Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
[#31] Re: Sillyventure 2k14

@twardy, post #30

tak patrze, mam samolot w piatek ze swidnika, na lotnisko moge isc na piechote, bylbym w gdansku ok 23 powrot w niedziele ok 14 bylbym juz w domu, koszt ok 500zl tam i spowrotem plus noclegi i reszta
ale bez swojego sprzetu
sporo kasy jednak

Ostatnia aktualizacja: 30.11.2014 21:22:25 przez JacK_Swidnik
[#32] Re: Sillyventure 2k14

@JacK_Swidnik, post #31

pisz do Greya i sie zapowiadaj ! warto
[#33] Re: Sillyventure 2k14

@twardy, post #32

zostal niecaly tydzien, jednak dla mnie za daleko, nie ta pora roku i spore koszty na jedna osobe
pomimo szczerych checi nie pojade. Bede wspieral duchem osoby na miejscu. Zycze udanej imprezy i czekam na fotorelacje z imprezy. Pozdrawiam Wszystkich
[#34] Re: Sillyventure 2k14

@JacK_Swidnik, post #33

z Jenotem byliśmy, zobaczyliśmy, zdobyliśmy :))) było zajefajnie !!!
Organizacja 10/10, ludzi full, prace - poziom b.wysoki

tu się będą pojawiać zdjęcia i filmy:
ftp://ftp.pigwa.net/stuff/photos_and_videos/SillyVenture,2014.12.5-7,Gdansk,Poland/

materiał z pomorska.tv
http://www.pomorska.tv/informacje/materialy/kultura-i-rozrywka/zlot-fanow-atari-w-gdansku-rekordowa-edycja

Ostatnia aktualizacja: 08.12.2014 10:22:34 przez pabloz
[#35] Re: Sillyventure 2k14

@pabloz, post #34

Hej,

Będzie jakiś materiał z wykładu Liroya? O czym właściwie opowiadał?

Pzdr,
SokOK
[#36] Re: Sillyventure 2k14

@pabloz, post #34

Zdjęcia z imprezy super.Był rapidus i drukarka 3D.OK
[#37] Re: Sillyventure 2k14

@simka113, post #36

Były też akcenty amigowe ;) ... jak choćby te pozdrowienia
[#38] Re: Sillyventure 2k14

@at0m, post #37

no amigowych akcentów było dużo więcej
nawet samego sprzętu było sporo - co najmniej 10 sztuk
(ile było na RW btw? )
[#39] Re: Sillyventure 2k14

@at0m, post #37

Dla mnie najlepszy amigowy akcent był w "Takeover"! :)
[#40] Re: Sillyventure 2k14

@Jazzcat, post #39

Ano właśnie at0m i koledzy Lamersi, gratuluję Wam świetnego dema na STe w iście amigowym stylu. Zastanawiam się, czy możliwa byłaby jego wersja na A500

Dla leniwych link: http://www.pouet.net/prod.php?which=64504

Jok, gratuluję również, fajnego wkładu w powyższe demo, no i kolejny obrazek wystawiony na kolejnym party (i nawet inna tematyka niż zwykle ). Tak trzymać.

Silly Venture - jak co roku - zbiera świetne opinie. Szkoda, że amiscena nie dorobiła się takiej imprezy. A może przyszłoroczne Retrokomp / LoadError mogło by się stać takim 'naszym' odpowiednikiem SV?
[#41] Re: Sillyventure 2k14

@slay, post #40

dzięki !
"A może przyszłoroczne Retrokomp / LoadError mogło by się stać takim 'naszym' odpowiednikiem SV?"
Bardzo mocno na to liczę
- i chętnie sam dołożę cegiełkę
[#42] Re: Sillyventure 2k14

@slay, post #40

Dzieki za miłe słowa.

Demko faktycznie w klasycznym amigowym stylu ... co w sumie nie powinno dziwić bo większość osób zaangażowanych w jego produkcje to byli lub obecni amigowcy.

Port na Amige jest jak najbardziej możliwy, o ile znajdzie się jakiś koder chętny by się tego podjąć. Jedyny problem to muzyka, trzeba by ja przepisać z YM na Paule.

Na Load Error oczywiscie zapraszamy. Sami też pewnie co nieco wystawimy ... Byc może nawet na A500.
[#43] Re: Sillyventure 2k14

@at0m, post #42

Demo już obejrzałem w realu na swoim STE. Klasa. Jak pewnie atOm widziałeś całe st democompo przespałem z mordą na spectrumie :)
[#44] Re: Sillyventure 2k14

@twardy, post #43

Tak widziałem. Nie byłeś jedyny :) Większość osób obecna party nie była w stanie wytrzymać tego ponad 8 godzinnego maratonu. Do tego całość już tradycyjnie rozpoczęła się z dużym opóźnieniem. Podczas projekcji naszego Wild Dema na sali zostało może z 1/4 uczestników ... w sumie mała strata, poświeciłem na tą produkcję tylko 2 wieczory, ale np. twórcy doskonałego demka Ascend na Atari 2600, które leciało jako ostatnie, mogli czuć się mocno rozczarowani
[#45] Re: Sillyventure 2k14

@slay, post #40

Rozumiem, że nie ma pomyłki i demo wymaga hardware STE, nie wystarczy ST?
[#46] Re: Sillyventure 2k14

@BULI, post #45

Tak demko korzysta z dobrodziejstw STe
[#47] Re: Sillyventure 2k14

@at0m, post #46

Ok
[#48] Re: Sillyventure 2k14

@slay, post #40

A jakie są jeszcze style i po czym je można poznać?
[#49] Re: Sillyventure 2k14

@ZbyniuR, post #48

np. styl pijanej małpy, dziwnych kroków (jest nawet instytut) i głupich pytań
ostatni poznasz łatwo
[#50] Re: Sillyventure 2k14

@Sokok, post #35

Głównie to o scyzoryku robionym na Falconie, a z nowszej historii to o sprzedaży muzyki przez chmurę do czego się przyczynił jako jeden z prekursorów.

[url=link do relacji z SV2k14]http://www.pomorska.tv/informacje/materialy/kultura-i-rozrywka/silly-venture-2k14-nasze-wideo-z-tegorocznej-edycji[/url]
[#51] Re: Sillyventure 2k14

@thePalec, post #50

Liroy był ok. Jednak podziwiam Sławka Łosowskiego..... robi wrażenie.. cały czas tworzy na ATARI. Ostatnio dostał od Atarowców "nowy" komp + Ultraszatana
[#52] Re: Sillyventure 2k14

@thePalec, post #50

Dzięki za link. Niestety chciałbym się czegoś więcej dowiedzieć o romansie Liroya z Falconem -- dajcie proszę znać jeśli traficie na jakiś bardziej konkretny materiał w tym temacie - postawię piwko.
[#53] Re: Sillyventure 2k14

@at0m, post #42

Cieszy mnie zainteresowanie kolejną edycją "RetroKomp / LOAD ERROR 2015". Choć to jeszcze kawał czasu i w tej chwili nie mogę na 100% potwierdzić 2-częściowej edycji (moge na 95%, wszystko idzie w dobrym kierunku, rozmowy już trwają), to już dziś mogę zdradzić, że:

* powróci RetroKomp Game Compo (konkurs na nową grę, która powstała po RK-LE'13)
* bardzo wstępny termin: połowa października 2015 (10-11.10 lub najprawdopodobniej 17-18.10)

Tak więc Game Developers - czas start! :)

Kolejne wieści zapewne po nowym roku.
Pozdrawiam.


Ostatnia aktualizacja: 13.12.2014 14:25:30 przez sachy
[#54] Re: Sillyventure 2k14

@pabloz, post #51

Coś mi świta że w jakimś starym klipie Kombi było widać że wśród organowych klawiatur łysy miał C64. :)
[#55] Re: Sillyventure 2k14

@ZbyniuR, post #54

Tak, w pierwszych latach łysy używał c64
[#56] Re: Sillyventure 2k14

@ZbyniuR, post #54

Z takich ciekawostek ponoć jeszcze Kazik używał Atari, chyba ST. Na nim Cubase. Nawet nie wiedziałem, że Cubase był na jakichś retro sprzętach! Ciekawym, dlaczego nigdy nie trafił na Amigę.
[#57] Re: Sillyventure 2k14

@Sokok, post #56

No kolego jak Cubase wychodził na ST i Falcona to to nie był sprzęt retro.
[#58] Re: Sillyventure 2k14

@twardy, post #57

Mówię oczywiście z dzisiejszej perspektywy.
[#59] Re: Sillyventure 2k14

@Sokok, post #56

Na Amidze jest Pro 24-A tej samej Firmy.
[#60] Re: Sillyventure 2k14

@amizet, post #59

O, dzięki. Ogólnie ciekawy temat.. ciekawym skąd różne oprogramowanie do tego samego zastosowania na różnych platformach. Poczytam, żeby zrozumieć różnicę i okoliczności.
Na stronie SCENA.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem