"Zero Gravity" to mogło być coś ciekawego, a skończyło się na marnym produkcie, przy którym nikt nie spędzi dłużej niż 5 minut. Autor wzorował się na słynnych sekcjach-tunelach z gry "Stardust". Sterujemy statkiem, który porusza się po osi X i Y i unikamy rozstawionych ścian. Statek leci wyłącznie wtedy, gdy wciskamy przycisk "fire". Wszystko może i by zagrało, gdy nie dwie podstawowe rzeczy, które autor zepsuł - reakcja ruchów statku jest fatalna, a dodatkowo na przelecenie całego tunelu mamy bardzo mało czasu (oscyluje w przedziale nie większym niż 30 sekund dla najłatwiejszego poziomu). Tuneli do wyboru jest 5, które w zasadzie różni czas, w jakim należy go pokonać. Pozycja wyłącznie do sprawdzenia, bo na pewno nie do grania.
Do powstała w asemblerze i do działania wymagany jest chipset AGA i co najmniej 1 MB pamięci Fast.
Licencja: Freeware
Autor: Matthijs Hollemans
Archiwum: Aminet