re: BP2oo7_stuff

@jimiche, post #49

co do sześcianów to ostatnio w niemal wszystkich produkcjach jest jakiś efekt z sześcianami które albo się dziwnie przesuwają albo błyszczą i bóg jeszcze co...

Wiesz moze scena PC... a Amiga? Na mysl mi przychodza Dula Crew & Shining z ich odkrywczym KLONE (newskool ?), Sulaco by ENCORE oraz Glare - kazda z tych prac jednak nawiazuje jednym efektem TYLKO do formy szescianu i nic po za tym. A moze cos ominolem?

A najśmieszniejsze jest to że dawno temu w excess'ie i berecie sam Azzaro pisał artykuły rzeka na temat braku desingu w demkach i co należy z tym fantem zrobić.

Wiesz moze i tak, ale co moge powiedziec - design, designem, ale czasami demo (i jego autorzy) nie opieraja sie o "realizacje". Czasami demo nie ma designu, a jest ciekawe pod jakimis tam wzgledami (moze nie kodu wedlog mojego przykladu, ale jednak) np. Embassy - Delta. Tak to mi sie widzi - nie scenowalem i ... szkoda, ze czasy minely, ktore bym chcial, zeby powrocily. A moze jeszcze nie jest to stracone do konca?

[#51] Re: BP2oo7_stuff

@jimiche, post #47

jimiche napisał(a):

> Inna sprawa to czy Kiero nie lepiej by było wystawić coś wild
> compo.

Nie ma co się oszukiwać, ale w Real Wild szanse Mawi z produkcją TBLi na PSP były raczej marne. Dla scenowców platforma ma drugorzędne znaczenie (wbrew bzdurom wypisywanym przez jednego betarycerza, który o scenie wie tyle co świnia o gwiazdach), liczy się pomysł i wizualizacja.

Co do sześcianów - racja. Teraz będą wszędzie, bo były w Debris. A to demo zmieni scenę.

[#52] Re: BP2oo7_stuff

@Fei, post #51

> Dla scenowców platforma ma drugorzędne znaczenie

To tylko twoje zdanie.

Gdyby ktoś zrobił remake Desert Dream na PC nie zrobiłby on zapewne takiego wrażenia jak ten na C-64.



Ostatnia modyfikacja: 14.04.07 22:39
[#53] Re: BP2oo7_stuff

@Fei, post #51

Fei racja że Senzala by nie wygrała :), ale Fluffy digital snowflakes wyglądana bardziej zaawansowane technicznie i "dizajnersko" niż produkcje TRSI czy Shitfaced Clowns. Po prostu widać w nim ciężką prace całej ekipy MAWI która dał zabójczy efekt.

Senzala jest oki, nie jest to kiler, jest porządne ale to tak jak w zeszłym roku na breakpoint TBL wyjechało ze swoim Requiem. Publika z razu "sfakała" Tebeloowcó że to nie jest ich poziom (no i na rezultaty nie trzeba było długo czekać:) ).

Mnie się wydaje że mimo wszystko Kiero lepiej się czuje na mocniejszym nieco sprzęcie, wtedy może pokazać naprawdę bardzo sporo. Bo nie ma on tendencji do robienia gniotów na hurra jak to jest na scenie pc, gdzie w sumie jak sie człowiek uprze to znając basic'a może zrobić demo z większością typowych efektów... jasne że to będzie gniot z byle jak obracanymi abstrakcyjnymi "cosikami" i podkładami żywcem zakoszonymi ze stron www .

Może co do sprzętu to masz racje że scena już nie zwraca tak uwagi na to, choć mellow chips (Maturefurk) i Tbl dały czadu na assembly i pozgarniały kloniarstwu z przed nosa nagrody za pierwsze miejsce w stylu "walka Dawida z Goliatem". To bardziej na publikę widać działają legendarne ksywy i nazwy grup.


Ja pierdziele Andromeda nie pokazała w sumie żadnego kilera. Ot demko w "Oldskulowym" stylu... no ale powrót po chyba 13 latach... to robi wrażenie . I niema się co dziwić jak bym miał okazje głosować na BP2007 to bym oddał głos na andromedę, bo tak jak wielu był bym szczęśliwi że starzy "Bogoffie" powrócili.

Bo poczekajmy z rok może faktycznie pojawi się jakaś nowa produkcja Skarli (nieważne jaki sprzęt) czy ... kurde Nerve Axis, Kefrens, Venture a może sam Zig czy Mavey wyjdzie z otchłani i pocieszy dzieciaki spragnione starych mitologicznych (już teraz) "Bogóff". W końcu gawiedź odwiedzająca parties zawsze kocha swoich "bohaterów" o których naczytała się tyle w Zinach.


No to się rozpędziłem z tym pisaniem. Ehh tak to jest jak się człowiek uzależnił od oglądania produkcji "scenkowych".

Koniec marudzenia.

[#54] Re: BP2oo7_stuff

@kempy, post #52

kempy napisał(a):

> > Dla scenowców platforma ma drugorzędne znaczenie
>
> To tylko twoje zdanie.

Nie tylko moje, to zdanie zdecydowanej większości.

> Gdyby ktoś zrobił remake Desert Dream na PC nie zrobiłby on
> zapewne takiego wrażenia jak ten na C-64.

Oczywiście, że nie. Dlatego napisałem "drugorzędne" a nie "nie ma znaczenia".

[#55] Re: BP2oo7_stuff

@jimiche, post #53

jimiche napisał(a):

> Mnie się wydaje że mimo wszystko Kiero lepiej się czuje na
> mocniejszym nieco sprzęcie, wtedy może pokazać naprawdę bardzo
> sporo.

Gdyby się czuł, już dawno robiłby na peceta. Do czego go namawia bardzo dużo ludzi i gdyby się zdecydował, miałby support graficzno-muzyczny na zawołanie.

> Bo nie ma on tendencji do robienia gniotów na hurra jak
> to jest na scenie pc, gdzie w sumie jak sie człowiek uprze to
> znając basic'a może zrobić demo z większością typowych
> efektów... jasne że to będzie gniot z byle jak obracanymi
> abstrakcyjnymi "cosikami" i podkładami żywcem zakoszonymi ze
> stron www .

Tak wygląda 95% dem na peceta, może 98%. Pozostaje jednak elita w rodzaju Farbrausch, Fairlight, ASD, MFX, Plastic... Nie tak łatwo powalczyć.

> Ja pierdziele Andromeda nie pokazała w sumie żadnego kilera.
> Ot demko w "Oldskulowym" stylu... no ale powrót po chyba 13
> latach... to robi wrażenie . I niema się co dziwić
> jak bym miał okazje głosować na BP2007 to bym oddał głos na
> andromedę, bo tak jak wielu był bym szczęśliwi że starzy
> "Bogoffie" powrócili.

A ja nie (gdybym głosował). Mnie interesuje demo, nie kto za nim stoi. Demo Andromedy było cienkie, zupełnie nie zasłużyło na miejsce w pierwszej trójce.

> Bo poczekajmy z rok może faktycznie pojawi się jakaś nowa
> produkcja Skarli (nieważne jaki sprzęt) czy ... kurde Nerve
> Axis, Kefrens, Venture a może sam Zig czy Mavey wyjdzie z
> otchłani i pocieszy dzieciaki spragnione starych mitologicznych
> (już teraz) "Bogóff". W końcu gawiedź odwiedzająca parties
> zawsze kocha swoich "bohaterów" o których naczytała się tyle w
> Zinach.

Na Ziga bym nie liczył ;). Ale na Polaków owszem, już za rok... Nic nie powiem, po co zapeszać.

[#56] Re: BP2oo7_stuff

@Fei, post #55

>Gdyby się czuł, już dawno robiłby na peceta. Do czego go namawia bardzo >dużo ludzi i gdyby się zdecydował, miałby support graficzno-muzyczny na >zawołanie.


Ale właśnie demka pod PPC Kiero gniotły niemiłosiernie. Może źle to napisałem 68k i AGA nie pozwala Kiero na rozwinięci skrzydeł pod PPC pokazuje znacznie więcej. Zastanawia mnie raczej to że ci ludzie którzy by mieli suportować nie wiedzą że może większość z tego użyć pod Pegasosem ?? Bo raczej na nim da sie pokazać bardziej skomplikowane obiekty grafikę w wyższej rozdzielczości podpiąć muzykę w MP3. Dawniej się dało... teraz się nie da?


Co do pierwszej trójki to trzecie miejsce też nie było interesujące. Z tych prac które zdążyłem zobaczyć bardzo spodobało mi się demko grupy Koma. W ich typowym shizofremiczno- ambientnym klimacie. Ale taka produkcja raczej nie podoba się większości partyzantów, od gratka dla koneserów.

Ale tak jak pisałem znacznie wcześniej to są tylko moje gusta co do demek. Jeżeli chodzi o PC to mimo wszystko produkcje na tą platformę nie cieszą tak jak produkcje na amigę czy Pegasosa (pisze tu o produkcjach na dobrym poziomie i na pc i na ami :) ).

[#57] Re: BP2oo7_stuff

@jimiche, post #56

jimiche napisał(a):

> Ale właśnie demka pod PPC Kiero gniotły niemiłosiernie. Może
> źle to napisałem 68k i AGA nie pozwala Kiero na rozwinięci
> skrzydeł pod PPC pokazuje znacznie więcej. Zastanawia mnie
> raczej to że ci ludzie którzy by mieli suportować nie wiedzą że
> może większość z tego użyć pod Pegasosem ?? Bo raczej na nim da
> sie pokazać bardziej skomplikowane obiekty grafikę w wyższej
> rozdzielczości podpiąć muzykę w MP3. Dawniej się dało... teraz
> się nie da?

Nie da, bo Pegasos nie podpada pod Amiga Demo Compo, tylko pod Real Wild. I w sumie racja, bo nie ma wiele wspólnego sprzętowo z klasyczną Amigą i jej ograniczeniami. No i nikt poza Kierownikiem nie robi dem na Pegaza. Ściganie się z samym sobą nie ma sensu.

[#58] Re: BP2oo7_stuff

@Fei, post #57

Patrz twoja odpowiedz w poście 47 :). Coś mi się wydaje że zapętlamy się w dyskusji :). Niech Kiero sam napisze co o tym myśli, a Pegasosów z morphOS'em trochę jest więc oglądacze się znajdą. Parę osób także coś zrobiło na Pegasos'a.

[#59] Re: BP2oo7_stuff

@jimiche, post #58

ogladaczy jest troche ale nie sporo.
ale lepiej nie wspominac o ludziach co zrobili dema na pegasosa/mosa (procz mawi)

[#60] Re: BP2oo7_stuff

@jimiche, post #58

Myślisz, że dema robi się dla oglądaczy?

Na stronie SCENA.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem