@slay, post #1
@slay, post #1
@slay, post #9
@Akira, post #10
że podczas gdy amigowa społeczność i w dużej mierze też polska scena na pc siedza od lat w maraźmie
No właśnie, tylko że tam nie było burdelu w platformach, środowisko nie rozeszło się na 10 kierunków i nie robi się dem na dopałki, tylko na stockowy konfig.
No i cały czas obowiązuje ASM a nie C.
Tak z tej perspektywy patrząc, warto było porzucać tą Amigę 500 i 1200 dla eksperymentów?
Widać ile można wycisnąć z 8bit, to jakie dema można by dziś na A500 mieć!
@Akira, post #10
Na C64 w najnowszych demach Booze Designu czy Oxyronu są efekty jakich na A500 ze świecą szukać. To samo na ZX i Amstradzie.
@Akira, post #10
@kiero, post #14
@Akira, post #10
Parę faktów - na Atari wyszło w 2010 ok 50 gier na scenie...
Na małym Atari z 64kb ramu można zobaczyć wolfensteiny, phongowe efekty i takie światy wektorowe że i goła A1200 miałaby kłopot...
No właśnie, tylko że tam nie było burdelu w platformach, środowisko nie rozeszło się na 10 kierunków i nie robi się dem na dopałki, tylko na stockowy konfig.
Tak z tej perspektywy patrząc, warto było porzucać tą Amigę 500 i 1200 dla eksperymentów?
@zolty, post #11
@1989, post #13
@advantage, post #20
rodzime produkcje na 8 bit przewyższają dzisiejsze rodzime produkcje na 16 bit
@slay, post #1
@grg, post #23
@advantage, post #26
@HOŁDYS, post #28
@advantage, post #26
Można jednak pokusić się o kodowanie w ASM, dla zabawy.
Niestety, nie będzie to jakość pc, ale może być coś lepszego od tego, co jest do tej pory.