@retronav, post #51
Ale. nie ukrywam od początku że w zasadzie wszystko powstaje poza Amigą. Powiedzmy w 40% pod emulatorem - reszta to Photoshop, Blender, Grafx2, VBCC, jakieś moje skrypty itp...
A wiesz dla czego scena C64 jest nadal najprężniejsza? Bo nikt nigdy nie próbował wyjść (tak wiem o BlueREU) poza ograniczenia 64kb+VicII+1541+SID
Pisanie dem na ograniczony sprzęt w kontekście tego wątku rozumiem jako 512+512+BLITTER+Copper
@nogorg, post #64
Częściowo tak. C64 jest jeden
@BULI, post #46
Oczywiście, że się da, tylko czy to ma sens i kogo stać na poświęcenie mnóstwa czasu?!
WojT_GL: ...ostatnie elude w js mi sie bardzo podobalo i co z tego ze moze korzysta z gpu (tego nie wiem)? Jest fajne i juz ;)
@ubik, post #67
Tak jak napisałem, to moja opinia. Opieram ją jedynie na doświadczeniu jakie zdobyłem przy współtworzeniu "iluśtam" dem. Moim zdaniem nie da się i nie jest to kwestia wygody/czasu, ale po prostu braku niezbędnych narzędzi.
@retronav, post #60
@BULI, post #68
@ubik, post #70
@BULI, post #71
@kiero, post #73
@kiero, post #75
Can you explain a little more about the PsyQ system?
It works in a similar way to SNASM or PDS which were other competing systems back in the '80s and '90s. PsyQ is a system developed by Psygnosis, and basically all assembly occurs on a PC, and the PC is able to assemble a game on the PC, and then send it over a download cable to an Amiga that is slaved to the PC.
It's not that the Amiga isn't perfectly capable of doing its own development, it's simply because if the Amiga crashes when running the game, it doesn't take the development environment with it. And it's a fact that PC hard drives and what not were a lot cheaper and more readily available than A500 hard drives.
PsyQ generates interrupts and all sorts of stuff for realtime debugging, it was used on lots of stuff other than Amiga, Playstation, Megadrive, Mega-CD, what goes for those systems, also went for the Amiga.
@BULI, post #71
@kiero, post #73
Całość programowana była pod MorphOSemWiem, że dla niektórych MorphOs (AOS4?) jest niekoszerny (głównie dla tych którzy, wrócili po 10-15 latach niebytu do amiświadka), dla mnie to nie problem, raczej zaleta, w końcu to amigowy system i cieszy mnie fakt, że może być praktyczny!
Swoje zdanie możesz oczywiście mieć, tylko chyba średnio uczciwe jest polemizowanie z kimś kto ma ciut praktyki kiedy samemu się jej nie ma. Nie można wygłaszać tez na zasadzie "bo tak i już" - to nie przedszkole ;)
na amidze nie da się zrobić dobrego dema na amigi "high-endwynika z zastosowanego prze Ciebie, jak się okazało skrótu myślowego.
@BULI, post #79
@TechNineWonder, post #80
Robienie na Amidze czegoś od początku do końca to bardziej poświecenie się idei i szukanie jakiś wyjść etc... walka z ograniczeniami. Wąskie ramy i szerokie horyzonty, to jest właśnie robienie czegoś na Amidze od początku do końca i odkrywanie cały czas że to koło może się kręcić szybciej.
@BULI, post #79
@MDW, post #84