Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
  • Another World - rozwiązanie

19.02.2005 19:01, autor artykułu: .2D.team
odsłon: 14581, powiększ obrazki, wersja do wydruku,

Another World

Another World Szybko wypłyń na powierzchnię, idź w prawo, zabij wszystkie glisty. Gdy tylko drogę zajdzie ci coś podobnego do wielkiego kota, uciekaj w lewo. Skocz na lianę. Gdy ta się urwie, szybko biegnij w prawo. Na końcu poziomu uwolnisz się od towarzystwa "kociaka", ale czeka cię tam również pewna niemiła niespodzianka.

Zostałeś uwięziony. Ale nie ma przecież sytuacji bez wyjścia! Rozbujaj klatkę. Kiedy spadnie, weź broń upuszczoną przez strażnika i biegnij w prawo. Na ekranie, gdzie w celi siedzi jeden więzień, odwróć się i osłaniaj kolegę, który w tym czasie będzie otwierał przejście do następnego poziomu.

Another World Jedź windą na samą górę i obejrzyj miejsce, w którym się znajdujesz. Teraz na sam dół. Widzisz ten zielony migający guzik? Zniszcz go, będzie to duże utrudnienie dla twoich prześladowców.

Teraz pojedź poziom wyżej, zniszcz ścianę i szybko biegnij w prawo. Jeśli wykonałeś wszystko prawidłowo twój przyjaciel powinien otworzyć ci przejście. Wskocz tam jak najszybciej.

Jeśli pójdziesz w niewłaściwą stronę to już po tobie. Idź więc tak:
- w lewo do ściany
- w prawo do szybu
- w prawo do ściany
- w lewo do szybu
Najgorsze za tobą.

Naładuj broń (stań pomiędzy dwoma grodziami) i zniszcz potrójną ścianę. Biegnij w prawo. Po wyjściu z wieży zabij strażnika. Idź dalej, stań na krawędzi rozpadliny. Kiedy wylądujesz na skalnej półce nie ruszaj się, tylko zniszcz ścianę przed sobą. Przejdź przez dziurę w ścianie.

Zejdź na sam dół, do skały w kształcie odwróconego trójkąta. Teraz biegnij w prawo. Miń spadające skały, ośmiornicopodobne stwory zwisające z sufitu i inne paskudztwa. Kiedy dojdziesz do ściany blokującej przejście - zniszcz ją.

Another World Wróć aż do miejsca, gdzie spadają kamienie. Idź teraz pod górę, strzałem spłosz nietoperza, pobiegnij dalej i stań na krawędzi skały. Poczekaj aż "ośmiornica" wisząca na suficie złapie nietoperza i skacz po stalaktytach (to takie coś co wisi na suficie) przez cały ekran. Zeskocz teraz na "trójkątną" skałę, zejdź z niej w lewą stronę i strzel w jej podstawę. Skała przewróci się i będziesz mógł wejść na wyższy poziom jaskini.

Jeśli dotarłeś na wyższy poziom to idź w prawo, do pomieszczenia z wodą. Zniszcz skałę podtrzymującą sklepienie jaskini i szybko uciekaj w lewo (uwaga, nie wolno spaść). Kiedy staniesz na kamieniu blokującym jedno z zejść, woda wyniesie cię do góry. Teraz zniszcz ścianę znajdującą się na prawo, wejdź po schodach, później jeszcze raz w prawo i miń wyschnięty wodospad.

Kolejne zadanie przed tobą. Twój przyjaciel został uwięziony. A więc do dzieła. Idź w prawo i zabij strażnika. Zbiegnij po schodach w dół, odwróć się w lewo i strzel. Kiedy z pomieszczenia po lewo wyjdzie strażnik - zabij go. TERAZ UWAŻAJ! Pobiegnij w prawo. Kiedy będziesz przebiegał do następnego pomieszczenia strażnik, którego nie widziałeś uderzy cię. Twoja broń wypadnie ci z ręki. Upadasz na ziemię. Strażnik podchodzi do ciebie i podnosi cię jedną ręką. W momencie, gdy uniesiesz głowę, naciśnij FIRE. Kopnięty strażnik puści cię. Teraz biegiem do broni. Schyl się, chwyć pistolet i strzelaj z przyklęku. Idź teraz w lewo aż do pomieszczenia z trzema żyrandolami, wejdź na schody i zestrzel środkowy. Wróć na wyższy poziom kompleksu i idź do pomieszczenia na prawo. Wewnątrz stoi strażnik. Jest on pozornie nie do ruszenia. Ale tylko pozornie.

Another World Podejdź do śluzy i postaw osłonę (w tym momencie musi być jeszcze zamknięta). Teraz zrób krok do przodu. śluza powinna się otworzyć. Strażnik zacznie strzelać. Poczekaj do chwili, kiedy rzuci pierwszy granat i odejdź od śluzy. Śluza zamknie się i strażnik znajdzie się w śmiertelnej pułapce. Za moment mamy go z głowy. Przejdź przez pomieszczenie, zniszcz ścianę po prawej stronie i idź do pomieszczenia z kopułą, w której wiszą trzy zielone wahadła. Widać w nich odbicie strażnika. Zestrzel środkowe w momencie, gdy uznasz, że znajduje się ono dokładnie nad nim. Wróć teraz do pomieszczenia, gdzie biłeś się ze strażnikiem i przejdź w prawo. Rozpraw się z dwoma następnymi strażnikami.

Teraz znajdujesz się koło zbiornika wodnego. Nie ma na co czekać. Skacz i nurkuj. Musisz dostać się do podwodnej jaskini (dolna odnoga korytarza). Nie martw się. Jest w niej trochę powietrza tak, że nie utopisz się. W jaskini znajduje się linia energetyczna. Zniszcz ją i wróć na powierzchnię.

Idź w prawo. Zobaczysz strażnika przywalonego zestrzelonym przez ciebie wahadłem (jeżeli dobrze trafiłeś - w przeciwnym razie musisz go zastrzelić). Później zejdź na dół.

Tu potrzeba szybkości. Podbiegnij do ściany na prawo, zniszcz ją i szybko biegnij dalej. W momencie, gdy nie będziesz miał gdzie dalej uciekać, odwróć się i strzelaj cały czas, aż do momentu, gdy z otworu wentylacyjnego pojawi się ramię twojego przyjaciela idącego ci z pomocą. Postaw wtedy osłonę, podejdź do niego i chwyć go za rękę.

Another World Sytuacja się odwróciła. Teraz ty możesz zapolować na twoich niedawnych prześladowców. Siedzisz w czołgu, a do twojej dyspozycji wszelkie rodzaje broni. Kiedy będziesz miał dość, katapultuj się (lewy dolny guzik, później lewy górny).

Wyjdź z kapsuły i szybko biegnij. Rozpraw się z czterema strażnikami (w międzyczasie dołączy do ciebie twój przyjaciel). Kiedy biegniesz przez most przypadkowy strzał rozwala jego fragment pod twoimi stopami. Tracisz równowagę i spadasz w przepaść. Ktoś łapie cię za rękę. Ten facet uratował ci życie, ale teraz nie zachowuje się zbyt przyjaźnie (kopnięcie w twarz nie należy chyba do etykiety?!). Na szczęście nadchodzi pomoc, ale jeśli nie będziesz czołgał się w kierunku dźwigni po prawej stronie komnaty, to i tak zginiecie obydwaj. Teraz musisz wyczuć moment. Gdy strażnik znajdzie się na środku pomieszczenia pociągnij za dźwignię (FIRE), zaraz potem za drugą i najszybciej jak potrafisz czołgaj się na środek. Jeśli dostaniesz się tam zanim dosięgną cię strzały, wydostaniesz się na dach. TERAZ NIE MUSISZ JUŻ NIC ROBIĆ. TO KONIEC....

KODY

Zestaw kodów do poszczególnych sekcji:

EDJI, HICI, FLLD, LIBC, CCAL, EDIL, FADK, KCIJ, ICAH, FIEI, FLAK, LDCI LAEA, GABK, LALD, LFEK, KCGB, LDIJ, KJIA

Recenzja gry znajduje się tutaj.


 Another World - Delphine Software 1992 
85 2 Another World  -  Delphine Software 1992
85 OCS/ECS
95
Absolutna amigowa klasyka. Szkoda tylko, że do bólu liniowa...

komentarzy: 5ostatni: 27.07.2006 17:38
Na stronie SCENA.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem