Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
  kategorie: Dema, Grafika, Party
[#121] Re: Decrunch 2022

@MDW, post #116

Gratki!! Jak tylko będzie dostępne, to odpalam na iMacu G5.
[#122] Re: Decrunch 2022

@Davka, post #117

Ta praca jest wyjątkowa, bo podczas pracy zrobiłem jedną wersję, którą sukcesywnie rozwijałem. Posiadam szereg stadiów pracy. Każde kolejne stadium jest rozwinięciem poprzedniego.

Kompozycja obrazu, z którą wcześniej miałem problemy, teraz wygląda dobrze.

Nadal nie robię wszystkiego tak jak bym sobie życzył, tzn. niektóre elementy dodawałem niedbale.

Użycie odpowiednich narzędzi do odpowiednich celów uważam za w porządku.

@Jokov

Jak będzie się odbywał jakiś następny konkurs, to z przyjemnością coś znów wyślę. Praca wychodzi mi dużo lepiej i cały czas jest postęp, więc pewnie kolejny obraz będzie jeszcze fajniejszy. Pracuję na bieżąco.

@MDW

Zobaczyłem fragment Waszego dema na YouTube - wygląda OK, ładne ujęcia i efekty.
[#123] Re: Decrunch 2022

@Hexmage960, post #122

Jak będzie się odbywał jakiś następny konkurs, to z przyjemnością coś znów wyślę. Praca wychodzi mi dużo lepiej i cały czas jest postęp, więc pewnie kolejny obraz będzie jeszcze fajniejszy. Pracuję na bieżąco.
O Magazynie pisałeś dokładnie to samo i chyba organizatorzy Decrunch czytali ten wątek, dając Ci szansę na kolejne poprawki.
Znając życie, to na Decrunch 2028 będzie ten sam obraz który wystawiłeś teraz, ale po kilku(nastu)dziesięciu poprawkach będzie przedstawiał zupełnie co innego
3
[#124] Re: Decrunch 2022

@Hexmage960, post #122

Na inne party zrób inną pracę skoro ta nie przechodzi selekcji.
Praca nie poleciała na Decrunch więc możesz się nią tutaj pochwalić :)
Dawaj. Ocenimy :)

Ostatnia aktualizacja: 23.10.2022 13:21:33 przez Vato
[#125] Re: Decrunch 2022

@Vato, post #124

Jest już w Graffiti. Jak ktoś chętny może sobie obejrzeć.
1
[#126] Re: Decrunch 2022

@Vato, post #124

Na inne party zrób inną pracę skoro ta nie przechodzi selekcji.

Vato, do jasnej cholery czytaj ze zrozumieniem- z jakiegoś "niewyjaśnionego" powodu praca nie wylądowała w konkursie (sami organizatorzy przyznali się do błędu), a nie z powodu, że nie przeszła selekcji.

Skoro praca nie poszła na tym party to Hexmage może ją spokojnie wystwić na kolejnym party ok, racja

Obejrzałem sobie tą pracę w Grafiti i to nie jest mój faworyt, ale widzę, że bardzo ambitnie Hexmage podszedł do perspektywy (np taki dywan- całkiem niełatwa sprawa), widać, że wzorował się na (jakimś rzeczywistym modelu, własnym pokoju), na pierwszy rzut oka praca nie przyciąga, ale kiedy się jej przypatrzeć, pokazuje dużo detali i dbałości o szczegóły- co ciekawe mojej córce się podoba OK

Ostatnia aktualizacja: 23.10.2022 14:39:25 przez BULI
[#127] Re: Decrunch 2022

@BULI, post #126

mi też sie podoba ale zabrało czegoś w centrum tego pokoju, ja mam wrażenie że nie jest dokończona, Hex czy to ta właściwa praca, bo czytając wysłałeś kilka ? ale faktem jest dbałość o szczegóły
[#128] Re: Decrunch 2022

@JacK_Swidnik, post #127

...bardzo ambitnie Hexmage podszedł do perspektywy...
...dbałość o szczegóły...
Czy Wy na pewno piszecie o tym pechowym Decrunch'owym obrazku pokazanym w Graffiti?

...ja mam wrażenie że nie jest dokończona...
Nic zaskakującego szeroki uśmiech
Ja mam wrażenie, że to pierwsza wersja tego obrazka.
1
[#129] Re: Decrunch 2022

@AmiClassic, post #128

Może już wystarczy o obrazku który NIE został pokazany podczas compo ;)

Tymczasem zapraszam do zobaczenia kilku prac które w konkursie wzięły udział.
Na początek grafiki.
Potem jak się org. zregeneruje dorzucimy kolejne kompoty :)

1. Magician Among the Spirits by Slayer - 320x256 32 kolory OCS


2. Supreme Inspiration by Jok - 640x512 16 kol. OCS


3. They're Coming by Raphis - 640x512 16kol. OCS


4. Oh! Wrong Mushrooms! by Titus / Rabenauge - 640x256 16 kol. OCS


Ostatnia aktualizacja: 24.10.2022 10:14:44 przez jokov
16
[#130] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #129

przyznajcie sie...
specjalnie go nie pokazaliscie, bo wszystkie dzieciaki by na niego zaglosowaly ( taki ma swojski klimat z bajki "sasiedzi")

prace fajne a reszta prac ? OK

Ostatnia aktualizacja: 23.10.2022 21:40:26 przez selur
2
[#131] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #129

Piękne prace OKOKOK Bardzo wysoki poziom ok, racja
[#132] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #129

No i kurcze... powiedzcie mi, która z tych prac nie jest bardzo dobra? Takie nasycenie świetnych amigowych prac na tak stosunkowo niewielkie party to jest... łaaał.
Miałem spory problem podczas głosowania... Nie róbcie tego więcej. Wystawiajcie takie perełki w na odrębnych imprezach żebym nie miał takich dylematów.
4
[#133] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #129

No wreszcie obrazki w całej okazałości i odpowiedniej jasności. Brawo dla Slayera. Jego obrazek podobał mi się najbardziej - majstersztyk. Reszta prac też na wysokim poziomie.

A mnie czeka jeszcze dużo pracy.

@BULI
@Jack Świdnik

Dzięki. Cieszę się, że obraz się spodobał. Rzeczywiście obrazkowi jeszcze czegoś brakuje. W tej chwili w centrum obrazka jest dywan. Myślałem o krześle.

Dla jasności - następna praca nie będzie rozbudową tej ilustracji.

Ostatnia aktualizacja: 23.10.2022 22:57:10 przez Hexmage960
[#134] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #129

Tymczasem zapraszam do zobaczenia kilku prac które w konkursie wzięły udział.
Na początek grafiki.


A gdzie podróż smokiem Diplodokiem?

3
[#135] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #129

Bardzo wysoki poziom tych prac. OK
Świetna praca Slayera. Bardzo mnie zachwyca, że wśród nich aż 2 prace to PAL hires lanced w 16 kolorach. Duże brawo za obydwa hiresy.
Bardzo bym się cieszył gdyby kiedyś pojawił się obszerniejszy tekst na temat powstawania tych świetnych rysunków. OK Brawo!
1
[#136] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #129

Obrazek Slayera to mój faworyt z uwagi na te niebieskie motylki
4
[#137] Re: Decrunch 2022

@Skotos, post #134

Tutaj ;)

Jako "tfurca" dodam, że było to moje pierwsze Entry w amiga gfx compo ever.
640X512 16 kolorów




Ostatnia aktualizacja: 24.10.2022 10:04:32 przez swt
14
[#138] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #129

super prace. Slayer i Jok jak zwykle super! Reszta też bardzo dobrze!.
Te palce lekko zblurowane, ale może tak miało być...

Ale praca nr. 4 640x256x32 to chyba nie OCS? chyba że to się scrollowało?
[#139] Re: Decrunch 2022

@c64portal, post #138

Na compo obrazki wyświetlano deluxem, pozycja nr 4 to na bank 16 kolorów, błąd w opisie...
[#140] Re: Decrunch 2022

@c64portal, post #138

Carrion: dzięki!
praca 4 tak, OCS - to mój błąd przy wpisywaniu - to hires 16 kol (a nawet mniej ;) - btw. liczę na Twój udział w kolejnej edycji! Najlepiej nie tylko w gfx compo ;)

Koyot: Zabrakło ciebie w tym gronie :( - liczyłem na Twojego tradycyjnego hiresa :) - w następnej edycji da radę?
(planowaliśmy nawet puścić też zaległy colorcycling, - jak chcesz można go zachomikować następny decrunch)

swt: - graty, bardzo ambitny start i fajna praca - hires lace to trudny (imho) tryb na początek.

Ostatnia aktualizacja: 24.10.2022 10:08:39 przez jokov

Ostatnia aktualizacja: 24.10.2022 10:12:53 przez jokov
1
[#141] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #140

Dzięki wielkie, gonił mnie jeszcze czas, a bez "skilla" i znajomości choćby skrótów klawiszowych było to duże wyzwanie.

Ostatnia aktualizacja: 24.10.2022 10:12:21 przez swt
1
[#142] Re: Decrunch 2022

@c64portal, post #138

Żeby nie pisać w dwóch wątkach naraz (komenty pod newsem i tutaj), przejdę tu.

Konkurs spoko, prac niewiele, ale poziom bardzo fajjny.

Na minus kiepski sposób wyświetlania grafik w compo - za pierwszym razem nie było widać prawie nic i konkurs musiał zostać powtórzony z nieco lepszymi "parametrami obrazu". Szkoda, że nie zostało to przetestowane wcześniej. Przy tak małej ilości prac, "zagubienie" w compo rysunku Hexmage'a to też trochę przykra sprawa. Jestem również przeciwnikiem pokazywania obrazków prosto z Deluxa, bo psuje to show. W rulezach stało zresztą jak byk "Entries will be presented in Visage". Nie odbyło się także Live Pixel Compo, bo "nie miał ktoś poprowadzić" :)

Carrion: tak, "blur" na rękach jest umyślny. Odkąd zacząłem się zajmować mocniej fotografią to trochę inaczej patrzę na obraz i światło. W tym wypadu jest to próba (być może nie dla każdego udana ;) zagrania "z głębią ostrości" i stworzenia czegoś, co mogło by odpowiadać przysłonie 1.8 lub 2.0 (czyli "ostrość" jest tylko na jednym, środkowym planie).
3
[#143] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #129

Jestem zaskoczony, że Jok wybrał hi-res. Miałem wrażenie, że dla Joka od pewnego czasu 320x200 to są za małe pixele i chciałby się przesiąść na jeszcze większe. Zresztą kilkoma swoimi miniaturami pokazał, że w "znaczku pocztowym" potrafi pokazać wszystko. Pewnie dobrze czułby się na PICO-8. szeroki uśmiech No ale jak widać i hires ogarnia. Zresztą wektorówkę też, bo z tego co się orientuję to od lat cała oprawa graficzna Decrunch jest Joka. Za co duże brawa. Nie mówcie nikomu ale zawsze sobie podglądałem te strony Decruncha i widziałem te grafiki w SVG. Świetny materiał do wyciągnięcia. Chociaż w tym roku na stronie to nie była wektorówka. Ale nadal ładny, niepokaszaniony jakąś kompresją format bitmapowy więc też jest bardzo dobrze.
[#144] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #1

Już na party się do tego przyznałem ale i tutaj napiszę...
Gdyby nie to, że ostatnie 2 dni i 2 noce spędziłem na poprawianiu czegoś co wyskoczyło niespodziewanie to dosłownie byłem zdecydowany na wzięcie udziału w konkursie z przewijaniem palety. Nie żeby zająć jakieś miejsce tylko żeby coś pokazać. Tak na cześć organizatorów Decrunch. Najwyżej zostałbym zbanowany za użycie cudzej pracy. To nieistotne, nie o to chodzi. szeroki uśmiech

Popatrzcie sobie na pierwszy post w tym wątku. Ta twarz, głowa. No przecież to jest dosłownie idealny obrazek do tego żeby przy pomocy przewijania palety te przesuwać te paski po twarzy. Świetna baza została już zrobiona przez Joka. Nic tylko to "animować". szeroki uśmiech Gdybym wiedział to o czym mówił na party Slayer to jeszcze coś bym zrobił z tym trójkątem dookoła szyi.

To jest właśnie problem... Człowiek by coś tam poprzesuwał w palecie ale brak dobrej bazy, obrazka... Takim ludziom jak autorzy tegorocznego gfx-compo to łatwo, bo potrafią sobie narysować...

Ostatnia aktualizacja: 24.10.2022 10:49:40 przez MDW
[#145] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #140

Koyot: Zabrakło ciebie w tym gronie :( - liczyłem na Twojego tradycyjnego hiresa :) - w następnej edycji da radę?

W kompocie wystartowały bardzo dobre prace do tego w hiresie. Ciężko byłoby konkurować W tym roku wypuściłem już Reminiscent of Dante’s underworld

Niestety, na kolejny zabrakło już siły. Ale w przyszłym roku, po takim zaproszeniu wstyd byłoby czegoś nie wystawić.

(planowaliśmy nawet puścić też zaległy colorcycling, - jak chcesz można go zachomikować na następny decrunch)

Sprawa trochę przegrana, bo już dawno go upubliczniłem. Może w przyszłym roku pomyślę coś w tej technice.

Ostatnia aktualizacja: 24.10.2022 14:24:57 przez Koyot1222
6
[#146] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #129

2,3,4 -> 640x512 16 kol. OCS szok.
1
[#147] Re: Decrunch 2022

@Koyot1222, post #145

trza bylo odbic obrazek w prawo i by bylo ;)
[#148] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #1

====================================================================
|
| Decrunch 2022
| RESULTS
|
====================================================================


AMIGA DEMO

1. #05 69 pts Kadesh - TEK
2. #03 48 pts bena - uN aMOr
#02 48 pts XorMaybe (a.k.a. Copper Disaster) - no9
4. #04 28 pts Rotkappchen - Floppy [crashed]
5. #01 26 pts Screen Saver - BTH/BTHLabs


INTRO

1. #02 67 pts intro36k - Juen+Koyot1222+JMD/Project R3D
2. #01 35 pts Fractoid - Osmium Path


GAMEDEV

1. #02 102 pts Chaos Arena - Last Minute Creations
2. #03 61 pts Swapper Demo - Project R3D


AMIGA TRACKED MSX

1. #04 100 pts Robotized - Jazzcat
2. #01 99 pts Promised-land - mA2E + AceMan / Resistance
3. #05 68 pts 1997 - hatson
4. #03 65 pts much - no9
5. #02 57 pts hole in the space-time continuum - LIV / Brainiax


EXECUTABLE MSX

1. #01 100 pts PARTY BLASTER - AceMan / Resistance^Agenda^Dreamweb
2. #02 62 pts Snowflakes - 505/SMFX



AMIGA PIXEL GRAPHICS

1. #03 131 pts Magician Among The Spirits - Slayer/Ghostown
2. #01 98 pts Supreme Inspiration (wip) - jok
3. #02 97 pts They're Coming - Raphis
4. #04 96 pts Oh! Wrong Mushrooms! - Titus/Rabenauge
5. #05 63 pts Wizardry's Sunset - Sweet (aka swt)/ The Interceptors


WILD

1. #02 88 pts Morphever - Encore
2. #01 78 pts Neon Rain - Slayer/Ghostown
3. #03 48 pts Photons - LIV / Brainiax


====================================================================
5
[#149] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #148

To demo Floppy jest gdzies do zassania ?
[#150] Re: Decrunch 2022

@jokov, post #129

4. Oh! Wrong Mushrooms! by Titus / Rabenauge - 640x256 16 kol. OCS

Przyjaciele wesolego diabla piszczalki jak sie patrzy
1
Na stronie SCENA.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem