[#104]
Re: Breakpoint 2008 stuff
@selur,
post #103
Gry na konsole a na peceta roznia sie znacznie jakoscia grafiki, dlatego imo bez sensu jest pakowanie setek zlotych w i tak juz napakowanego peceta zeby moc zobaczyc chociaz czesc tego co mamy na konsoli.
Nie zgodzę się z tym, po pierwsze. Kiedy na rynek, z wielkim przytupem zresztą(reklamy mocne były), wjechała Playstation to właściciele PC byli mocno do tyłu ze swoim sprzętem. Płacz, lament i zgrzytanie zębów powodowały u nich jeszcze tytuły Exlusive. Argumentacja była śmieszna, ta konsola to dla dzieci jest, nie można nic kompletnie na tym zrobić, itp... Zawsze mnie to rozbawiało do łez, włączałem takiemu Tekkena, Wipeouta i mówiłem zobacz! Mieli dość.:) Jednak z czasem sytuacja się nam zrównała, Ps2 nie był już tak rulez, X-Box za to jak najbardziej. Obecnie nie ma praktycznie większej różnicy.
Zresztą wiesz, te wodotryski w X360 to niezła ściema, PC bije na łeb ten sprzęt samą rozdzielczością którą potrafi wyświetlić, ale nie o to tu chodzi tak naprawdę. Coś co zawsze było ogromnym plusem tych maszynek, mianowicie ogromna idioto-odporność konsol. Prosta obsługa, cyk-pyk, grasz i się nie stresujesz niczym, skupiasz się na grze a nie na tym, czy masz nowe sterowniki, itp. Nic więcej do szczęścia graczowi nie potrzeba. Po drugie, pakować kasę w PC i tak musisz czy tego chcesz czy nie, bo nawet sobie nowego systemu operacyjnego nie odpalisz. Jak dla mnie rewelacja, i nie jestem tu wcale złośliwy, ot to takie moje obserwacje(na temat tego co widzę). ;)
P3 dopiero przejmie paleczke jak ludzie z branzy naucza sie programowac to cudo mam nadzieje ze nie zajmie im to 10 lat.
Chciałbym w to wierzyć, jednak Sony swoimi posunięciami, kładzie sobie kłody pod nogi. Póki co, ja im mojej pałeczki nie powierzę. ;) Bo miał być to power, czad coś co miało pogrążyć konkurencję, okazuje się jednak, że branża nie radzi sobie z tak skomplikowaną architekturą jaka jest tam zawarta. Teraz weż poprawkę jeszcze na to, iż nie wszystkich w branży stać aby na tą maszynkę wydawać. Co jak co, ale wydaje mi się, że przepisanie chociażby firmowego silnika firmy X aby podołał wyzwaniu na nowej platformie, ani nie jest łatwe, ani tanie a gwarancji na sukces i tak nie będzie nawet jak firmie X ta trudna sztuka się uda. 3'rd Developers to zawsze była grożna broń, czytaj - super gry, jak i super gnioty. Nintendo też zmieniło swoją politykę wobec takich ekip, to świadczy samo za siebie, a zawsze była to tak konserwatywna firma. Pokaż mi proszę gry które sprzedają PS3, bo ja ich jakoś nie widzę. Miał być szok, a nie ma. Sony w rozpaczy łapie się brzytwy(demoscena, yesss) i szukają czegoś co wypromuje ich sprzęt, bo gry tego póki co nie robią. Stąd demo Plastic, i kolejne w produkcji, które podobno zamówili u innych ekip.
zZZZzzZZzz
Ostatnia modyfikacja: 26.03.08 23:44