Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
  kategoria: Party
[#151] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@Jazzcat, post #141

Jaki jest maksymalny filesize w przypadku amiga music?


2MB (2048kB).

Dopisałem do rulezów na www. Dzięki za zwrócenie uwagi.
[#152] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@sachy, post #55

@mccnex @sachy

Trochę późno zobaczyłem, ale super invitka
[#153] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@grochu, post #152

Spoko, dziękujemy BTW Wpadnij do nas jak znajdziesz chwilkę. Pozdrawiam!
[#154] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@mccnex, post #153

chcę, w końcu to 10min w trampkach
[#155] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@grochu, post #154

Ogarnij się kakusiu, blendorze czy kim tam jesteś.
[#156] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@Andrzej Drozd, post #155

@Grochu: dzięki, no i koniecznie wpadaj :)

@Andrzej Drozd: tu chyba pomyliłeś osoby, Grochu to nasz kumpel z DXP, twórca logo edycji RK/LE 2013.
[#157] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@Andrzej Drozd, post #155

Dokładnie tak jak pisał Sachy.

Ale mogłeś nie wiedzieć
[#158] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@Andrzej Drozd, post #155

Tak. To ja. Ogarniam się :)
[#159] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@mccnex, post #151

2MB (2048kB).


Fuck. No to tniemy. ;)
[#160] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@sachy, post #156

A ja mam takie pytanie. wiem ze jak byk stoi w regulaminie, ze reprodukcje sa niedozwolone, ale kurcze jakis czas temu zabralem sie za przerysowywanie jednego obrazu i gdybym walnal napis 'copy' to daloby rade to wystawic? w koncu i lazur rznal z gimeneza
[#161] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@aszu, post #160

@Aszu: cieszę się, że spytałeś. Niestety nasz szeroko (międzyplatformowo) przedyskutowany regulamin konkursów graficznych precyzuje, że: "reprodukcje prac innych autorów nie będą dopuszczane do konkursów". Jedyne co możemy zaproponować w takim przypadku to przesunięcie pracy do Wild Compo, ale zdecydowanie bardziej sugerowali byśmy by potraktować oryginał jako inspirację do pracy nad własną produkcją. Wybór należy do uczestnika, w co warto władować czas i wysiłek - też. Fajnie jednak, że to pytanie padło i mogliśmy sobie to wyjaśnić.
[#162] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@sachy, post #161

Przeklejam mój wpis z wątku o programowaniu, dotyczący RetroKomp Gamedev Compo:

30 września to termin na przesłanie kompletnego zgłoszenia zgodnie z regulaminem. Czyli - grywalne produkcja (może być demo/preview), 5minutowy film z gry, screeny, opis gry wraz z info o tym w jakim języku gra została zaprogramowana. Jako, ze nie chcemy nikogo zniechęcać, możemy po wcześniejszym dogadaniu zgodzić się na dostarczenie świeższej wersji przed imprezą. Warunkiem zaprezentowania na imprezie nowszej wersji jest aktualizacja zgłoszenia, czyli nowa wersja gry, nowy film, screeny i opis jeśli zaszły większe zmiany. Na imprezie prezentowane będzie video z gry, planujemy także umożliwienie głosującym zagrania w produkcje w miarę dostępności stanowisk ze sprzętem.
[#163] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@twardy, post #162

Dorobię braki jak będę w domu po PH.
Filmik jest na YT, dorzucę screeny i wrzucę resztę wymaganych rzeczy.
NIE MOGĘ zgrać pliku by wam podesłać :(
[#164] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@mccnex, post #151

2MB (2048kB).


Czyli więcej niż mają największe Protrackerowe moduły w historii: http://amp.dascene.net/forum/index.php/topic,384.0.html

Nic tylko szaleć.
[#165] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@Tom Rain, post #163

Hmm a dlaczego nie mozesz zgrac pliku ?
[#166] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@sachy, post #1

Jak wygląda sytuacja w Game Compo, ile produkcji zostało zgłoszonych ?

Ja zgłaszam dwie. Alter Ego i Chase. Na pewno będą to wersje typu early preview z możliwością pogrania, ale z pewnymi brakami, typu nie ma muzyki, sfx i jeszcze paru rzeczy.

Wieczorkiem ukuje mejla z informacjami i itd.
[#167] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@asman, post #166

Czekam na maila ze zgloszeniem :)
[#168] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@twardy, post #167

A jaki jest deadline dla gfx na amige?:)
[#169] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@twardy, post #167

twardy moje chyba poszło do ciebie , sprawdż
[#170] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@twardy, post #167

Rzutem na taśmę, wysłałem.
[#171] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@aszu, post #168

przyłączam się do pytania:
jakie są deadline'y na gfx i exe compo?
[#172] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@asman, post #170

No to gratulacje. W takim razie compo sie odbedzie :) Bedziesz osobiscie na imprezie?
[#173] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@retronav, post #171

Zasady gry:

16) Ostateczny termin zgłaszania produkcji na konkursy mija bezpowrotnie wraz z rozpoczęciem się części konkursowej party, zgodnie z programem, z uwzględnieniem czasu potrzebnego organizatorom na:

a) sporządzenie planszy informacyjnej;
b) przygotowanie produkcji do uruchomienia (zgranie na dyskietkę, HDD itd.);
c) przetestowanie pod kątem poprawności uruchamiania oraz zgodności z kryteriami compo;
d) podłączenie i przetestowanie sprzętu dostarczonego nam przez Was w przypadku produkcji na własny hardware.

17) Brak możliwości przeprowadzenia wymienionych w punkcie 13 czynności „przygotowawczych” może skutkować opóźnieniami w harmonogramie, a w skrajnych przypadkach nawet dyskwalifikacją (żeby nie było, że nie przestrzegaliśmy!); dlatego – zgłaszanie pracy podczas imprezy – wyłącznie na własne ryzyko!


Osobiście radziłbym max. godzina 15-16 w sobotę. A najlepiej - wysłać pracę na parę dobrych dni przed imprezą, wyluzować się, wsiąść do pociągu/samochodu/autobusu w poczuciu, że wszystko zrobione zostało na czas! OK

Nie mając możliwości "przetworzenia" pracy (sprawdzenia itd.) przed kompotem nie zawahamy się przed jej odrzuceniem ze względu na brak czasu... Nie wiem ile będzie prac, więc im później się zgłosisz, tym większe opisane w rulezach "własne ryzyko".

Ostatnia aktualizacja: 01.10.2015 00:40:24 przez mccnex
[#174] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@mccnex, post #173

... w punkcie 13 czynności ...


Powinno być "w punkcie 16". Literówka

---

Dodatkowe szczegóły nt. kompomaszynki AMIGA AGA:

- Amiga 1200 (1D4, by Commodore), KS3.1, Apollo 1260, CPU 68060 / 80 MHz, 64 MB RAM. Setpatch 43.6.
- Karta 16-bit Prelude Audio (clockport) do multichanneli. Protracker, AHX, dema itd. lecą z Pauli.



Ostatnia aktualizacja: 01.10.2015 09:14:44 przez mccnex
[#175] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@sordan, post #172

Będę tylko w sobotę, o ile nie przeszkodzą mi jakieś czynniki losowe.
[#176] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@Jazzcat, post #164

@JazzCat: w Amiga Music compo nie ma ograniczenia do protrackerowych MODów. Na szczęście. :)
[#177] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@twardy, post #167

No wreszcie się udało zgrać.
Mail z plikiem już poszedł.
[#178] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@Tom Rain, post #177

Z dedykacją dla tych, którzy zamiast na Loaderror weekend 16/18 X spożytkują siedząc na sofie :)

https://www.youtube.com/watch?v=8bJpEegQI24
[#179] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@slay, post #178

Zarąbiste OK Nadal mam w planach się pojawić, pomimo wielu przeciwności.
[#180] Re: RetroKomp / LOAD ERROR 2015

@slay, post #178

Hahahah, dobre to :)
Na stronie SCENA.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem