Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
  kategoria: Ludzie
[#1] Pewne rocznice
Dokładnie 32 lata temu popełniłem cover "Ucieczki z Tropiku" Marka Bilińskiego (16.11.1992). Tak akurat wypaddło.

Natomiast za miesiąc skończę 50 lat - a to już nie jest taka radosna i ciekawa informacja. Czas leci nieubłaganie.

Pozdrawiam!

PS. Jeszcze nigdy nie dostałem laurki narysowanej kredkami świecowymi. Chętnie bym coś takiego zobaczył z tej okazji dla poprawy humoru. Jakiś zdolny demoscenowy grafik może? :)
8
[#2] Re: Pewne rocznice

@XTD, post #1

Z powodu obu rocznic, zwłaszcza tej drugiej, serdeczne życzenia !!!! :)

Niestety nie jestem grafikiem a jedyny talent, którym dysponuję to skłonności do grania ... na nerwach :)

Głowa do góry, skończyłem 52 w tym roku i uważam, że wiek to jedynie stan umysłu, który słuchając Twojego coveru Marka B, można oszukać :)

Wszystkiego najlepszego! :)
5
[#3] Re: Pewne rocznice

@XTD, post #1

Muszę sprawdzić czy mam ten utwór, bo ostatnio sciągnołem jakieś kolekcje amigowych modułów. W sumie jest tego ponad 3GB. Są tam foldery XTD

Co do pięćdziesiątki... no cóż. Starzejemy się. Na pocieszenie powiem, że jestem ponad dekadę młodszy

Laurki ci nie zrobię, bo nie umiem rysować.

Mogę tylko życzyć dużo zdrowia i radości. To pierwsze ci się przyda w twoim wieku, chociaż w moim też po woli zaczyna się je doceniać.

Na YT jest filmik z jakiejś Amigowej imprezy z konkursem bekania i striptizem. Też tam występujesz, to może obejrzyj sobie w urodziny. Poczujesz się młodziej
2
[#4] Re: Pewne rocznice

@snifferman, post #3

Laurki zazwyczaj były robione przez ludzi, którzy nie potrafią rysować (głównie dzieci). :) Więc nie ma się co przejmować brakiem umiejętności. Raczej problem ze znalezieniem kredek świecowych, białej kartki itd.
3
[#5] Re: Pewne rocznice

@XTD, post #1

Wszystkiego najlepszego!

"Don't you think the future isn't as cool as the past and the good old days(?)" :)