Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
[#1] Metropolice na Pistorm - problem z RTG
Czesc,
Jak wymusic aby demko odpaliło sie na rtg? Mam skonfigurowane RTG, workbench z niego korzysta, ale gdy odpalam metropolice to pojawia się ze chce użyć AGA i wywala sie z komunikatem no suitable screen-ModeID
Jestem w tym zupełnie zielony, moze robie jakis banalny błąd.
Poratujcie bo wiem ze to działa :)
[#2] Re: Metropolice na Pistorm - problem z RTG

@druzil28, post #1

I dodam tylko ze doom który pyta o rozdzielczość podczas uruchamiania normalnie bez problemu na RTG działa.
[#3] Re: Metropolice na Pistorm - problem z RTG

@druzil28, post #2

moze wystarczy jakis promotor jak newmode
[#4] Re: Metropolice na Pistorm - problem z RTG

@druzil28, post #1

A czytałeś metropolicie.txt ?

MorphOS and AmigaOS4 users will be surely glad to know
the demo works there too. It also supports gfx-card, but
you really should watch the demo without startup-sequence
as always!!
[#5] Re: Metropolice na Pistorm - problem z RTG

@druzil28, post #1

Spróbuj z parametrem "lores" czyli metropolice.exe lores
[#6] Re: Metropolice na Pistorm - problem z RTG

@waldiamiga, post #5

Lowres nie działało, ale poradziłem sobie w inny sposób. Zaorałem wszystko, zainstalowałem emu68, dodałem picasso i działa od strzała. Nie wiem tylko jakie zdefiniowac rozdzielczosci pod emu vc4, wydaje mi sie ze metropolice ma obciety dół. Zdefiniowałem 320x200, 640x480 i 1280x720. Metropolice chyba sam wybiera te 320x200. Jaka jest natywna rozdzielczosc dla demek ?
[#7] Re: Metropolice na Pistorm - problem z RTG

@druzil28, post #6

Ustawiłem 320x240x16m i poszło poprawnie, ale czy tak powinno być to nie wiem :).
1