Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
[#1] plagiat ? ATARI STe
http://www.youtube.com/watch?v=ydlxIMltgj4

Amigowcy znacie ten soundtrack ze zwycieskiego dema Atari STe ??

[#2] Re: plagiat ? ATARI STe

@HOŁDYS, post #1

W creditsach pisze:

digital music Laxity/Kefrens

[#3] Re: plagiat ? ATARI STe

@HOŁDYS, post #1

Laxity jest wymieniony w creditsach, więc to raczej zapożyczenie jest. Moim zdaniem zapożyczenie niefortunne, bo w trakcie oglądania przez głowę przelatywały mi sceny z Desert Dream przez co OXYGENE wypadło biednie i chociaż powstało siedem lat po produkcji Kefrensów, to do pięt DD nie dorasta. Nie znam się na Atari, więc nie wiem, czy to wina kodera - czy może AtariST jest tak słabe w porównaniu z A500?

[#4] Re: plagiat ? ATARI STe

@APC74, post #3

demo nie jest zle .. to trzeba przyznac ze jest szybki jak na 68000/7 mhz i pokazuje ze STe umie odgrywac amigowska muzyke..
Ale ja tez mialem wrazenie ze "gdzies juz to slyszlem" i psulo to efekt orginalnosci...jednak dla Atari to mistrzostwo swiata (to ze muzyka leci normalna a nie piku piku z AY SPECTRUMOWSKIEGO)

Desert Dream jest lepsze jednak .. tak samo A500 lepsza od ST i STe razem wziete ..

[#5] Re: plagiat ? ATARI STe

@APC74, post #3

st jest slabe ste juz takie nie jest

[#6] Re: plagiat ? ATARI STe

@rzookol, post #5

16 kolorow wyswietlane na raz ... to raczej wyglada blado przy EHB + Cooper (ok 128 kolorow). ST ma 8 Mhz a gola A500 mimo ze 7 mhz to dziala jakby miala 5 Mhz (dopiero Fast Ram daje jej pelna moc CPU).
STe ma duzo wiecej wad w stosunku do A500 .. jednak w porownaniu co mieli do tej pory to maja na STe normalny 8 bitowy dzwiek OK

nie mniej nabede ten model do kolekcji i postawie obok i porownam te modele przy grach demach system i co maja pod obudowa ... moze byc bardzo ciekawy test :P



Ostatnia modyfikacja: 02.05.2011 08:21:18
[#7] Re: plagiat ? ATARI STe

@HOŁDYS, post #6

no w dynamic hires to amiga ma sluszną ilość kolorów

[#8] Re: plagiat ? ATARI STe