[#40]
Re: Breakpoint 2008 stuff
@elektro,
post #38
ja bym na trzecie dał drifters'ów, za dizajn i za to że pierwszy raz pokazali jakieś ludzkie efekty. Panom z polski dziękujemy za tak cudny pokaz demko na ps3 widziałem tylko trochę więc czekam na jakieś avi. A Kiero z Ubikiem to pojechali w końcu tak jak trzeba ... kurde myślałem że znowu zobacze coś szaro- burego a tu kurcze taki szok
. Tylko zazdrościć takich umiejętności i talentu. GRATULUJE!!!!!
Jeszcze Powiem tyle że ASD pokazała swojego Pixel Shader eXterminatora... po prostu naivs pokazał po raz kolejny że liczy się pomysł plus dobre wykonanie.
Dizajn typowy da asd czyi efekty lecą fraktalnie (bo nie mogę w inny sposób opisać tych przejść pomiędzy efektami) ale to jak są zrobione efekty rozpierdzielllaaaaa. Poprostu jestem w szoku tym bardziej że demo (chyba) nie korzysta z żadnych zaawansowanych technologi stosowanych w PC!!!.
Reszta demek średnia. Najciekawsze jest to że dużo produkcji wymaga jednostki Pixel Shader mimo tego że nigdzie nie było widać jakiegoś zaawansowanego cieniowani ani nic z tych rzeczy
(np. demo FR a właściwie zaproszenie na party w USA organizowane przez NVidie ub wcześniej 4k na pc). Może dema te są odpalane z karty graficznej (GPU bez użycia CPU) albo może tę jednostkę także wykorzystuje się w jakiś inny sposób...? nie wiem nie znam się na tym więc chciałbym usłyszeć opinie bardziej biegłych w tym temacie.
I jeszcze raz gratuuje ekipie z Poski.
Nie widziadłem dema anadune, ale Shade 3 był raczej kiepski.
Ostatnia modyfikacja: 24.03.08 01:02