Komentowana treść: Pierwsze na świecie studia podyplomowe z retrocomputingu!
[#31] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#32] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#33] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#34] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#35] Re: Pierwsze na świecie studia podyplomowe z retrocomputingu!

@michal_zukowski, post #34

Panowie, to portal komputerowy. Temat Waszej rozmowy wybiega nieco poza zakres tematyczny na tym portalu, nawet w Hyde Parku moim zdaniem.

Co do tematu newsa, to rzecz ciekawa. Był już kierunek dotyczący gier komputerowych czy roli Internetu we współczesnym świecie, więc nie dziwi mnie taki obrót spraw. To jest na czasie.

Sam studiuję informatykę II stopnia. Tą zwyczajną. Nauczyłem się C, C++, Java. Obecnie uczę się takich języków jak R, Prolog, czy Haskell. Są to ściśle specjalistyczne języki, do analizy danych itp.

Interesuje mnie programowanie i liczę na to, że jakąś pracę w końcu znajdę.

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2023 14:36:05 przez Hexmage960
3
[#36] Re: Pierwsze na świecie studia podyplomowe z retrocomputingu!

@Hexmage960, post #35

Czyli masz licencjat/inżynierkę - no do dobrze.
Prolog jest po nic biznesowo. R to nawet nie wiem co to jest, a Haskell to nisza, ale biznesowo się spina nieraz. Obecnie jesli chodzi o pracę masz najłatwiej C#, Java/spring i jakieś javascriptowe cuda jak Angular czy React. Studia II stopnia biznesowo nie mają sensu w informatyce. Niczego się tam nie nauczysz czego byś się sam nie nauczył. Ja bym na twoim miejscu próbował już szukać pracy. Jak nie masz stopnia inwalidzkiego to pomyśl o ogarnięciu bo to dla części firm może być dobry papier i raczej nie szukaj kontraktorni bo system pracy potrafi obciążyć umysł. W pól roku pracy nauczysz się więcej niż przez 2 lata studiów. Nie wiem na ile i jak często cię wycina z życia, ale pracowałem z narkomanem i jego po dwa tygodnie nie było w robocie a jakoś potem nadrabiał i rzeczy dowoził :)