Komentowana treść: Revision 2016 zakończone
[#1] Re: Revision 2016 zakończone
nieznana grupa Lorem Ipsum, otwarcie wzorująca się na Elude, która jednak prześcignęła swoich mistrzów
[#2] Re: Revision 2016 zakończone

@Krashan, post #1

No, wzorowanie się na Elude było na tyle silne, że nawet członkowie mają te same nicki...
[#3] Re: Revision 2016 zakończone

@madman15, post #2

trochę dziwi mnie zmieszanie AGA i OCS, ale wszystkie produkcje trzymają dobry poziom.
[#4] Re: Revision 2016 zakończone
Wie ktoś skąd mogę zassać prodkę Elude/Lorem Ipsum?
[#5] Re: Revision 2016 zakończone

@waldiamiga, post #4

https://files.scene.org/browse/parties/2016/revision16/

a od siebie dodam Wielkie gratulacje dla trójki naszych grafików którzy zdominowali podium.
Brawo Slayer, Jok, DKL - prace na najwyższym poziomie - jak zwykle. W pracy Joka na serio powaliła mnie paleta - magia!

Przy okazji pytanko do Dkl'a? Czy malowałeś to "moją techniką" w photoshopie? Pierwsze fazy grafiki sprawiają takie wrażenie.

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2016 09:27:26 przez retronav

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2016 09:29:52 przez retronav
[#6] Re: Revision 2016 zakończone

@Krashan, post #1

Czy ktoś ssał demo z pierwszego miejsca na PC?
Nie dość, że Avast drze ryja, że jest w nim robal jakiś, to po wyłączeniu Avasta, ściągnięciu dema i uruchomieniu, wyskakuje tylko pierwszy ekran ładowania, a po chwili błąd ze złą alokacją pamięci...

Może mi ktoś potwierdzić czy otwiera mu się to demo?
(Win7 64bit/GTX970)
[#7] Re: Revision 2016 zakończone

@Duracel, post #6

win10 gtx 780m dziala.
[#8] Re: Revision 2016 zakończone
Gratulacje dla pixelerów! Zazdraszczam! Prace super! OK
Ech... Mocno zazdraszczam!
[#9] Re: Revision 2016 zakończone
Slayer, Jok & DKL - gratulacje, świetne grafiki OKOKOK
[#10] Re: Revision 2016 zakończone

@mccnex, post #9

Dzięki za gratki.

Tymczasem na forum Atari napisali:

"A oto wyrywkowe wyniki, uwzględniające prace naszych ludzi:

Oldskool graphics: Atlantis by jok/dreamweb - 792 pkt (2. miejsce)"

http://www.atari.org.pl/informacje/%28okolo%29atarowskie-akcenty-na-revision-2016/1938



Przy okazji, link do Nexus 7 VS Nexus 8:

http://viewsync.net/watch?v=0Jdi3I3Ep6k&t=2&v=Xs88vNBylQ4&t=0

Koledzy z Loonies - czapki z głów!
[#11] Re: Revision 2016 zakończone

@slay, post #10

Koledzy z Loonies - czapki z głów!


Gdyby to był kower na zasadzie downgrade - zajebiście.
Tak jak zrobili to chłopaki z C64 w przypadku Desert Dream i Second Reality.

Tak jak napisał Preacher na pouet.net

Excellent implementation, but conceptually this leaves me pretty cold. I think that even a direct remake should have something that's unique to itself, some improvement or design or own voice or something. I can understand the fact of porting "down" (like the C64 version of Desert Dream) carries a lot of technical difficulty. This? I am not so sure. It doesn't feel that way to me, although of course there are probably lots of technical challenges here. It looks like the amiga demo to me and I've already seen it.


100% racji.
[#12] Re: Revision 2016 zakończone

@madman15, post #2

Zawsze w takich przypadkach zastanawiam się, czy to interlokutor nie załapał mojego dowcipu, czy też może jego odpowiedź jest żartem, którego z kolei ja nie rozumiem ;)
[#13] Re: Revision 2016 zakończone

@AceMan, post #11

Gdyby to był kower na zasadzie downgrade - zajebiście.

Poniekąd jest. Z 800 KB zjechali do 8 KB OK

BTW. Gratulacje dla wszystkich, którym się chciał coś zrobić i wystawić.
[#14] Re: Revision 2016 zakończone

@AceMan, post #11

Ale 8KB?! ;)))
[#15] Re: Revision 2016 zakończone

@AceMan, post #11

Rozumiem Twój punkt widzenia i nawet się zgadzam ale mimo to uważam taki cover za ciekawą produkcję i na pewno spore wyzwanie dla ekipy budowlanej. Generalnie, za o wiele gorsze w windowsowych mało-rozmiarówkach uważam korzystanie przez te prodki z wszelkich dodatkowych plików z bibliotekami i tak na przykład ja muszę najpierw załatwić sobie "d3dcompile_47.dll" (rozmiar=1.8MB) żeby to obejrzeć na 7-mce :)

Dla mnie takie prodki są w tej kategorii naciągane i za "4k" czy "8k" powinno się je uznawać warunkowo (oprócz sprzętu PC wymagają Windowsa + zestawu DLL-ek). Co wcale nie znaczy, że nie warto ich oglądać i podziwiać warsztatu ich autorów.

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2016 14:02:33 przez mccnex
[#16] Re: Revision 2016 zakończone

@Duracel, post #14

Są intra 4kb urywające dupę pińcet razy mocniej. Zrobienie odbijającej się kulki czy skaczącej lampki na maszynie trylion razy szybszej niż A500... sorry, ale gdyby to nie był pojazd na nostalgii, na nikim by nie zrobiło wrażenia.

Generalnie, za o wiele gorsze w windowsowych mało-rozmiarówkach uważam korzystanie przez te prodki z wszelkich dodatkowych plików z bibliotekami i tak na przykład ja muszę najpierw załatwić sobie "d3dcompile_47.dll" (rozmiar=1.8MB) żeby to obejrzeć na 7-mce :)


+1.
Dlatego PC suxx :)

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2016 13:58:42 przez AceMan
[#17] Re: Revision 2016 zakończone

@mccnex, post #15

Heh... Pamietam jak dzis jaka sie wojna zrobila na pouecie jak wypuszczalem swoja pierwsza 4k-e.
Nie zauwazylem wtedy (daje slowo) ze do uruchomienia potrzebna byla ktoras z bibliotek matematycznych.
Dostalo mi sie wtedy okrutnie: "tak nie mozna!!", "lame!", "profanacja!", itp itd.
No coz. Musialem o tym pamietac nastepnym razem.

Oczywiscie wiem ze w swiecie PC trzeba miec jakies sterowniki z zewnatrz bo jest duzo roznych konfigow i okazaloby sie ze dana produkcja dziala tylko u autora.
Dlatego mysle ze powinna byc tez kategia "4K PC Pure". Wtedy mozna by bylo docenic taka prace. Bo teraz to wszysko szadery zalatwiaja.
[#18] Re: Revision 2016 zakończone

@Phibrizzo, post #17

Phibrizzo, mówiłem ci osobiście ze dwa razy, napiszę jeszcze tutaj - zajebisty progress :)
Czekam bardzo na twoje kolejne produkcje!
[#19] Re: Revision 2016 zakończone

@AceMan, post #18

To co AceMan ;) świetna rzecz.

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2016 15:24:34 przez twardy
[#20] Re: Revision 2016 zakończone

@AceMan, post #18

Dzieki jeszcze raz :)

Sprawdzilem wyniki. 7 (slownie siedem) punktow mi brak lo do podium <maska_evilbota>
[#21] Re: Revision 2016 zakończone

@retronav, post #5

Oldskool gfx compo YT
https://www.youtube.com/watch?v=tIfjb-5ZlZA
Jeśli praca jok'a jak pisze w opisie podczas compo była robiona na party to tym bardziej szacun...

a tak na marginesie...
zaczynam mieć podejrzenia (nie pierwszy raz) że kolejność pokazywania prac "ma sugerować" jak głosować? hmmm.. nie żebym się nie zgadzał, ale.. pśypadek? ;)
[#22] Re: Revision 2016 zakończone

@retronav, post #21

Jeśli praca jok'a jak pisze w opisie podczas compo była robiona na party to tym bardziej szacun...


Była, jam świadkiem, jok pikslował obok mojego stanowiska :)

zaczynam mieć podejrzenia (nie pierwszy raz) że kolejność pokazywania prac "ma sugerować" jak głosować? hmmm.. nie żebym się nie zgadzał, ale.. pśypadek? ;)


Ma to na celu budowanie napięcia podczas show jakim są kompoty na party. I moim zdaniem robi to świetną robotę. A jeżeli ma to wpływ na czyjeś gwiazdki... cóż, powinien on zatem zapisać się na jakiś kurs pt. "jak mieć własne zdanie".

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2016 15:57:58 przez AceMan

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2016 15:58:07 przez AceMan
[#23] Re: Revision 2016 zakończone

@waldiamiga, post #4

Odpalił ktoś Lorem Ipsum ? U mnie, po odpaleniu bez s-s (tylko setpatch i assign env: ram:) mam tyko muzykę i czarny ekran. Podobnie mam jak próbuję odpalić Serenity z 2014. Coś moja ami się gryzie z Elude....

Edit : po około 2 minutach czarny obraz zamieił się w jeden statyczny screen z jakiejś sceny 3d...

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2016 21:20:20 przez twardy
[#24] Re: Revision 2016 zakończone

@twardy, post #23

Ja odpaliłem na WinUAE, działa prawie dobrze.

Prawie dobrze bo w konsoli wywala
No support for 5bpl rendering in CGX backend


BTW: Sprawdzał ktoś czy działa na MorphOSie? Mój PowerBook czeka na dysk SSD a stary dysk praktycznie padł.



Ostatnia aktualizacja: 29.03.2016 21:46:10 przez waldiamiga
[#25] Re: Revision 2016 zakończone

@AceMan, post #16

Na moim kompie intro uruchomiło się w rozdziałce 5870 x 1080. Mam trzy monitory 24 ` które win widzi jako jeden.Chyba że czegoś nie ogarniam :)
[#26] Re: Revision 2016 zakończone

@waldiamiga, post #24

Na MorphOSie oczywiscie działa bez przeszkód
[#27] Re: Revision 2016 zakończone

@michal_zukowski, post #26

Autor doniosl mi, ze aktualnie nie dziala poprawnie na kartach graficznych. Nie dziala tez poprawnie na morphosie w trybie pelnoekranowym a jedynie w oknie. Druga platforma mozliwe, ze otrzyma pelny support ale amigi klasyczne z kartami gfx raczej nie. Byloby wolniej niz na AGA.
[#28] Re: Revision 2016 zakończone

@kiero, post #27

Testowalem na oknie :)

Btw. czy autor mógłby dodać możliwość odpalania dema z muzyką z mp3 (i dołączyć stosowne mp3), ewentualnie przy kolejnych produkcjach. Muza Chasera troche stracila przez ADPCM.
[#29] Re: Revision 2016 zakończone

@kiero, post #27

Przkeaż zatem Autorowi ;), że na CyberVision64/3D chodzi zupełnie żwawo, tylko brakuje jednej warstwy (brązowej nakładki), w stosunku do tego co leciało na bigscreenie/streamie. Płynność działania na tej karcie + 060/50 jest zupełnie zadowalająca. Niestety, na aga nie udało mi się tego poprawnie (na tej Amidze) odpalić.
[#30] Re: Revision 2016 zakończone

@twardy, post #23

Na Ami1200 z 060 wszystko gra i buczy jak należy :)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem