Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
  • Beneath a Steel Sky

19.02.2005 19:02, autor artykułu: Biolog
odsłon: 6006, powiększ obrazki, wersja do wydruku,

Beneath a Steel SkyBeneath a Steel Sky Idź w lewo i weź rurę z góry schodów, następnie idź w prawo i użyj rury do otwarcia drzwi. Wyjdź na zewnątrz i schowaj się za drzwiami. Gdy strażnik już sobie pójdzie, wróć do środka i zejdź schodami na dół. Przejdź przez drzwi po prawej stronie. Sprawdź złom - są trzy różne części. Włóż kartę Joey'ego (Joey's circuit board) w środkową część, potem stań na windzie i poczekaj aż Hobbins przyjdzie. Kiedy przyjdzie szybko przejdź przez drzwi do następnego pomieszczenia, otwórz szafkę i weź z niej klucz. Jeśli Hobbins wróci i powstrzyma cię, wróć i powtórz całą czynność. Następnie sprawdź transporter. Nie przestawaj rozmawiać z Hobbinsem dopóki nie wyjawi Ci dlaczego transporter nie działa. Powiedz Joey'emu, aby go naprawił. Transporter ruszy i po chwili wróci z beczką. Kiedy postawi ją na windzie, winda zjedzie w dół. Teraz masz szansę zejść do pomieszczenia poniżej.

W pomieszczeniu z piecem sprawdź slot na kartę i powiedz Joey'emu aby otworzył drzwi. Następnie wejdzie Reich i zostanie zabity. Sprawdź jego ciało i zabierz kartę identyfikacyjną (ID card). Następnie opuść pomieszczenie.

Udaj się do fabryki Lamba. Porozmawiaj z Anitą, a potem z samym Lambem. Następnie idź do pomieszczenia gdzie pracuje Potts i włóż klucz w obracające się tryby. Kiedy Potts sprawdzi co się stało i wróci do pracy możesz zabrać z powrotem klucz. Wróć i sprawdź pracującego droida, następnie poluzuj jego obudowę przy pomocy klucza. Złóż Joey'emu nową obudowę. Wyślij go do magazynu. Kiedy wróci powiedz by poszedł tam raz jeszcze i zniszczył bezpieczniki co umożliwi ci bezproblemowe wejście. Podnieś kratę leżącą na ziemi i weź wybuchowy plastik (putty) z ziemi. Weź również WD40 i klucz.

Idź najdalej w lewo gdzie stary człowiek śpi na krześle i poluzuj przyciski na maszynie parowej przy użyciu klucza. Kiedy przybędzie Joey, powiedz mu, żeby nacisnął prawy guzik, a ty w tym samym czasie naciśnij guzik z lewej strony. Maszyna wybuchnie, a stary człowiek ucieknie. Teraz przestaw przełącznik na żółtej tablicy, usuń żarówkę i włóż ją z powrotem z przymocowanym do niej plastikiem (putty). Teraz przełącz z powrotem przełącznik, co spowoduje wysadzenie drzwi. Teraz przestaw dźwignię po prawej stronie aby przywrócić zasilanie w windzie.

Beneath a Steel SkyBeneath a Steel Sky Tuż obok windy wisi czerwony kabel. Joey przepali go i spadnie na niższy poziom. Użyj karty Reicha aby wejść do windy i zjedź na niższy poziom. Zabierz kabel. Znajdź mieszkanie Reicha i wejdź do niego przy użyciu jego karty. Zabierz czasopismo spod poduszki i udaj się do biura podróży. Zapytaj agenta o ekonomiczny wypoczynek, a kiedy on odmówi ci sprzedaży biletu wręcz mu czasopismo. Wróć na wyższy poziom i poczekaj na Lamba koło windy. Rozmawiaj z nim dopóki nie powie ci, że potrzebuje wakacji. Następnie daj mu swój bilet, a on w zamian pozwoli ci chodzić po całej fabryce. Idź do fabryki i przypomnij Lambowi o jego wycieczce. Następnie idź w prawo, omiń Pottsa i porozmawiaj z Anitą. Daj jej kartę identyfikacyjną (ID card), a ona zainstaluje w niej zagłuszacz i powie ci o porcie Shreibmana (Shreibman Port). Opuść fabrykę i zaczekaj przy terminalu dopóki nie przybędzie Lamb, potem użyj karty identyfikacyjnej Reicha (ID card), by wejść do terminalu. Upoważnij D-Linc Lamba i opuść terminal.

Kiedy Lamb dojdzie do wniosku, że nie może użyć windy, porozmawiaj z nim i zaoferuj mu, że nakarmisz jego kota. Kiedy wejdziesz do jego apartamentu weź kasetę video z szafki na książki. Udaj się do gabinetu Burke'a (Burke's BioSurgery), aktywuj projektor holograficzny i porozmawiaj z hologramem. Nie pytaj na razie o port Shreibmana (Shreibman port). Powiedz Joey'emu, by z nim porozmawiał i wejdź do gabinetu. Zapytaj doktora o port. Najpierw zaoferuj mu płuco, następnie nerkę, a na końcu swoje jądra. Rozmawiaj z nim dopóki nie zainstaluje ci portu i dopóki nie powie o polisie ubezpieczeniowej Anchora (Anchor Insurance). Odwiedź Anchora i spytaj go o polisę. Powiedz mu, że przysyła cię Burke. Anchor wyjdzie, żeby zadzwonić. Natychmiast powiedz Joey'emu, aby odciął kotwicę ze statuy. Zabierz ją. Połącz ją z czerwonym kablem, aby otrzymać linę do wspinaczki (grappling hook).

Wróć do miejsca startu, wejdź na schody i wyjdź na zewnątrz. Użyj liny na symbolu na budynku (sign) i przeleć nad przepaścią. Teraz weź kabel i przejdź do pomieszczenia obok.

Beneath a Steel SkyBeneath a Steel Sky Włóż kartę identyfikacyjną do slotu. Usiądź na interfejsie i poczekaj na wejście do przestrzeni wirtualnej. Dotknij piłki i przejdź przez prawe wyjście. Otwórz torbę (przez menu z wyposażeniem) i weź szkło powiększające (Decrypt) i prezent (Decompress). Teraz użyj opcji rozłączania (Decompress) z górnego menu na piłce, aby otrzymać zielony i czerwony kod. Przejdź przez prawe wyjście. Połóż czerwony kod na podłodze, a pojawi się przejście. Kombinuj w ten sposób aby dojść do wyjścia. Kiedy przejdziesz przez wyjście podnieś popiersie i książkę. Następnie odszyfruj (Decrypt) trzy zakodowane dokumenty. Rozłącz się.

Użyj terminalu, aby odczytać dokumenty, następnie użyj specjalnych operacji (Special Operations) i tymczasowo zwiększ swój LincStatus do nieograniczonego. Włóż kartę identyfikacyjną do slotu przy windzie i zjedź do biura Sama i Norvilla. Idź do windy i zjedź na niższą kondygnację, a następnie jeszcze niższą. Kiedy Joey spadnie weź jego kartę.

Porozmawiaj z otyłą panią. Idź do klubu i porozmawiaj z bramkarzem. Nie przestawaj rozmawiać dopóki nie powie ci, że pani Piermont może cię zasponsorować. Wróć i porozmawiaj z nią. Gdy pójdzie do swojego mieszkania, zadzwoń do niej. Kiedy cię wpuści rozmawiaj z nią dopóki nie pójdzie zadzwonić. Włóż kasetę do odtwarzacza (VCR). Kiedy pies podejdzie i zacznie oglądać, weź ciasteczka z jego miski.

Idź do windy i połóż psie ciasteczka na desce. Przejdź do następnej lokacji i poczekaj aż pani Piermont przyjdzie wraz z psem. Pies powinien szczekać, że chce ciastka. Pociągnij linę, pies wejdzie i zacznie jeść, puść linę, a pies wyleci i wpadnie do stawu. Gdy strażnik przyjdzie mu z pomocą możesz wejść do katedry. Przejdź przez drzwi i otwórz środkową szafkę.

Wróć tam gdzie pracowała Anita i otwórz środkową szafkę. Weź kombinezon i załóż go. Wejdź do reaktora. Użyj panela kontrolnego, aby otworzyć drzwi reaktora, następnie wejdź do środka i weź kartę identyfikacyjną. Opuść reaktor, zamknij drzwi, zdejmij kombinezon ochronny i wróć do pomieszczenia z terminalem. Wejdź do terminalu używając karty Anity.

Oślep oko i szybko przejdź do następnej planszy. Oślep drugie oko i przejdź przez środkowe drzwi. W kolejnej lokacji też przez środkowe, a w następnej przez prawe. Zabierz widełki strojące (tuning fork). Teraz wróć do planszy z kołem. Z menu wybierz opcję playback na kole. Wysłuchaj hologramu. Możesz się rozłączyć.

Beneath a Steel SkyBeneath a Steel Sky Zejdź na najniższy poziom i porozmawiaj ze ogrodnikiem. Porozmawiaj też z chłopcem, który powie ci, że ogrodnik kłamie. Porozmawiaj z ogrodnikiem raz jeszcze. Przejdź przez najbliższe drzwi. Włóż swoją kartę ID do zamka. Weź sekator z beczki, wróć do klubu nocnego i porozmawiaj z bramkarzem. Wejdź do środka i włącz szafę grającą. Wybierz dowolną melodię. Kiedy Colton pójdzie wyłączyć szafę zwiń jego szklankę i wróć do laboratorium Burke'a. Poproś Burke'a aby zmienił ci odciski palców, postępuj zgodnie z jego poleceniami.

Wróć do klubu i połóż palec na metalowej płytce przy drzwiach obok sceny. Gdy wejdziesz już do pomieszczenia użyj łomu na skrzynce, weź jej pokrywę i połóż na mniejszej skrzynce. Użyj łomu i sekatora na grillu wiszącym na ścianie, wejdź do powstałej dziury. W środku przejdź w prawo i skręć w tunel i jeszcze w prawo, aż dojdziesz do planszy z dziurą. Przejdź przez prawe wyjście, jeszcze raz prawe i wyjdź przez dół w zalanym tunelu.

Użyj łom na tynku z tyłu pokoju. Potem jeszcze raz na cegłach. Zabierz cegłę. Wbij metalowy kij w spuchniętą żyłę na prawo od poziomych promieni. Zamiast młotkiem przyłóż kilka razy cegłą. Podnieś pręt i gdy pojawi się droid, uciekaj w prawo.

Popatrz przez kratkę, a następnie przejdź przez lewe drzwi. Zejdź po schodach, podejdź do konsoli i przy jej pomocy obniż temperaturę. Wejdź po schodach i pociągnij za pręt w kratce. Opuść pokój, przejdź przez korytarz na prawo i jeszcze raz na prawo. Włóż kartę Joey'ego do robota. Powiedz mu aby rozejrzał się w pokoju ze zbiornikiem (tank room). Niech odkręci kran znajdujący się na zbiorniku. Teraz możesz już wejść do pokoju.

Idź w prawo przez tylną część pokoju, aż do drzwi. Użyj karty Reicha na terminalu. Wciśnij 2 aby wejść do pomieszczenia z ograniczonym dostępem. Wyjdź z pokoju i po krótkiej walce zabierz kartę Joey'ego i obadaj ciało. Zdobędziesz nową kartę ID. Użyj jej na interfejsie.

Oślep oko, wejdź do pokoju z rycerzem (crusader room). Użyj "Divine Wrath" na rycerzu i rozłącz się. Wejdź ponownie do terminalu używając karty Anity i wróć do pokoju z rycerzem. Użyj oscylatora na krysztale i weź Helix. Rozłącz się.

Opuść pokój kontrolny i idź do pokoju z którego przybył Gallagher. Włóż kartę Anity do konsoli. Ta się zepsuje. Weź szczypce i idź w prawą stronę. Użyj szczypiec, aby wziąć mięso z akwarium. Wyjdź w prawo. Otwórz środkową szafkę i włóż kartę Joey'ego. Pobierz informacje o postaci (character data) używając konsoli, następnie uruchom program i wyjdź na prawo. Powiedz Joey'emu aby położył dłoń na sensorze. Jednocześnie połóż swoją dłoń na drugim sensorze. Przywiąż kabel do wsparcia rury (pipe support). Zejdź na dół i wrzuć mięso do pomieszczenia. Poproś Joey'ego aby usiadł na krześle i z nim porozmawiaj.

Recenzję gry znajdziesz tutaj.


 Beneath a Steel Sky - Revolution Software/Virgin 1994 
95 15 lub 1CD Beneath a Steel Sky - Revolution Software/Virgin'94
90
100 (CD)
100 http://www.revolution.co.uk
Jedna z najlepszych przygodówek na Amigę.

komentarzy: 2ostatni: 21.04.2007 21:00
Na stronie SCENA.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem