Aktualności Forum Graffiti Publicystyka Teleport
[#541] Re: Jakie amigowe demo dzisiaj oglądałeś?

@KJB, post #1

Mnemonics z Haujobb :)
3
[#542] Re: Jakie amigowe demo dzisiaj oglądałeś?

@aMifan, post #541

Dziś dzień The Black Lotus, leciały Starstruck, Ocean Machine, Rift, Silkcut i Little Nell.
3
[#543] Re: Jakie amigowe demo dzisiaj oglądałeś?

@Jazzcat, post #527

Jedno z moich ulubionych dem, też dzisiaj je włączyłem. A z rozpędy przypomniałem sobie dema i interka z tego The Party oraz interko Crom Amnesty.
[#544] Re: Jakie amigowe demo dzisiaj oglądałeś?

@KJB, post #1

Focus Design "Storm Rider". Muzyka Hoffmana robi robotę.
[#545] Re: Jakie amigowe demo dzisiaj oglądałeś?

@KJB, post #1

Demo z polecenia Batman Rises
[#546] Re: Jakie amigowe demo dzisiaj oglądałeś?

@miro_78, post #545

BR jest fenomenalne. Nie znam się na technikaliach ale ogólna jakość, spójność, warstwa audio, są po prostu rewelacyjne.
1
[#547] Re: Jakie amigowe demo dzisiaj oglądałeś?

@betonumysłowy, post #546

[#548] Re: Jakie amigowe demo dzisiaj oglądałeś?

@aMifan, post #541

Mnemonics bardzo fajne demo.
Floppy Papadeo
Brakowało tego demka na YT więc dodałem. YT dużo demek wrzucanych 10 lat+ usunął :/

Ostatnia aktualizacja: 17.04.2026 10:01:28 przez flops
[#549] Re: Jakie amigowe demo dzisiaj oglądałeś?

@flops, post #548

Nie brakowało. Tylko konto mi zamknęli 2x właśnie z tym demem . dalej polecam przegląd mojego konta na https://odysee.com/@TjahziofDataCrime:f.
2
[#550] Re: Jakie amigowe demo dzisiaj oglądałeś?

@jimiche, post #549

Właśnie widziałem, że Twoich brakuje i Gorzygi też :/
[#551] Re: Jakie amigowe demo dzisiaj oglądałeś?

@jimiche, post #549

Dodałem takie niszowe demo. Pytanie... Czy ktoś ma wersję tego demka poprawną z synchronizacją i działającą na Amidze z FastRam? Bo nigdy nigdzie nie udało mi się dostać.
I czy ktoś posiada demo z pierwszego miejsca z tego party: Staszic Compo 1996?

Ostatnia aktualizacja: 17.04.2026 16:17:20 przez flops
1